Neuvěřitelný Hulk

60%

Komentáře a recenze 54

36 214 bodů
8
Druhý pokus o filmové zpracování komiksového zeleného monstra Hulka, podle současných měřítek, už vyšel o něco lépe a to je zapříčiněno asi hlavně závěrečným dlouhým soubojem, který se stal již očekávanou filmově komiksovou atrakcí. Edward Norton vystřídal Erica Bana, avšak nesnaží se roli zahrát zase až tak nějak moc odlišně, což se dá považovat za určité zklamání. V takovém případě totiž k výměně herce nemuselo docházet. Hned na začátku je krátce připomenuta událost, na jehož základě Hulk vznikl. A s tímto aspektem se pracuje dál. Bruce Banner se snaží najít lék a jak se mu daří a nedaří právě vypráví tento příběh. Snímek má příznivější tempo a patřičnou akčnost, ale přeci jen stále jako by tomu něco chybělo. Příběh se sice nese v lepší uchopitelnosti jednoduché dějové prezentace, ale zájem být lepší než počin Anga Leeho je přeci jen až moc okatý. Bohužel, nejvíc s vadou na kráse vyčnívá právě zmíněný závěrečný dlouhý souboj, který sice je patřičně dramatický a akčně ukázalý, ale svou přemírou efektové vizuálnosti spíše vytváří chaos a nezmar, jaké nechtěně vzniklo už u snímku 'Spider-Man 3' (2007). Ale dejme tomu, za pokus to stálo. Není od věci také upozornit na potitulkovou scénu, ve které se objeví Tony Stark s tváří Roberta Downeye Jr. Tato scéna má hodně společné s potitulkovou scénu ve snímku 'Iron Man' (2008), a vlastně vyznívá jako její pokračování. Tony Stark zajde za Brusem Bannerem a zmíní se o existenci superhrdinského týmu pod názvem Avengers. Kdo přišel s tím samým za Tony Starkem už víme. Snímek 'Avengers' vzešel do kin čtyři roky poté, tedy až v roce 2012. Stejně jako u Iron Mana se i tady jedná o povedený komerční tah v rámci marvelovského superhrdinského vesmíru. Komiksoví fanoušci se měli v tuto chvíli rozhodně na co těšit. Snímek 'Neuvěřitelný Hulk' tedy udělal filmovému komiksu další zářez a nám divákům nezbývá zase jen čekat, co bude dál.
22 394 bodů
4
Velmi nudné a velmi zbytečné. Předchozí Hulk z toho nakonec vychází jako vítěz, což je dost podivné. Opravdu nevím, čím měla tahle zmatená tuctovka Leeho trumfnout.
kunafix
kunafix
20 042 bodů
4
Je to dobrý do té doby, než tam Norton ztopoří do zelenyho velkyho šulina a objeví se Hulk... Je to neuvěřitelně blbý Hulk. Což je v případě filmu o Hulkovi celkem velkej nedostatek. Nepovedenejma digitálníma efektama se tady opět nešetří a shazuje to kvalitu filmu do bažin. Tohle by se mi možná líbilo kdysi, jako děcku, kterýmu se líbí různá monstra a svalnatí anaboličtí zabijáci. Ten jeho animovanej ksicht je fakt takovej animovanej, než filmovej. Rozhodně je to ale lepší než ten dementní šit z roku 2003. Čumím, že se do toho nechal ukecat Edward Norton, kterej tam snad jako jedinej stojí za to. No, Tim Roth taky není špatnej, ale ten není nikdy špatnej, dokonce bych řek, že jeho nekompromisní tvrďák Blonsky je nejlepší postava celýho filmu... dokud se podobně jako Banner nepromění v monstrum Abdomination. Jinak do MCU to ale docela zapadá a je trochu škoda, že Norton si už tuhle postavu nezopakoval. Jinak všimli jste si, že na jednom kompu Norton používal antivir Norton? :-)
6
Konečně jsem se dokopal k některému z Hulků (na Leeho verzi se zatím necítím) a až na fakt, že mi tady Norton moc neseděl, to vlastně bylo dost v pohodě. Je to taková monster variace na Uprchlíka, kdy akce začne hrát prim spíš až v závěru, ale stojí to za to.
15 245 bodů
7
Celkem slušné pokračování, které nedělá Marvelu žádnou ostudu. Akční scény jsou perfektně zvládnuté a sestříhané a Louis Leterrier s nimi opravdu nešetří, takže divák nemá na žádné přemýšlení moc čas. Také k hercům nemohou být žádné výhrady, Edward Norton je spolehlivý jako vždy, Tim Roth zvládá záporáky jako málokdo a Liv Tyler už je vlastně jenom pro okrasu a potřebný romantický motiv. To všechno se ale sráží s šíleně béčkovým obsahem, v němž najdeme víc klišé než v německých romantických filmech, kde si dva milenci vyznávají lásku na úchvatném mořském pobřeží. Incredible Hulk tak nemá šanci stát se takovou klasikou, jakou je už dnes třeba Raimiho Spiderman, ale jako nenáročný komiksový výplach funguje více než dobře- a to někdy bohatě stačí..
ZkuKol
12 290 bodů
6
Předem uvádím, že předchozí pojetí Anga Leeho mi docela sedlo. Leterrier měl očividně svou představu, Norton taky, ale věřím, že ti dva se dokázali dohodnout a jim patří dík, za ty lepší části tohoto filmu. Co je naprosto otřesné, je scénář (říct, že je debilní jsou slabá slova viz scéna u jeskyně:-), Liv Tyler (ta ale nikdy nebyla ani dost dobrá herečka ani dost sexy) a překvapivě William Hurt (z něj to, že točí na nájem prostě čiší). Naopak co mě velmi příjemně překvapilo, bylo pojetí akčních scén a herectví Nortona s Rothem. Ještě jedna poznámka k negativům: proč je v každé třetím US filmu záporák, co se ke konci promění v pohyblivou hromadu hoven? Nevypadá to cool ani nebezpečně a už vůbec z něj nejde strach...
10
Opět super zelenáč boduje a tentokrát s nepřítelem sobě rovným. Děj, akce, rovnováha mezi animací a hraným filmem je naprosto dokonalá. Tomuto filmu dávám zelenou.
  • Akce