Noc v muzeu

67%

Komentáře a recenze 21

47 099 bodů
6.5
Noc v muzeu použila skvělý recept na úspěch,který vyšel. Stačí použít zajímavý nápad,přidat jednoho solidního režiséra,kterému nechybí smysl pro humor a na závěr místo koření obsadit plejádu známých jmen do hlavních rolí. No a světe div se výsledkem je velmi podařená rodinná komedie,která pobaví,ale nenudí.
22 394 bodů
2
Naprosto iritující film, kde je vše tak trapné a nezábavné, až to bere dech. Podobný chrchel z průměrnosti a nezajímavosti jsem neviděl už dlouho.
kunafix
kunafix
20 042 bodů
4
No tak moc vtipnýho tam toho nebylo. Dokonce bych řekl, že Owen Wilson byl tak trochu "jakože co už", prostě dosazenej jenom aby tam byl. Stiller se taky moc nepředvedl a nikdo jinej taky ne. Včetně scénáristy. Řekněme, že tak dvakrát jsem se zasmál.
8
Příjemná oddychovka na letní podvečer. Být mi 8, tak asi v kině umřu slastí. Takhle jsem se "jen" moc dobře bavil. 7/10
Fingon
16 886 bodů
6
Jo, tak v tomhle muzeu bych chtěl pracovat...
15 249 bodů
7
Na Noc v muzeu jsme šli tenkrát v šesté třídě se školou do kina, a mně se to líbilo strašně moc. Už jen díky té unikátní myšlence, kdy vlastně na jednom místě ožívají a prolínají se dějiny mnoha známých civilizací a také, nebudu to zastírat, kvůli oživlé kostře tyranosaura- protože jakmile jsem v dětství viděl nějaký film s dinosaurem, hned jsem na něj nahlížel s mnohem větším nadšením. S postupem let už sice zůstala jen ta skvělá myšlenka, ale společně s ní přetrvala také hromada vydařených vtípků, povedené zesměšňovaní snad celé historie a řada ztřeštěných scén, které možná vyznívají mnohem libozvučněji dětskému publiku, ale spolehlivě rozesmát dokážou i dospělé. I když je pravda, že s přibývajícími roky už ve mně film takový obdiv zdaleka nevzbuzuje a nejlepší asi bude, když se mu preventivně nadobro vyhnu. Takhle alespoň zůstanou jen ty krásné klukovské vzpomínky..
ZkuKol
12 290 bodů
6
Solidní rodinná zábava. Stiller našel svého "oslíčka otřes se!" Spousta známých (a celkem dobrých) herců ve vedlejších rolích si své historické osobnosti vychutnává a klasický základní příběh otce a syna opět funguje. Bohužel Shawn Levy není příliš nápaditý režisér a tak místo, aby pořádně využil příležitostí, jež oživlé museum nabízí, vetšinou kopíruje, nebo brouzdá po hladině průměru. Je to opravdu škoda, zvlášť když některé fragmenty oslňují a scénář asi původně nebyl vůbec špatný. Bohužel film má velmi nestálé tempo a chvílema to v něm vypadá jak v museu za denního světla - mrtvo! V museu v noci ožívá historie, ale vypráví nám jí nezajímavý vypravěč, jenž se doopravdy rozjede až na samém konci, škoda... 60%
7
Tady se Ben Stiller opravdu ukázal. Senzační komedie u které jsem se slušně bavil. Dějově na koukatelné úrovni.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 369 bodů
6
Opravdu nadějná látka nakonec překvapivě není ani tak moc zazděna Levym, který svou "živou" režií naopak příjemně překvapil, jako spíš samotnými scénáristy, kteří měli několik opravdu vypečených nápadů, ale tím vyčerpali veškeré své schopnosti. V číslech by to bylo asi tak, že jednu třetinu filmu se hraje (spíše neúspěšně) na city, jednu třetinu se blbne v muzeu (spíše úspěšně, chvílemi dokonce velice vtipně) a poslední třetina je k uzoufání nudná. Přijatelná oddechovka pro náročný týden, ale jen na jedno podívání. Těch nápadů je tam tak akorát pro jeden výlet do prostor kouzelného muzea…
vs78
5 204 bodů
6