Soumrak mrtvých

78%

Komentáře a recenze 21

47 088 bodů
7.5
Když jsem tento film viděl poprvé, tak jsem ještě vůbec netušil, že právě sleduji mou budoucí nejoblíbenější filmovou trojku ( Pegg, Frost, Wright). Soumrak mrtvých je takovou zombie podívanou po anglicku ve které nechybí trefný humor,chvíle napětí a dobrý casting. Film chce hlavně bavit a tomu i odpovídá množství vtipných scén,kterých je po 100 minutovou délku požehnaně.
8
Příjemná hovadinka plná povedených nápadů jen s pár hluchými místy. Simon Pegg na mě ještě nepůsobí tak okoukaně. Vtipy se valí jeden za druhým, ale přesto je tu místo pro akci. Má to sice pomalejší začátek, ale ke konci se rychlost filmu natolik zvyšuje, že to ani nevadí. Soumrak mrtvých si nehraje na průkopníka žánru, přesto se mu to do jisté míry podařilo... nutno říct že zaslouženě. Možná, kdyby se tvůrci nebáli zajít dál, bylo by to lepší, ale jak říká hlavní hrdina: "Zabít svého spolubydlícího, svojí matku a svojí holku během jednoho dne se na člověka trochu moc."
6
Ani na podruhé mi tenhle Wrightův horrůrek nesedl tak, jak by měl (vzhledem k tomu obsazení), ale věřím že natáčení muselo být hodně zábavnou záležitostí. 6/10
7.5
Hravá bejkovina, vtipně sestříhaná do rytmu rockových vypalovaček. Rozjezd je skvělý a postavy okamžitě přirostou k srdci, survival část toho sice zase tolik zajímavého nepřinese, ale pořád se najde hodně povedených situačních fórů a když už nic, minimálně jsem velmi sympatizoval s hrdiny, kteří se běželi před zombie apokalypsou schovat do jejich oblíbené hospody. Líbí se mi, že film dokáže stát na vlastních nohou a jen neparoduje zaběhlé postupy zombie hororů, byť mu to chvílemi paradoxně škodí..
5.5
Úsměvné, hororové s nudným Britským vtipem.
M3lios
M3lios
9 140 bodů
10
Pekná nekorektná a brutálna britská komédia. Simon Pegg je klasa ,o tom niet pochýb. A rovnako niet pochýb o tom ,že toto je jeden z najlepších filmov Edgara Wrighta a pre mňa aj najlepšia čierna komédia. Ak nemáte radi zombíkov ,ale čierny humor máte v obľube ,doporučujem aspoň skúsiť. Ak ste nikdy nezistili ,čo je britský suchý humor ,teraz je pravý čas to zistiť. Lepšia mučiaca praktika ako pustiť tento film Social-justice warriorom neexistuje...
9 025 bodů
8.5
Popravdě, jsem nečekal žádné zklamání. Wright hold umí a nikdo mi nenakecá opak. Opět perfektně propojené gagy se skvělým scénářem, akcí, střihem a to vše prezentované duem Pegg a Frost. Ti pod taktovkou Wrighta vždy předvádí něco nevídaného a za mě krásný 85%
8 589 bodů
0
Otravná "komedie". Humor totiž hodně vypovídá o vkusu tvůrce i diváka. Zde jsou však "komediální situace" příliš vykonstruované a prvoplánové. Nepůsobí to tedy přirozeně, čímž to i ztrácí na účinku. Příklad: Z ničeho nic se dvěma opovrženíhodným zoufalcům objeví ráno na zahradě dvě osoby. Ukáže se, že to jsou zombies. Začnou po nich házet různé věci, ale nějaký efekt měla jen gramofonová deska, která se roztříštila nemrtvému o hlavu. Postavy odejdou do domu, přinesou si krabici s sbírku vinylů a vybírají hudbu, kterou jsou ochotné zahodit. K popukání. Typicky dochází k hádce o to, co je dobrá hudba a co nikoli. Komediálnost by měla spočívat v absurditě toho dění, ale nefunguje to, protože je to vlastně úplně plytké, umělé, banální, infantilní... Nápaditá byla jen montáž toho, že lidi se občas chovají jak filmový zombies (vágusova klimbavá chůze po ránu) ještě předtím, než v ději tato apokalypsa nastane.
kedl
kedl
6 380 bodů
8
Jedna z dalších bomba pecek z Britských ostrovů.
Pas
Pas
6 225 bodů
0
Hororový soumrak. Otřesná patlanina žánrů ,kamera roztřesená až amatérská,scénář slaboduchý a neherecké výkony. Pokud je někdo v tomto snímku v pohodě tak snad jen pod vlivem prášků a alkoholu. Hodnotím jako odpad.