Želví nindžové

63%

Komentáře a recenze 9

47 083 bodů
7.5
Tohle je taková moje menší srdcovka. Želví ninjové už od mala miluju. Sledoval jsem animáky,sbíral komiksy,měl jsem různé figurky a hračky. No a pak přišla tahle hraná verze. Okamžitě jsem si jí oblíbil a VHS od té doby dostávala solidně zabrat. Atmosféra byla správně uvolněná, efekty a masky vypadaly na svou dobu parádně,humor jenž film provázel byl nenucený a správně dávkovaný,souboje pro mne byly jen třešnička na dortu. Naprostá spokojenost a nostalgie jako blázen.
28 305 bodů
8
Když se řekne ŽELVY NINJA, není nikoho, kdo by nevěděl, o koho jde. Zdánlivě banální postavičky, které se staly naprostým fenoménem. Jejich první celovečerní hrané zpracování na dnešní dobu plného digitálních efektů možná už přijde značně zastaralý, a není to jen atmosférou 80.let, ale pořád se ještě jedná o skvělou zábavnou a komiksům určené pro děti věrnou filmovou adaptací. Ano, pro děti naprosto neškodné, neboť akční násilné scény plné soubojů jsou drženy velmi na uzdě. Gumové masky želváků jsou povedené a maska Trhače dle komiksu věrná. Škoda jen značně viditelné topořenosti Třísky, ale na svou dobu to asi jinak nešlo. Mix humoru, dobrodružství a soubojů, které ani dnes neurazí.
22 268 bodů
4
Klasika, která vyšumí. Žádná nostalgie, žádné hlášky. Vždyť to jsou želvy, proboha!
6.5
Čtveřice zmutovaných želv z kanálu, které jsou pojmenovány podle slavných renesančních umělců byly prima parťáci z mého dětství a hned jak jsem je viděl na programu místního kina, hned jsme na ně s kamarádem běželi. Nedávno to běželo v televizi a je to samozřejmě pro děti, ale docela chápu, co se mi na tom tenkrát líbilo.
7.5
Pizzožrouti se pěkně ukázali. Film je velmi humorný, akční scény pěkné a příběh ucházející.
9 183 bodů
6
Vlna vlivu Ninja Želv odstartovala koncem 80. let, kdy se do amerických televizních obrazovek vrhnuli mutantí bojovníci ve svojí první a animované podobě.. Obrovská popularita seriálové značky zapříčinila, že děti devadesátek mají k želvím nindžům svůj specifický vztah, který dává zeleným postavičkám punc kultovnosti.. Přes svoji obrovskou popularitu a viditelný potenciál značky tak netrvalo dlouho a se seriálem šel ruku v ruce merchendising a nakonec i konečně celovečerní film... Osobně ke mě Leonardo, Michelangelo, Donatello a Rafaelo nikdy výrazně nepřirostli, ale vlastně se přiznám, že jsem jejich hrané filmové zpodobnění vlastně obdivoval více než původní animovaný seriál, který mě přišel jako slabší doplněk japonských akčních animovaných pořadů.. Když vynechám jejich filmový origin, který si tvrdohlavě zodpovídá na možné otázky ohledně toho proč tak vypadají a proč dělají právě tohle. Tak mě to přijde vlastně jako milá adaptace, které především upoutá povedenými kostýmy (s poněkud děsivým Třískou) a kadencí cooltovních hlášek plynoucí z jejich teenagerského situování.. Proto je taková škoda, že film nestíhá v tom nejdůležitějším, tedy ve scénáři, kde až příliš spoléhá na charizma a naivitu svých ústředních postav.. Tehdy dobře odvedená adaptace, dneska pomalu zapomenutá záležitost.. 55%
9 025 bodů
6
Po zvážení musím klesnout na šedesát. Není to proto, že to je špatný film, ale dobrý dojem kazí pár momentů, které tam nemají co dělat. (Finální souboj je k pláči). Naštěstí se želvy perou a hláškují co můžou a díky Hong Kongské koprodukci se kamera neklepe a nestříhá se jako o život. Tudíž máte dobrý přehled a je vidět, že herci želv opravdu bojovat umí, vše ale kazí tupý scénář, který ač na tyto poměry působí velmi suše, což je ohromná škoda.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
6
Seriálové želvy jsou již dnes legendou animovaného světa seriálů a kultovním pro mnoho lidí, kteří v té době kdy vpluli na české obrazovky a pro nás byli tou nejlepší zábavou, která kdy vznikla. Přenesení na filmová plátna už ovšem tak zdařilé není, pokud srovnávám ze seriálem. Je zde plno nelogických chyb jako například zrod želv a třísky, trhače, chybí zde ta typická barevnost seriálu, protože tento film je poněkud temný. Je zde také, ale několik kladů, například želvy, které vypadají celkem jako ty animované, ikdyž jsou občas směšné, hlavně když mluví a pohybují rty, dále dobří herci, zmínil bych a zároveň vyšvihl Eliase Koteasem jako Casey Jones, což je nejlepším a zároveň nejvtipnější postavou filmu. Zmiňuji i dobrou hudbu, která je zapamatovatelná a není pitomá. Pro děti, které znají seriál to možná bude skvělá podívaná, pro mě dnes jen z nostalgie za 3*.
Smazaný uživatel
0 bodů
6
Film natočený ve stylu akčňáků z 80. let, ale ne příliš zdařile. Jeho jedinou předností je humor želví party, ovšem ostatní postavy jsou podle mě nevýrazné, a to i hlavní záporák - Trhač, což je škoda. Je mi jasné, že děti asi nic z toho řešit nebudou, takže pro ně je to ideální snímek! :)