Bláznovo zlato

62%

Komentáře a recenze 8

47 083 bodů
6
Oddychový dobrodružný snímek,který sice neoplývá originalitou,ale na druhou stranu má výborný casting a ten odvedl podstatný kus práce (hlavně tedy sexy Kate Hudson). Úkolem snímku je v první řadě pobavit diváka a já myslím,že to se mu podařilo dobře.
28 305 bodů
8
Další letní dobrodružná lehká komedie o hledání pokladu v mořských hlubinách. Šablonovitý příběh sice bije do očí, ale svůj účel splňuje dobře. Teplé léto, mořská voda, potápění a všudypřítomná pohoda. Jeden by jim až záviděl. O napínavou dramatizaci a honosné akční scény se tvůrci nijak nepokoušejí, přesto se nejedná o nic nudného. Film hodící se k odpočinutí na léto během dovolené, jinak asi moc nevynikne.
4
Věčně od pasu nahoru nahý McConaughey, sympatická Kate Hudson, k tomu krásné prostředí a kupa známých ksichtů...a všechen tenhle potenciál zůstal povětšinou nevyužitý. Málo akce (žádná?) a minimum humoru, natož hlášek (přitom Matthew hrál postavu, na kterých je hláškování úspěšně odzkoušeno)...Není to vysloveně nuda, ale žádná letní dobrodružná pecka taky ne...4.5/10
9 188 bodů
6
V podstatě ideální film k vaření, nebo jako kulisa k něčemu dalšímu. Ale jelikož jde o často opakovaný "televizní trhák", nešlo mu několikrát uniknout.. Andy Tennant dělá co umí a bez větších ambicí sází na charizma svých hereckých tváří a jejich vlastní skupinku příznivců, kteří přece proti komedii s Kate Hudson a Matthew McConaugheym nic mít nebudou.. Tohle duo tehdy stvořilo jednu z mých nejoblíbenějších romantických komedií, - Jak ztratit kluka v 10 dnech - na nichž se tady Tennant snaží svést.. Proto představuje tuctový letní biják, který si herci následně prodloužili ve vlastní dovolenou, kde se na lodičce prohání za pokladem.. Je to prosluněný kýč s Kevinem Hartem jako záporákem, což pro mě definuje vše. A i když žeru vzájemnou chemii ústřední dvojice, tohle splňuje pouze průměrné kvality obaleny rutinním příběhem... Odbitá dobrodružná honba za pokladem je vykoupena jiskřivými dialogy, zda to stačí je na posouzení každého.. 55%
p.a.douch
p.a.douch
8 339 bodů
6
No nebyla to zase taková hrůza. Herci hrající ústřední dvojici (Hudsonová, McConaughey) si natáčení asi dost užili. Donald Sutherland nezklame, ať už hraje v sebevětší blbosti a Ewen Bremner a Ray Winstone taky zahráli dobře. Zkrátka pěkný moře, solidní obsazení a dál asi nic, ale koukat se na to dalo a toto dílko i příjemně uběhlo.
Matli
Matli
8 300 bodů
8
Parádně rozjetá dobrodružná komedie, která dobrodružnou komedií opravdu je. Několikrát jsem se naplno zasmál a hledání pokladu ve stylu dedukce a hádanek, to je prostě moje. Za zmínku stojí i krásná příroda, hlavně ta pod vodou, tam bych se taky chtěl potápět. Matthew do své role jde naplno, jako vždy, takže 80%
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
8
Tohle mi víc než sedlo. Bavil jsem se víc než dost, akorát ten žánr thriller nahoře mi fakt moc nesedí. Žádný natahovačky, vše funguje jak má a až do konce nenudí. Pro mě rozhodně nejlepší odreagovávačka roku 2008. 70%
martin2560
martin2560
426 bodů
8
Mě to hrozně bavilo.Bláznivá tropická akční komedie.Prostredi ve kterém se film odehrával na vás vrhne neskutečnou letní pohodu.Dej má hlavu i patu.Nenudí,a drží diváka u obrazovky.... Víc takových filmů a lidi budou víc v pohodě 😁✌️