Hostel

45%

Komentáře a recenze 33

47 084 bodů
3.5
Eli Roth je velmi zvláštní patron s určitou úchylkou. Jak si jinak vysvětlit jeho filmografii. Pamatuji si,že kolem Hostelu bylo hrozné haló jak je děsivý a kdesi cosi. Bohužel film kromě té nechutnosti spojené s mučením nenabízí vůbec nic zajímavého a originálního. Je to prostě jen klasická vyvražďovačka s béčkovými herci.
2
Trapná urážka Rotha a Tarantina Slovenska a důkaz nekončících předsudků vůči východní Evropě. A jakoby mimochodem nefunkční, nudný, málo důrazný a nevypointovaný horor.
2
Ty ohromné tržby jsou pro mě šílenou záhadou. Tenhle film totiž nestojí za nic a dokoukatelné to bylo vlastně jen díky místním reáliím. A Tarantino by si měl začít dávat pozor, k čemu všemu to své magické jméno propůjčuje....2/10
4
Trojice baťůžkářů si užívá ve vyhlášených zábavních podnicích v Amsterodamu. Místní rodák jim proto doporučí navštívit Bratislavu, kde budou zaručeně slavit úspěchy u místních exkluzivních roštěnek. Vydají se tedy do Bratislavy. Ubytování jim poskytne studentský hostel, kde mají na pokoji skutečně krásné dívky. Po první prohýřené noci však jeden z nich zmizí. Zbylí dva američtí kamarádi pokračují sice v zábavě, ale s podstatně menším nasazením. Když se jeden z nich probudí jenom ve slipech spoutaný uprostřed mučírny pochopí, že tento hostel nabízí skutečně zvláštní doplňkové služby. Brutální nízkorozpočtový horor vznikl za 4, 5 miliónu dolarů z vlastní kapsy Quentina Tarantina, jenž tak financoval nový kultovní režisérský zázrak Eliho Rotha, jehož předchozí ultralevný horor Cabin Fever uchvátil nejednoho příznivce žánru. Scénář napsal sám Roth, který se inspiroval článkem v časopise popisující jisté ubytovací zařízení v Japonsku, kde si mohou bohatí lidé zabít člověka jakýmkoliv způsobem pro zábavu jako zpestření života a splnit si tak hodně úchylný sen. Hostel byl natáčený v českých reáliích s převážně českým štábem a nabízí podívanou pro skutečně otrlé diváky. Ve světě měl mimořádně příznivé recenze způsobené ojedinělým mixem brutálních a humorných scén, které mohou připomenout Tarantinovy začátky. Hostel měl vzhledem ke svým nákladům mimořádný komerční úspěch.
4
Nuda k uzoufání, která navzdory obrovské reklamní kampani a americko-evropským diváckým ambicím deklamuje leda tak smutnou skutečnost, že Eli Roth neumí vyprávět příběhy ani navodit atmosféru jen formálním zevnějškem svých filmů. Hostel má průměrné herce, lacinou středoevropskou výpravu, zajímavé, žánrově neprobádané prostředí a přitažlivou zápletku, kterou ale Roth rozpitval na extrémně nesympatický a sprostý pubertální trip, kde se jeví jako důležitější nikoli hlavní motiv kolem obchodníků se smrtí, ale egoistická potřeba štábu ukázat Slovensko jako zašpiněnu zaostalou zemi dalece pod úrovní etických Junajtyd Stejts. Pochválit lze jen závěrečnou půlhodinu, kde už si netalentovaný tvůrce konečně nehraje na sociofila a předhazuje nám tu hororovou zábavu, na kterou jsme celou dobu čekali, přestože úroveň brutality skutečně není bůhvíjaká. Nechovám k Hostelu nenávist, už jen proto, že to zobrazení našich sousedů (a s využitím našich lokací) mě chtě nechtě přišlo dost zábavné, ale srdce oddaného žánrového fandy by bezpochyby dokázal s podobným námětem více potěšit každý druhý východoasijský režisér...
9
Brutální, nechutné a drsné podání lidského mučení. Výborné podání hrůzy lidské povahy. Děti ve filmu neměly chybu.
headhunter
headhunter
10 287 bodů
6.5
Jan Vlasák, jako psychopat, je dokonalý. Což teprv Eli Roth! Já se dobře bavil a nebylo to poprvé, myslím u tohodle, i když je to to vlastně dohromady kravina*
Kamil Fila
Kamil Fila
4 111 bodů
2
Nebýt toho démonizování Slovenska bylo by to jen blbé. Takhle je to aspoň chvílemi nablble zábavné. Eli Roth je jinak bohužel pouhý hororový fanoušek, která nemá zbla talentu (jako jeho idoly, jimiž se tak rád ohání). Hodně nepochopitelné až kontraproduktivní jsou jeho prohlášení o tom, že tento film ukazuje, jak jsou Američané xenofobní a nechápou cizí kultury. Způsob, jakým je příběh podán, ovšem není kritikou těchto stereotypů, ale spíš jejich potvrzením.
Marty McFly
Marty McFly
3 554 bodů
8
Dosť ma sralo to zobrazovanie Slovenska pretože, ako každý iný štát. Ale na druhú stranu to bolo dosť dobré. Rád si pozriem takéto reznické horory ale tu to bolo také trocha nudnejšie. Najbrutálnejší gore bol ten prvý potom boli už srački, o tom sa nebudem baviť ale čo sa týka aj deja filmu tak celkom fajn podívaná. Aj keď sa toto má odohrávať na Slovensku tak tam hovoria doslova všetkými jazykmi, to by bolo aj celkom v pohode ale sralo ma to. Tie zvratky ktoré sa váľali všade kam naše oko dohliadne, mi hnalo predtuchu že zo mňa vylezie aj štedrovečerná večera. Krv a gore spolu mi nevadili len tie zvratky. No nič, ako vidím tak tento gorefest mi nijako večer nespríjemnil ale aj tak celkom fajn horor. 7/10
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
5
1.Kolik si zaslouží porno hvězdiček,které mě dovede k orgasmu? 2.Kolik si zaslouží horor,který zachycuje sériového vraha,který rozřezává a pohrává si s lidskými končetinami,kde jsou dodány hektolitry krve? "Filmy" s tupým scénářem,bez herců,režie - bez všeho co od filmu očekáváme = lze vůbec hodnotit HOSTEL ?