Proroctví z temnot

69%

Komentáře a recenze 7

28 428 bodů
8
Takováto mysteriózní, i když daleko více duchařská, témata je spíše japonská parketa, ale američtí tvůrci se toho zhostili neméně dobře. Richard Gere se své role zhostil jako obvykle velice dobře a s ohromnou citlivostí k tématu. To znamená, že držel veškerou důstojnost postavy kterou hrál a v žádném případě jedinkrát nepřehrával a nesnažil se z něho dělat leckterého hrdinu. Děj zajímavého příběhu, údajně na základě skutečných událostí, je ryze atmosferický. Tedy žádná akce, žádné lekačky, žádné potoky krve, prostě nic. Divák toto očekávající bude muset k něčemu jinému. Začátek vypadá, že se bude jednat o další snímek se strašidelným domem, ale později se ukáže, že to bude všechno zcela jinak. Snímek není nijak špatný a ani nudný, byť má pomalejší tempo. Jedná se o horor s klasickým ústředním motivem hororu, který vyjadřuje filozofii v rámci svého kontextu nadpřirozené fikce.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
8
Výtečně natočený snímek, jehož největší síla tkví právě v tom, že je podle skutečné události. Již dlouho se mi nestalo, abych o něčem tak dlouho přemýšlel po odchodu z kina...
Floridsky
4 376 bodů
8
Parádní, hodně temný atmoférický mysteriózní thriller, místy až horor, jehož síla tkví v tom, že je podle skutečné události. Napětí až do konce. Výborný Richard Gere, spolu s Prvotním strachem jeho nejlepší role.
Martrix
Martrix
2 449 bodů
7
Forma tady dává na prdel poněkud mdlému obsahu. Neboli Pellington z nepříliš dobrého scénáře dostal maximum. Velmi dobře zvolené zvuky a hudba v kombinaci s kamerou, vytvořily slušnou atmosféru. Jenže to samozřejmě nestačí. Vztah Jacka s policajtkou byl jako když se vaří amarouny...zabublalo to a najednou to bylo hotový. Postava Gordona byla celá špatně a když se to tak vezme, tak pointa toho všeho je....před tou nehodou se dělo něco divného a nějak...netuším jak, to souviselo i s úmrtím Jackovi ženy. Myslím, že zmatení diváka je takový bonus navíc...asi jako když vám dají ke stejku...zadarmo i kus tofu
Duffman97
Duffman97
1 613 bodů