Minulý rok dal komiksovkám hodně tvrdou ránu, z níž se musí žánr hodně rychle vzpamatovat. Před pár lety takřka jistota kasovního úspěchu doplácí na čím dál menší tvůrčí nápaditost a režim „produktu pásové výroby“ a pro stále více lidí se stává (často poněkud nefér) terčem posměchu. Už dopředu se tak nějak dalo očekávat, že novinka Madam Web od studia Sony tento trend rozhodně nezvrátí, spíše ho i kvůli očekávanému kasovnímu selhání ještě více prohloubí. I přesto je však s podivem, v čem všem tady tvůrci dokázali selhat.
Články 17
O Nicolasi Kimu Coppolovi lze říct hodně věcí, ale jednu rozhodně ne: nejde o zbabělce. Vždyť se dokonce vzdal svého příjmení, které ho váže ke slovutnému strýci Francisi Fordu Coppolovi, režisérovi Kmotra a Apokalypsy. Ne že by své rodinné konexe odmítl využít, už v patnácti letech se cpal alespoň do vedlejších roliček ve strýčkových filmech. Přesto se hned zkraje rozjeté kariéry rozhodl přijmout umělecké jméno a budovat svůj brand odděleně od zbytku klanu Coppolů. A že to je nějaký brand! Dnes slaví Nicolas Cage 60. narozeniny, podívejme se tedy na jeho deset nejvýraznějších rolí.
Pilotní epizoda očekávaného seriálu She-Hulk byla uveřejněna ve čtvrtek 18. srpna a první kritici a kritičky se nemohou rozhodnout, zda je titul uspokojivou podívanou, či naopak zklamáním.
Koncertem filmové hudby v Rudolfinu byl v úterý 26. dubna zakončen první Composers Summit Prague, čtyřdenní akce pořádaná hudebně-produkční společností Soundsgate, na níž skladatelé z celého světa předávali své zkušenosti svým mladším kolegům a kolegyním. Jedním z hvězdných hostů byl energický a sympatický Američan Christopher Young, který dnes shodou okolností slaví 65. narozeniny.
Nicolas Cage je legenda, o tom se není třeba dohadovat. A nejen pro řadu ikonických rolí, ale i pro svérázný osobní život. Nebo znáte někoho jiného, kdo vydražil lebku dinosaura? Tenhle článek ale nebude o podobných perličkách. Dnes se podíváme na zoubek tomu, jak se z držitele Oscara a akčního hrdiny (Skála, Tváří v tvář a Con Air) stala nevypočitatelná střela filmů všeho druhu.
Žánr takzvaných heist (loupežných) filmů je prověřený dekádami a u diváků stále vděčný. Nejnovějším přírůstkem je kriminální romance s komediálními prvky "Finding Steve McQueen", která nás zavede do 70. let k loupeži století.
V současné době vládnou kinům i tržbám, ne vždy tomu ale tak bylo. V historii Hollywoodu najdeme mnoho superhrdinských filmů, které nestály za nic a u diváků totálně propadly. Svůj podíl na tom jistě mají i finance a kvalita použitých triků, ty ale - jak moc dobře víme - nejsou vždy vším a báječný film jde natočit i s pomocí "primitivních" pomůcek a s malým rozpočtem. A protože dnes večer běží v televizi jeden z těch slabších (Green Lantern), podíváme se podobným kouskům na zoubek.
Očekávání je mrcha. A u filmů to platí dvakrát tolik. Jedna věc je, jestli si za to mohou diváci sami. Ta druhá, když si zavaří studio marketingem. Od Venoma jsme díky trailerům i mediální masáži očekávali temnější odnož filmových marvelovek.
Než Marvel spustil svou vlastní filmovou divizi, dělal to, co každý rozumný vlastník, pokud chce "točit peníze", dělat musí - poskytoval lince. Pekelník Ghost Rider a zabiják upírů Blade se díky tomu dočkali filmových sérií dávno předtím, než si Marvel sám ukuchtil prvního Iron Mana.
Nicolas Cage opět ukazuje, že hořet na motorce ho prostě baví. Jenže zatímco Cage a spol. se smějí, divák neví, jestli se může smát s nimi, nebo se musí smířit s tím, že je vlastně bezbranným terčem tohoto posměchu…