Blade: Trinity

57%

Komentáře a recenze 28

47 084 bodů
5
Problémem Hollywoodu je,že neví kdy má skončit. Jakmile z nějaké série ucítí peníze,tak jí ždímají dokud nenarazí na kvalitativní dno. To je příklad Bladea,který v prvním díle nastavil laťku sakra vysoko a s druhým pokračováním k ní navázal. Jenže to tak mělo i skončit. Tahle trojka akorát celou značku akorát przní. Vizuálně zajímavé,ale příběhově a řemeslně nevýrazné.
28 393 bodů
6
Třetí příběh je pojat poněkud jinak, než předchozí snímky a bohužel na škodu. Scény jsou hodně natahovány, takže se vytratila ona jízda, na jakou jsme byli zvyklí. Výprava však je skvělá a souboje jsou daleko na větší úrovni, než ty ve dvojce. Nebýt předchozích snímků, hodnotil bych tento daleko více. Bohužel byla nastavena laťka, ke které má hodně daleko. A je to škoda.
4
Zatímco k jedničce mám skoro až osobní vztah, a dvojka i teď po letech byla fakt ultimátním akčním nářezem, u trojky těch pozitiv je fakt strašně málo. Teď jsem si užíval hlavně hláškování Reynoldse, který si toho v těch komiksech teda střihl dost. Purcell je slabý (herecky) záporák a Jessica Biel docela bez šťávy.
6
Kvalit druhého dílu nedosahuje, i přesto je to koukatelný upírský film. O akci zde není nouze. Vizuálně už není tak plnokrevný. Avšak něco v sobě přeci jen má.
8 589 bodů
2
Nejkvalitnější díl Bladea. Ubylo píčovin, ale celková zábavnost a snesitelnost filmu je lepší. Ubylo hluchých míst a akce je zábavnější. Sečteno podtrženo - vcelku dobrej film
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
4.5
První díl je atmosférická klasika, která je v mém osobním žebříčku zatraceně vysoko. Dvojka sice postrádá onen "nádech" jedničky, ale jde o natolik akčně úderné béčko, že mi nedělá problém to akceptovat. Třetí díl nemá nic. Je to vykastrovaný slepenec předchozích dílů, který paradoxně selhává výhradně tam, kde dominovali jeho předchůdci - hlášky, obsazení a akce. Goyer se měl vykašlat na režii a zůstat jenom u psaní scénářů. Ale alespoň nemá na koho svádět pohřbení série - tohle je čistě Goyerův průser... P.S. Když už nic, nejlepší úvodní a závěrečné titulky z celé série.
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
6
Zabij jednoho, jsi vrah. Zabij milion, jsi král. Zabij všechny, jsi bůh.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
6
"Ve filmech nosí Drákula plášť a nějakej starej Angličan ho vždycky na poslední chvíli zažene křížem a svěcenou vodou. Ale všichni vědí, že ve filmech se toho nakecá... Ve skutečnosti to začalo až s Bladem, a s ním to i skončilo. My ostatní jsme k tomu jen dělali křoví." Snipes potřetí jako lovec upírů. Jeho herecké představení v roli Bladea mně bavilo. Byl drsný, temný a celkově je celá tato série jiná, než byste čekali u Marvelu. Má to stejnou šablonu jako předchozí díly, což znamená - dobré pěstní souboje a horší efekty. Příběh je jen o tom, že Dracula chce sejmout Bladea. "Já už jsem se tak narodil, mamrde." - "Mamrde? To se mi líbí." Tentokrát tu jsou navíc dvě hlavní postavy: Krásná lukostřelkyně Jessica Biel a vulgární Reynolds. "Hezkej, ne?" - "Záleží koho se ptáš, protože ten čokl má větší péro než ty!" - "A kdy tys tak, asi viděl moje péro, zkundy*sichte?" Tento díl je ze všech nejslabší. Dominic Purcell jako Dracula - nebyl dobrá volba. "Víte kdo je teď v Bílém domě?" - "Nějakej de*il." - 60%.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
6.5
První díl byl čistě hororový, druhé pokračování už bylo lehce laděné komickými situacemi a párem hlášek, ale třetí pokračování je už spíš čistě pro zasmátí. Ryan Reynolds a jeho neslušné hlášky možná trochu kazí celkový dojem, ale jsou nadmíru vtipné. Mě tenhle díl při nejmenším aspoň pobavil.
blazma
blazma
4 928 bodů
6
Už se to nesnaží být takový krvák jako první dva díly, spíš to jede na tu scifi stránku. Drákula tam vzabijí celý tým ale my to nevidíme. Tohle má v Bladovi jít vidět, jak se tam masakruje o tom to prostě je. Nechceme jen vidět přeseknutý nebo střelený upír co najednou shoří v né moc dobrém CGI.