Daredevil

52%

Komentáře a recenze 19

47 088 bodů
5
Daredevil to měl velmi těžké už od začátku. Není to zrovna nejoblíbenější postava a navíc se ho ujmul dřevák Ben Affleck. Veškerá komiksová předloha zde padla za vlast a Mark Steven Johnson tristně nezvládá jak akční sekvence,tak logický chod snímku. Casting se maximálně nepovedl a role pro Michaela Clarke Duncana je totálně nevhodná. Potěší snad jen správně ujetý Colin Farrell a cameo Kevina Smitha.
28 393 bodů
7
Komiksová postava, která dostala filmový prostor krátce po prvním Spider-manovi, a hodně se od ní očekávalo. Bohužel, nadšení nebylo naplněno. Nějak se to nepovedlo. Scénář je děravý jak ementál, a je plný nelogičností. Bojové scény nejsou špatné do chvíle, kdy jsou nahrazeny počítačovou animací. Viditelně nerealistické. Zajímavé je ztvárnění způsobu Daredevilova vnímání. Myslím, že to se tvůrcům povedlo. Romantická vsuvka nebyla na škodu, nijak to výsledku však nepomohlo. Vznikl průměrný snímek, který se tváří více jako drama, než jako akční film. Příběh o slepém právníkovi, který v masce bojuje proti zločinu byla ohromná výzva, která bohužel nebyla využita.
Fingon
16 886 bodů
4
Zlatá Elektra...
5
Čistý průměr. Ani jinak solidní a sympatičtí herci nezvládnou uhrát tuhle lacinější a o poznání hůře zrežírovanou show, než SpiderMan Sama Raimiho, kterého tenhle film tak moc napodobuje. Říká se, že film dělá záporák a pokud by se to tak bralo, tak tohle je film roku. Colin Farrel totiž všechny bez potíží strčí do kapsy. Jenže dohromady je to málo. Jak říkám, čistý průměr.
6
Tak takhle teda ne. Daredevil tu vůbec nevypadá jako někdo z koho mají mít kriminálníci respekt ale jako klaun oblečený v červeném. Nezajímavý Ben Affleck a Jennifer Gardner, průměrný Colin Farell a jediný kdo v tomhle filmu nějak herecky stojí za to je Michael Clarke Duncan. K tomu si připočtěme nepřilíš dobrou režii, divný styl a máme tu jeden z těch slabších komiksových filmů.
3.5
Nevím, ale nějak jsem tomuto komiksáku nepřišel na chuť. Podle mě je to podprůměrný digitální žvást bez atmosféry a citu.
M3lios
M3lios
9 140 bodů
8
Začiatky marvelu. 67%
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
6
Slepej Affleck...krásná Garner...záporák Farrell...3hv*zdy
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
6
Akce Affleckovi podle mého názoru prostě nesvědčí, v 90ti procentech vidíte pouze práci doubléra a když už herec samotný dostane k nějaké kreaci prostor, nejedná se o nic natolik úchvatného, aby to otestovalo jeho schopnosti. Daredevil zůstává v obrovském stínu svého pavoučího kolegy a soupeřit s ním může pouze v hledisku "coolovosti" záporáka. Zde Farrell smete vše kolem a trochu se mi pozdává, že jen on pochopil, že Daredevil je komiks a u komiksu je správné přehrávat s nadsázkou a ne zatínat zuby nad drsnou akcí...Affleck si na tomto místě rozbíjí bradu. A jaký je zbytek filmu? Už bohužel nevím... Jen Collinův Bullseye totiž lehce vytahuje tohle dílko z šedého průměru a bude ten jediný, kdo vám po odchodu z kina uvízne v paměti déle jak na pár minut, přestože si na plátně pobude jen zlomek celkové stopáže...
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
5
"Přeslechl jsem vaše jméno." - "Neřekla jsem ho." - "Někteří lidé nemají úctu k hendikepovaným." Ben Affleck je ve dne právník, v noci mstitel... A k tomu všemu je slepej jako patrona. Kritika mně od filmu dost odrazovala, takže se mi do něj nechtělo. Bavili mně rozhovory mezi Daredevil a Elektrou. "Každý musí tohle podstoupit, aby se dozvěděl vaše jméno?" - "A zkuste se zeptat na moje telefonní číslo." Moc se mi líbil soundtrack, což znamená, že píseň Bring Me To Life od Evanescence - mi zní v uších ještě teď. Nicméně celkově je to průměrný snímek, kde slepec běhá v červeném oblečku po městě a trestá padouchy. Nutno dodat, že kdyby to točil někdo jiný, tak je to možná megahit. - 50%.