Neuvěřitelný život rockera Coxe

65%

Komentáře a recenze 3

47 099 bodů
7
Kdo by řekl,že John C. Reilly je takový komediální talent. Po filmu bratři z donucení je tenhle neuvěřitelný život další trefou do černého. Parodie si vzala na paškál především film Walk the Line,který se věnoval životu Johnnyho Cashe. V tomto snímku jak už název napovídá sledujeme život rockera Coxe,který je opravdu jeden velký bizár a jen těžko se u něj ubráníte smíchu.
Psisko59
Psisko59
32 837 bodů
8.5
Povedená parodie v Americe oblíbených filmových biografií zpěváckých hvězd, především o dva roky staršího oceňovaného filmu o životě Johnnyho Cashe Walk The Line. Život fiktivního rockera Dewey Coxe ironicky kopíruje zlomové události z Cashovy biografie (smrt rodinou milovaného staršího bratra, excesy se ženami, zákonem a drogami) s přimícháním prvků čerpajících ze života a kariéry Roy Orbisona, Glena Campbella, Boba Dylana, Ray Charlese, Jerry Lee Lewise, Donovana, John Lennona, Jima Morrisona, Conwaye Twittyho, Neila Diamonda a Briana Wilsona, další umělce a umělecké styly paroduje. Zábavné, povedené.
  • boj s pamětí hudebního fandy
  • nadhled muzikantů, kteřá si s chutí zahráli sami sebe (mj. Eddie Vedder)
kunafix
kunafix
20 042 bodů
8
Chchch, tohle si dělá prdel snad z každýho hudebního stylu nebo největších hudebních legend. Nejlepší píseň - dvojsmyslná Let's Duet, chchch, u toho jsem fakt chrstal smíchy a to se mi často nestává. Dokud hrál blues, bylo to super, ale to country.... pár teček.... Ale jinak už jsem se dlouho tak dobře nezasmál, protože některý fóry měly fakt nápad a pointu. Třeba hustá narážka na punk. Nebo protest song ala Bob Dylan na podporu midget lidí, chch, super slova, chch. Zkoušel sis to někdy dělat rukou ducha? "Believe me, you don't want to be part of this shit."