Star Trek VII: Generace

69%

Komentáře a recenze 5

29 697 bodů
7
Rozpačité a krátké rozloučení s původní posádkou Enterprise a start nové generace. Musím říct, že se mi nová posádka i tento příběh líbil hodně. Efekty šli dopředu a je to i lepší podívaná pro oko dnešního diváka. Jen ten Spock chybí.. Scénář za mě povedený, těším se na další díl.
4
Tohle ovšem ne! Jsem poslední, koho byste měli nazývat fanouškem původní posádky, takže střídání stráží pro mě není žádnou tragédií. Jenže nová posádka Enterprise (kterou znám vlastně déle, protože Novou generaci jsem jako malý sledoval) je zásadně slabší, nebo alespoň v tomto filmu z ní mám ten pocit. Krom Pickarda chybí silný charakter, jsou tu jen karikatury. A Kirkův návrat je úplně zbytečný. Děj samotný působí jen jako epizoda seriálu neúnosně, uměle a velmi viditelně natahovaná ne na pochopitelných 90, ale dokonce 113 minut! Proč? Podobně jako Pátrání po Spockovi bylo jen návratem postavy bez zajímavého děje, jsou Generace jen nudným předáním pochodně. PS: Co to WTF měla dafuq znamenat ta prskavka, co "za jedenáct sekund doletí do slunce"? Nebyl vždycky Star Trek pro nerdy? Který nerd tohle sežere? Já z fyziky skoro propadal, ale tohle je moc i na mě.
Fingon
16 886 bodů
8
70%. Ze začátku slabší, ale nakonec se tenhle filmík přece jen rozjede - a Kirk je i v šedesáti skvělý bijec. Vzpomínáte si, jak se v původním seriálu serval s každou příšerou, na kterou narazili? Dokonce i se Spockem:-)
bidlobox
3 802 bodů
8
Oba oblíbení kapitáni, Kirk i Pickard, spolu, to se zase jednou scénáristům povedl věru husarský kousek. Byl jsem na tomhle filmu kdysi s kamarádem v Plzni v kině (dnes je na jeho místě vietnamská tržnice) a náležitě jsme si ho jako fanoušci ST TNG užili. Tento film navíc ozvláštnili Malcolm McDowell jakou padouch Soren a Whoopi Goldberg, která se objevila už v seriálu. Úvodní scéna na galeoně i Kirkovo štípání dříví na horách a Pickardova jízda na koni jsou nezapomenutelné!
jvempire
jvempire
1 208 bodů