Komentáře a recenze 4

29 697 bodů
4.5
Přesně ten typ filmů, které nemusím. Americká romantika, nereálné situace a happy end..
10
Úžasný film. Netradične (no inspirace HIMYM jde silně cítit) vyprávěný romantický příběh s (pro mě) nečekaným ale o to šťastnějším koncem. Ryan Reynolds roste film od filmu. Toho chlapa prostě žeru.
7.5
Určitě, možná“ je totiž velice příjemný film v žánru komedie/drama, který staví na chytrém a překvapivém scénáři s několika nepředvídatelnými zápletkami a neamerickým koncem, který je sice samozřejmě v rámci žánru sladký, ale ne přeslazený. Když se podíváte na jména producentů Tima Bevana a Erica Fellnera, tak to možná mnohé napoví. Tito pánové mají za sebou filmy jako „Big Lebowski“, „Notting Hill“, „Jak na věc“ nebo „Deník Bridget Jonesové“.
Kuca25
2 132 bodů
6
Začnu hned z Reynoldsem, kterému bych doporučil aby se držel komedií typu Deadpool, Hobbs and Shaw nebo Free guy, ale do romantických komedií ať už se nevrací. Bohužel i když to nebylo nijak strašné Ryan mi zde zkrátka nesedí, což se, ale vůbec nedá říct o trojici hlavních hereček. Všechny dokázali zahrát přesně ten typ ženy, aby se od sebe všechny odlišili, ale na Fisher koneckonců neměl nikdo. Isla zahrála výbornou postavu, kterou si jako jedinou v celém snímku zamilujete. Vlastně nikdo vám moc nepřiroste k srdci, ani malá dcera, jako April. Příběh byl v celku zajímavý, ale něco mu chybělo. Možná více humoru, nebo lepší hlavní herec a nebo ještě silnější romantiku. Nakonec jsem dokázal již z traileru odhadnout kdo je matkou zmíněné dcery a během sledování mi bylo jasné jak to celkově dopadne, na což jsem sice hrdý a dělá mi to radost, ale možná by neměl být film hned takhle předvídatelný. Jako nejlepší věc v celém příběhu považuji paralelu s knihou. No abych to shrnul nijak výrazně toho nelituji, ale znovu si to už určitě nebo možná nepustím.