Komentáře a recenze 8

8
Beowulf říznutý Predátorem. Na sci-fi béčko je tady dost solidní obsazení a povedená hudba (ikdyž každý motiv mi připadal podezřele známý). V rámci žánru jsem nadprůměrně uspokojen :).. 7/10
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
8
Béčko se vším všudy-příběh, herci, dialogy, i ta triková sránka, ale když se to umí udělat, tak je to skvěle koukatelné. Sice je stopáž zbytečně přepálená a jsou zde i momenty, které nudí, ale jejich zanedbatelně málo, většinu času je zde k vidění parádní akce z dob vikingů. Škoda jen, že Ron Perlman nedostal větší prostor, James Caviezel není sice nejhorší, ale na roli mi moc nesedl, přijde mi takovej vyzáblej, spíše antihrdina, ale to je jen věc názoru a vkusu. Samozřejmě to na 5* není, ale na 4* určitě.
blazma
blazma
4 928 bodů
8
Jop tohle mě mega bavilo. Vikingové, jsou v poslední době docela populární téma a pokaždé co tento film vidím tak mě prostě baví. Jasně, spousta věcí je tak trochu nedodělaná nebo nedomyšlená. jako třeba, že lidská rasa není jenom na zemi nýbrž i super vyspělou civilizací která osídluje jinačí planety. Morvan, aka dráček aka světluška je poměrně originální a prostě jo, tohle můžu sledovat vícekrát.
Ombak_Penari
2 764 bodů
7.5
Nádherné scifi/fantasy/horror/dobrodružné béčko nejtvrdšího ražení. Ten snímek snad obsahuje něco ze všech fantastických žánrů. Originální je to snad jen tím co to všechno míchá dohoromady. Nicméně pokud přistoupíte na fakt, že je to primárně dělané na efekt, tak je to nakonec velmi koukatelné. Herecké výkony totiž vůbec neurazí a příběh samotný je sice totálně praštěný, ale vlastně lehce stravitelný a zábavný. Díky střídání lokací a spoustě akce se ani nestihnete nudit. Za starou bačkoru stojí vizuální efekty, to jo. Krom nich ale nemá snímek čím by vysloveně urazil a tak se může směle stát dobrou oddechovou podívanou pro nenáročného diváka. Neměl jsem s tím problém. P.S. Ten, kdo vymyslel pro "Outlandera" český název "Vikingové II", by měl dostat do rypáku. Místo toho ale asi dostal pochvalu...
wop
wop
1 716 bodů
6.5
Někdy je fajn prostě vypnout mozek a kouknout se na něco takového. Kříženec Vikingů, Beowulfa a E.T. Mimozemšťana z nějakého důvodu dohromady funguje velmi dobře. Příběh je sice plný polonesmyslů a ke konci trochu ztrácí dech, ale celkem vzato moc příjemná podívaná.
padre
padre
1 288 bodů
6
Severskou mytologii jsem měl vždycky rád a žánr sci-fi mi je také blízký, autoři se to nebáli spojit do jednoho celku, který bohužel nefunguje moc dobře. Spousta logických chyb (kde se vzalo to monstrum na Kainanove lodi, záhadná nesmrtelnost v olejové lázni :-)). Jednodušší dialogy a děj by se dali přisoudit době, kdy se děj odehrává. Herci ani efekty nebyli vyloženě špatné. Po všech stránkách průměrná podívaná.
mausis
mausis
370 bodů
8.5
Tohle je vážně film,který se vám bude líbit, když od něj nic nečekáte. Ano, sice béčko, ale mé nejoblíbenější. Nevím proč, nedokážu to dost vysvětlit. Střet minulosti s budoucností v příběhu, který plyne, zábavné okamžiky, trocha romantiky a lidských vztahů, a proti tomu lítý boj meči na život a na smrt. Obsazení je velmi příjemné a postavy pobaví. Prostředí filmu je velmi pěkné, oproti trikovým scénám, které pokulhávají. Efektně to doženou herecké výkony a celkový dojem z filmu je pozitivní.
Major Zeman
Major Zeman
323 bodů