Wall Street

75%

Komentáře a recenze 11

29 697 bodů
8
Tento film mám prostě rád a nejen proto, že i já koketuji s investováním a spekulacemi, i když v úplně jiných řádech :) .. film jsem měl rád už dávno. Je to svět, který je pro většinu smrtelníků nepochopitelný a Wall Street ukázal malou, ale drsnou část tohoto světa. Charlie Sheen za mě předvedl jeho životní výkon o kvalitách Michaela Douglase netřeba mluvit a role mu byla také ušita na míru.
8
Docela zábavná sonda do světa Wall Street, která sice nevyniká naprosto v ničem, ale zároveň tu není nic špatné nebo nudné. Pokud něco, tak jsem se alespoň dozvěděl, že Greed is good.
8
Na Stonea to možná mělo až moc očekávaný průběh. Je to vlastně taková pohádka o tom, jak peníze kazí lidi, ale že pokud budete chtít, můžete díky ním i následně prozřít...Mladý Sheen má tady pár slibných momentů, ale i tak je jednoznačně zastíněn v životní roli hrajícím Michaelem "Gekko" Douglasem, kterého je opravdu radost sledovat. 7/10
10
Zvrhlá černohumorná satira a přitom neuvěřitelně chytrý a působivý pohled do světa bílých límečků na Wall Street. Michael Douglas v životní roli a tygr Charlie Sheen jako snaživý lotr také není k zahození. Poctivá klasika!
8
Myšlenkové vyznění je sice jaksi jalové a nepřekvapivé, ale formální provedení takřka nemá chybu. Tohle je ostatně vyprávění o střetu skvěle vyprofilovaných postav, kariérních zájmů a životních hodnot s nápadným půvabem buržoazie, přičemž se kašle na vrstevnaté vedlejší linie a do živého se tne natolik zaujatě a uvěřitelně, že to na silný divácký zážitek bohatě stačí. Wall Street je epicentrem života, v němž se Stone a Richardson pohybují jako dravé šelmy, a jeho králem je pronikavě charismatická bestie Michael Douglas - on a Sheen si zaslouží superlativa, na rozdíl od Daryl Hannah, kterou bych poslal hrát maximálně travesti show.
9 279 bodů
8
Zajímavý, jak jen film z burzovního prostředí může být. Poměrně záživně představen koncept insider tradingu. Herecké výkony jsou super, ale mě tu spíš kraluje Charlie Sheen, ta jeho dravost a sršící ambice jsou skvělé. Jediná větší výtka je v castingu hlavní "kočičky" coby Daryl Hannah, která se naprosto nehodí do takovéto role. Není vůbec nějak hezká a straší tu dost dlouho. Chce to ale určité sebezapření sfouknout tenhle film jedním nádechem s plnou pozorností. 75%
Milandob
Milandob
8 900 bodů
8
stone-ova pocta svojmu otcovy ktory vacsinu svojho zivota pracoval prave na burze. stoji to hlavne na douglasovom gordonovy a stonovej rezii (stale plny energie a napadov), ale obcasna naivita posobi dnes uz smiesne (daryl hannah pozerajuca na seba v "prasknutom" zrkadle)...
cerfik
cerfik
7 890 bodů
10
Skvělý Michael Douglas si za svůj excelentní herecký výkon oscara více než zaslouží a Charlie Sheen nijak nezaostává. Pro mě je tenhle film jednou ze špiček tvorby Olivera Stonea a neztratil nic ze své aktuálnosti i po 25 letech. Není to jen o zvrácenosti systému v němž žijeme, ale o hledání cesty v tomhle světě a znovunalezení síly lidskosti, lásky k životu a soucitu. Mistrovské dílo.
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
8
Ne že bych se vyznala ve finančních a burzovních záležitostech v Americe, ale film to byl velice dynamický, měl spád a oba dva hlavní představitelé, Michael Douglas a Charlie Sheen, hráli skutecně skvěle a uvěřitelně. Ostatně jméno režiséra Olivera Stonea mluví za všechno. Takže i když to byl film starý 36 let a mnohé se za tu dobu jistě změnilo, pořád se na něj dá dívat, i se z něho poučit.
Floridsky
4 376 bodů
6
Opravdu jsem se těšil, až se na film podívám, protože jsem žil v mylném domnění, že jde o soudní drama točící se okolo praní peněz. Jak se ukázalo, je to o burze a to není zrovna můj šálek kávy. Ale zabavilo. Oliver Stone téma zrežíroval úctihodně, herci zahráli parádně, kamera je skvělá a hudba též. Ale vidím to jen na lepší tři hvězdy, protože jsem se jako laik v tomto oboru cítil mnohdy zmaten a nevtáhl jsem se kvůli tomu plně do příběhu.