Hudbu složil, slova napsal

69%

Komentáře a recenze 10

47 084 bodů
7
Klasická britská romantická komedie,která vsází na svou největší hvězdu v podobě Granta. Tentokrát k tomuto klasickému britskému koktejlu přidali hudební linku a udělali dobře. Od první chvíle kdy se Barrymore objeví ve dveřích Grantova bytu je jasné jak to bude vše pokračovat a také jak to skončí. I přes tohle všechno je snímek prostě příjemnou podívanou,která sice nepřekvapí,ale za to stále baví.
9 279 bodů
6
Už jsem asi starej, ale vzpomínám si, když tenhle film měl v televizi premiéru a dodnes vidím, že ho s pravidelností reprízují.. Ale až po tolika letech jsem si na něj našel náladu... Jednu spolupráci Lawrence s Grantem jsem už viděl, a to novějšího Učitele z nouze, kterého pořád suverénně řadím k tomu nejslabšímu co má Hugh Grant na svém kariérním kontě, ale jak tak koukám pro Lawrence jde jen o rutinní výkon... Hudbu složil, slova napsal je hudební film, co pro je něco co rád vyhledávám. Jenže tohle je jako řadové jídlo dělané podle receptu, které musí chutnat jako všechny ostatní a všechny rozdíly jsou nežádoucí.. Takže i když to má pořád solidního Hugh Granta, který i v takhle průměrném bijáku pořád drží to svoje herecké kouzlo z něhož třeba 25 let nevystoupil a mě právě tohle sedí... I v roli hudební ex-hvězdy, jejíž kariéra je pryč a on i publikum se zaseklo v době minulé. Ne, Hugh není moc dobrý zpěvák, jenže mě se tenhle toporný výkon svým způsobem líbil a i když ve filmu zpívá všehovšudy dvě písně, tak právě ta od skupiny PoP mě ani na podesáté nevadí.. Onou druhou půlku milostné dvojice tu je Drew Barrymore, která kromě hezké tvářičky nějak nenabídne nic a se zpěvem je na tom možná i lépe, ale má tuctový hlásek.. Táhne se to jak týden před výplatou, Granta po většinu stopáže nenechají tolik herecky exhibovat, ale kdykoli se o něco hlavní duo dohromady pokouší je to minimálně příjemná podívaná. No a jak už to u hudebních filmů bývá, je tu finální pěvecké vystoupení a to je zase vynikající, navíc s očekávaně sladkým závěrem.. Překvapivě po letech je i ten televizní nádech skoro pryč. A tehdy na svatého Valentýna to musel být trhák! P.S. Název skupiny PoP je asi tak dlouho vymýšlený, jak kdyby se jmenovali "Rock" nebo nevím "Blues".. 60%
9 025 bodů
8
Jednoduchá a přesto úderná romantika, ve které je opět fantastický Grant, kterému to byla šitá role na míru. Zbytek osazenstva nezůstává pozadu. Čím si mě ale film získal nejvíc, tak to byla právě hudební vložka, která film přenesla do nadprůměrných výšin a píseň Way back into Love mi zněla natolik v hlavě, že už mi zní i v mobilu. Nádherná práce, která i po letech má co nabídnout, přestože jsme to už viděli stokrát.
p.a.douch
p.a.douch
8 350 bodů
8
Perfektní romantická komedie nejen pro pamětníky hudby 80-tých let. Hudební klip je super. Hugh Grant podává standardní výkon a Drew Barrymore mu velmi zdařile sekunduje. Další koho jsem rád viděl byla Kristen Johnstonová. Lawrence je specialista na komedie a mě ty jeho díla docela bavěj. Pohoda.
avenis
avenis
8 056 bodů
4
Nejlepší z celého filmu... ... je ta dvojí rána do hlavy od klavíru. To mě fakt rozesmálo. Je to taková blbinka, ale dobře vygradovaná. (27.3.2010)
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
6
Marc Lawrence chce z Granta udělat nejultimativnějšího milovníka všech dob. Další romantický etalon v podobě Drew Barrymore je pokořen více než důstojně a Lawrence prostřednictvím svých svěřenců úspěšně napravuje své nelichotivé renomé z minula. I když je to stále tatáž písnička o nesmělé popelce a elegantním zmatkáři, je vtipně a nenuceně podaná a neleze vám ani příliš do trenek, ani z vás nedělá blbce. Za aranžovaný klip z osmdesátek 10% navrch!
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
7.5
Vydařený film, Hugh Grant se na takové role perfektně hodí! Je to vtipné, dojemné, celkově příjemné. Ten hudební klip je super! Je to sice taková "červená knihovna" na plátně, ale za tu hudbu film mohl dostat klidně Oscara! Ta byla vážně skvělá! Prostě taková "romanťárna" pro chvíle odpočinku.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
8.5
Skvělá a vtipná komedie....
harry456
harry456
2 437 bodů
7
Vtipné a romantické.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
10
Miluju tento film.Skvělé herecké obsazení hlavně Hugh Grant velmi vtipny.Mohu se na to dívat pořád je tam co k zasmání nechybí samozřejmě romantika,zpěv.Oprvdu povedený filmeček na který se da pořád dívat.