Jestli se rozzlobíme, budeme zlí

83%

Komentáře a recenze 16

47 088 bodů
7.5
Klasika nad klasiky. Tyto snímky buď milujete takové jaké jsou,nebo nenávidíte. Terence Hill a Bud Spencer si od chvíle co spojili síly jedou furt samé dokola a stále jim to klape. Já mám tyto italské komedie velmi rád a vždy se u jejich sledování velmi dobře pobavím.
29 761 bodů
6.5
Klasický snímek dua Bud Spencer - Terence Hill. Facky, razítka, akrobatické souboje a spousta protivníků vzduchem létajících :) pěkná hudba, scénář však obyčejný, jako i celý tento dnes již klasický snímek. Občas stojí za to vypnout mozek a pokochat se touto skvělou hereckou dvojicí.. Rozzlobení a zlí to mají u mě za 65%.
28 393 bodů
8
Krapet nám už snímek zestárnul, ale to nemění na věci, že stále umí divákovi vykouzlit úsměv na tváři. Je tu vše, co se od dua Spencer & Hill očekává. Děj je nesmírně jednoduchý, ale vlivem vtipných dialogů a až groteskních scén velice účinný. Vrcholem všeho, kromě typických rvaček, je scéna ze sboru. Sám Bud na své pěvecké umění často vzpomínal. Naivní charakter gangsterského bosse se tak osvědčil, že byl použit ještě nesčetněkrát. 70. léta jsou na filmu velice znatelná a omšelost filmového záznamu také dokonává své. Chtělo by o to více pečovat.
6
Kultovka z dětství, která chtě nechtě zestárla. Nebo spíš jsem zestárl já a ke spokojenosti už mi nestačí kolovrátková choreografie a návykový song. Ale na faktu, že tahle dvojka utvářela mé dětství, to nic nemění.
Fingon
16 886 bodů
10
"Já chci svoji bugy!!!"
8.5
Co bych měl k tomuhle vlastně psát, když každý asi ví, co má očekávat? Prostě tradičně nabručený Spencer, usměvavý a vlezlý Hill, hromada lidí ke zmlácení a vysněné bugatky, pro které jsou ti dva schopní téměř čehokoli. Volně přeloženo geniální a neutuchající zábava a jedna z nejlepších komedií, co jsem měl zatím tu čest vidět. "DONE BUGGY!!"
8
Tak toto je správná dvojka a jeden bez druhého nedá ránu a když se rozzlobí, jsou vážně zlí.
9 025 bodů
8
Nehorázně zábavná blbost, která se může pyšnit výbornou akční scénou za druhou, výborným soundtrackem a svižnou režií. Duo Hill/Spencer nebylo snad v lepší formě .
squirrelpool
squirrelpool
7 016 bodů
10
Nejlepší film s těmihle dvěma, kteří se přátelili i ve skutečnosti. Celý film je, od začátku dokonce, milý a zábavný. Jako vždy jsou rvačky podávány s ohromnou nadsázkou. Tak, že má člověk pocit, že by to možná taky dokázal. Tahle dvojka funguje tak skvěle asi proto jak řekl sám Bud Spencer. A to, že jsou oba tak jiní, ale skvěle k sobě pasují. Spencer se například nikdy nepovažoval za herce, narozdíl od Hilla o, kterém tvrdil, že často pilně pracoval na roli. Narozdíl od něj, který se radši šel se štábem najíst. Proto těžko někdo řekne, že je jeden tahoun a druhý se veze. P.S.: Když dunovku, tak červenou se žlutou střechou.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
10
Jedna z nejlepších, možná i ta nejlepší bláznivá komedie, která kdy vznikla. V hlavních rolích dva nekompromisní, neohrožení a nesmrtelní Hill + Spencer. Příběh je naprosto prostičký, snad nejvíc ze všech jejich filmů, protože se vše motá kolem jedné červené bugíny se žlutou střechou :-D. Co z této komedie dělá tu nejlepší jsou asi ty nejepší rvačky, které od je od nich možné spatřit a navíc je zde hromada dalších vtipných situací, kde není potřeba pěstí, například střet s motorkářema, kterej je skvostnej, nemohl jsem se přestát smát a také vyřízení nejlepšího odstřelovače chicágského podsvětí paganiniho :-D, navíc Bud ve sboru byl něco co sem málem nevydejchal. Závěrečná bitka je také skvělá, k tomu skvělá dokola se opakující hudební motiv, kterej je šíleně nakažlivej. Rozhodně nejlepší komedie této kultovní dvojice.