28 týdnů poté

69%

Komentáře a recenze 17

29 697 bodů
7.5
Pěkná zombárna. Není to přehnané a má to hlavu i patu. I když děj je vlastně plochý a bez nápadu, tak v tomto případě je to spíše ku prospěchu věci. Nechtěl bych se do větší hloubky zabývat osudem hlavních hrdinů. Prostě čistě akční a mírně hororová podívaná jako řemen.
28 387 bodů
8
Volné pokračování snímku 28 dní poté, avšak přeci jen z poněkud jiného soudku. Už samotný úvod naznačuje, jak to celé bude vypadat. Ano, tentokrát to bude opravdu maso. Ponurá atmosféra je ty tam a nastupuje krvavá podívaná, která místy není pro slabší povahy. Tento film je prostě jiný. Je daleko svižnější a nervy drásavější. I když některé sekvence krapet postrádají logiku, akčnost a napětí je přitažlivé. Horor s přemírou akce který neurazí.
6
Když sem si na dvd obalu četl "ještě lepší než jednička", moc jsem tomu nevěřil, ale teď jim musím dát za pravdu. Na film svého druhu má i docela dobrý příběh a navíc dslušnou atmosféru. Docela velká Boyleova prohra.
6
Narozdíl od jedničky poctivá zombie střílečka. Boužel, většinu času dost nepřehledná. Proslavený hudební motiv se tu používá skoro v každé scéně a ke konci už leze dost na nervy. Bylo ale celkem zajímavé sledovat tu skvadru herců, které proslavení teprve za pár let čekalo (Elba, Byrne, Renner, Poots).
7
Překvapivě vydařené pokračování skvělého horroru s novým obsazením v čele s krásnou Rose Byrne a v podstatě výrazně odlišným dějem než originální film. Režijně je ti zvládnuté slušně, herecky taky a jako příspěvek do žánru zombie horrorů vítaná záležitost.
15 155 bodů
7
Dravá akční nálož s jednoduchoučkým dějovým schématem na bázi teenagerské vyvražďovací videohry, která sice dobře zabaví, ale hororovou podstatu zombie žánru nenaplňuje navzdory ultimátně krvelačným stvůrám ani náhodou. Víceméně nahodilý sled efektních scén bez hmatatelné atmosféry, přesně ten důvod, proč Romero zůstal i po přelomu tisíciletí právoplatným pánem tohoto žánru...
7.5
Ještě lepší než předchozí díl 28 dní poté. Více zajímavější, napínavější a krvavější. Vcelku dobrý způsob návratu nebezpečného viru. Chválím.
9 025 bodů
6
Největší nevýhoda tohoto snímku je jeho nerozvážnost. Co chvíli přebíhá mezi akčním thrillere, a sociálním/rodinným dramatem a kompromis bohužel nefunguje. Naštěstí akční scény mají drive a od přibližně půlky se děj nezastaví. A nebýt těch nadbytečně delších scén o Harrisově rodině (ano, chápu, že jsou hlavní postavy příběhu) a toho trochu pomalejšího rozjezdu, tak dám i 90%.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
9
Sympatické béčko s áčkovou kulisou a údernou režií. Tam, kde scenáristé jen recyklují známá klišé, tam se režisér Juan Carlos Fresnadillo tasí s dravou režií, která doslova přibije do sedadel. Především pak úvodní honička, ve které jsem Robertu Carlylovi věřil, že opravdu bojuje rychlostí o holý život. Celý film je svižný a nekompromisní a i když má děj spíše videoherní strukturu, potěší nenadržování postavám. Body navíc dávám za úvodní myšlenku toho, že někdy jsme „opravdu jen lidé, kteří vezmou nohy na ramena, ať už nás o pomoc prosí kdokoli“ – a krásně se to pak všem vymstí. 28 týdnů poté není bezchybným zombie filmem, ale je mainstreamovou jednohubkou, ukazující možnosti současné filmařiny, pokud obraz naplno splyne se soundtrackem. Geniální ústřední hudební motiv – čistých 90% za neutuchající zrychlený tep…
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů