65%

Komentáře a recenze 9

8
Bitky zombie v kleci, rychle se učící a extrémně agresívní mrtvoly, super masky, dostatek krve a ucházející hlášky. Tohoto je plný film.
9 986 bodů
7.5
I když to sice není žádná světová senzace, film má své kouzlo, kterým si získá nejednoho diváka. Rozdělení společnosti je zajímavý koncept a přestože jsou zombie až moc chytří, než jak by měli být, jedná se o skvěle zpracovaný film, který Romero servíruje.
Motinski
Motinski
7 375 bodů
5
Čisté béčko. Scenár je dávno obohrata pesnička čo z postáv robí stereotypných komparzistov a post-apo pocit nefunguje najlepšie. Je tu aspoň ako taká atmosféra a pár štýlových scén. Masky boli tiež fajn, niekedy na smiech, inokedy správne odporné a ajkeď Romero už mal najlepšie za sebou, stále vedel doručiť aspoň priemernú zombie blbotinu čo nemá veľké ambície ale v rámci možností si ju užijete.
Pas
Pas
6 225 bodů
1.5
Myslící zombie..uffff!!! Zombie film úplně mimo mísu. Ale naprosto. 1. Zombíci začali přemýšlet, no kde to jsme? A když už, tak ať to je pro příště zpracováno nějak koukatelně. Tohle bylo opravdu hrozně stupidní. Spíš to vypadalo jako parodie na zombie filmy. 2. Zombie se z vás stane i když normálně zemřete. Tak tady tvůrci taky dost přestřelili. Tenhle film se Romerovi opravdu nepovedl. Ne že by jeho ostatní díla byla o tolik lepší, ale aspoň se na to dalo koukat. Země mrtvých je hloupý, nenápaditý film s tragickým dějem. O hercích ani nemluvě.
Kamil Fila
Kamil Fila
4 133 bodů
10
80´s přicházejí a dokazují, že nejsou mrtvá. Úsvit mrtvých Zacka Snydera útočí stylem a poselství jde stranou. Romero zůstává stylově staromódní, ale pořád mu to myslí, a ví, co lze říct zombie žánrem.
jvempire
jvempire
1 208 bodů
7
Zombie masakr v moderním a přesto Romerově strhujícím podání.
ScarFace_V8
ScarFace_V8
1 171 bodů
10
„In a world where the dead are returning to life, the word "trouble" loses much of its meaning.“… Romero se po 30 letech vrátil, ke svému duchovnímu dítku, které pomáhal vytvořit. Země mrtvých zahajuje novou trilogii sledující svět už v probíhající zombie apokalypse. Sledujeme jednu z mála lidských útočišť, kde se vrátili k takovému tomu standardu kde peníze opět nabraly na síle a vzniklo bydlení v luxusním mrakodrapu mezitím co ti chudí živoří na ulicích města. Dva různé světy, přesto oba jsou závislé na skupině vojáků. Ti v čele s obrněném vozem ‚Likvidátor mrtvých‘ brázdí ulice měst kvůli zásobám nebo lékům. Ovšem ani mrtvý nezahálejí. Vyvíjejí se a zdá se, že si osvojili i primitivnější způsob myšlení včetně možnosti mezi s sebou komunikovat. Horda lačnící po masu se formuje a řítí se na nic netušící přeživší. Další typická Romerova zombárna, která není sice tak dobrá jako jeho prvotní tvorba, ale rozhodně jim těsně šlape na paty. Už to není tolik komorní a klaustrofobní. Romero prostě uměl skvěle zvládnout situaci, kdy je svět sice pod nadvládou mrtvých a přesto sledovat osudy pár lidí. Tady očividně dostal možnost o něco málo vyššího rozpočtu a na filmu to bylo vidět. O maskách mrtvých se tu už ani nemusí rozplývat, o ty má Romero totiž skvěle postaráno v každém jeho díle. Velký palec za využitá camea kdy se tu ve chvilkových scénách objeví třeba Tom Savini (původní maskér) nebo Simon Pegg s Edgarem Wrightem, kteří Romera oslnili svým Soumrakem mrtvých.
Peregrino
Peregrino
1 015 bodů
6
Místy jsem se i bavil, ale většinu času jsem se díval na tuctový béčkový zombie biják. Nejlepší na celém filmu jsou jednoznačně masky.
Lucyen
Lucyen
919 bodů
8.5
Země mrtvých mě hodně bavila i jako pocta zombie filmům, ale i jako střeštěná komedie sama o sobě. Všechny tři filmy trilogie Wright-Pegg-Frost jsou super. Scéna s CDčky je super, stejně jako scény s plotem, které jsou v každém "dílu" trilogie. A hospoda jako útočiště je super nápad :)