10 000 př. n. l.

55%

Komentáře a recenze 27

47 084 bodů
4
Pro mne je tento snímek jeden z nejhorších,kterému vdýchl život Roland Emmerich. Velké plátno tomuto snímku sluší jen z důvodu povedeného CGI. Občas se tak po velkém plátně prohání velmi dobře provedení mamuti a jiné potvory. Příběhově je to spíše velmi naivní pohádka.
29 697 bodů
6.5
Od tohoto snímku jsem si sliboval opravdu dost a bohužel jsem byl zklamán. Ne že by to byls úplná katastrofa, ale film měl daleko vyšší potenciál, který režizér nevyužil. Chvílemi má film parametry velkofilmu, chvílemi totálního braku. Koukatelný film - 65%
7
Studio zodpovědné za hit 300 se rozhodlo, že o stejném víkendu o rok později představí divákům další podívanou s číslovkou v názvu. Emmerichův pravěký opus je tak pro většinu diváků i kritiků asi největším výbuchem jeho kariéry. Já však osobně mám pro tento film slabost, prostě proto, že mám rád stejně jako Emmerich mamuty, pravěké lovce, půvabnou modroočku a šavlozubého tygra, který zde ve filmu podává asi nejsoustředěnější herecký výkon! Paradoxně právě díky tomuto filmu mám Emmericha ze současných řemeslníků asi úplně nejraději a když jsem v kině vypnul mozek a vzpomněl jsem si na Karla Zemana, Zdeňka Buriana a svůj amatérský film, který se odehrával, pravda 8 000 B. C., pak prostě tento film musím milovat. Pro ostatní však shlédnutí na vlastní nebezpečí.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
4
pozrene po 13 rokoch: pocitovo som na tom bol ako ked som to videl po prvy raz, ale teraz som mal pocit ze sa emmerich inspiroval v jacksonovej trilogii Lord of the Rings a to nielen pracou kamery a jej orbitovanim okolo putujucimi hrdinamy na vrcholkoch hor. tiez je tu vytvorenie spolocenstva na ceste k porazeniu ultimatneho zla. stale je to vsak obcas nechcene smiesne ale urcita zabavnost sa tomu neda upriet i ked castejsie sa smejete z filmu a nie s filmom. povodny komentar: emmerichove filmy delim na dva druhy. jedny sa mi strasne pacia (to su tie kde sa vsetko nici vo velkom ako id4, ci day after tomorrow) a tie druhe ktore ma neskutocne nudia (godzilla, patriot). 10 000 zapada zial do druhej kategorie i ked to podla traileru vyzeralo dost nadejne... skoda ze emmerich uz nespolupracuje s devlinom, ktory by scenar urcite slusne odlahcil nejakym tym pubertalnym humorom... tu to je vsak same klise nad klise (hlavne otravne decka ako v stargate), sama nuda a sed (neverit plagatom a uputavkam tu sa vacsinou len chodi a tlacha o rodicoch a iba sem tam uvidime nejake to praveke zviera)... skoda lebo poriadny mega akcny blokbaster s dinosaurami ala cesta do praveku by som si rad pozrel.
cerfik
cerfik
7 890 bodů
4
Dle hodnocení jsem od tohohle snímku čekal víc nežli bezduchou slátaninu na efekt, jíž jsem se nakonec dočkal. Jestli náhodou nevíte co všechno bylo před 10-ti tisíci lety, tak tady se to dozvíte a budete čumět, co všechno vám na hodinách dějepisu zatajili. Příběh je natolik inteligentní a originální, že budete zoufalý a raději si pustíte něco, kde se imaginace neutrhla tolik ze svých řetězů, které ji poutají ještě v mezích koukatelnosti. Opravdu nadmíru kreativní blud a ukázka toho za jaký srance jsme ochotni vyhazovat peníze do luftu.
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
0
Lovci mamutů podle Emmericha??? Parta dredařů co si hraje na pra-lidi v rádoby cool stylizované podívané!!! Útok přerostlých kuřat, kamarádíčkování s obřím tygrem šavlozubým a nakonec pyramidy!!!!!! Absolutní slátanina a Emmerich se asi úplně zbláznil!! U téhle šarády s mamuty se dobře pobavíte jedině tak, že se jí budete smát.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
6
Podle ohlasů, které jsem tady četl, jsem čekal větší bídu. Ale ona to zase taková bída nebyla. Protože tento film není vůbec bídný, právě naopak. Sice po scénáristické a dějové stránce je to naprostá pitomost, tak jako každej Emmerichův film, ale já mám zkrátka pro jeho tvorbu slabost. Já se totiž dokážu nad ty scénáristické nesouvislosti, chyby a nesmysly povznést a bavit se a zde jsem udělal přesně to samé. Po akční stránce a především té vizuální jde o skvost, strašně dobře se na to kouká. Ovšem po celkovém dlouhém váhání dávám jen tři, protože od Emmericha mám radši jeho sci-fi katastrofické filmy, ale tento má zase velkou výhodu v tom, že má rozumnou stopáž pod 2 hodiny.
jirka26
6 288 bodů
8
Suprový výpravný velkofilm, pana Emmericha.
Pas
Pas
6 225 bodů
2
10. 000 Emmerichových slátanin propojených ve 109. minutách. Jakýsi Mauglí žije kdesi ve vysokých horách celkem spokojeně , než však dorazí nájezdníci kteří vypadají jako hunové ale nastrojeni jsou jak z vetešnictví ale loupit umí... Tak rychle z hor do pralesa kde už odrostlejší Mauglí zakopne, spadne do jámy a potká Šerchána ten je zřejmě víc vyděšený než Tarzan ve kterého se Mauglí přerodil a tak se oběma podaří štastně přežít. Uffffffffffffffffffff. Vandr za lupiči asi Huny... pokračuje. Přes džungli plnou nástrah kde pobíhají kříženci dinosaurů 10.000 před naším letopočtem , no pro Emmericha žádný problém.Naštěstí prales mizí a jsme kdesi v moři písku a na obzoru Sydney. Ne ne, nejsme bleskově v Austrálii to jen spatříme lod v podobě známé budovy opery. A koho tam potkáme , no přece naše Huny ! Ti chlapi jsou nejen skvělí v sedle koně ale ke všemu by jim lodní mistrovství mohl závidět i Kryštof Kolumbus.Útrapy našeho Tarzana (ani diváků) však zdaleka nejsou u konce . Všechny cesty vedou do Říma , zde však inovace tohoto rčení je situována (asi!) do Egypta kde nám Emmerich aspol podali vysvětlení jak to bylo se stavbou pyramid a pokud jste viděli Hvězdnou bránu , pak i víte jak to bylo dál.
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 385 bodů