Recenze Krvavý sport

Host
  • 85%
    0
    0
    11. 8. 2017
    Brenan88 (45817 bodů)

Muže být akční béčko naprostý hit? Ano,může!! Musí se vše pojmout s naprostou precizností a výsledek se pak dostaví sám. Krvavý sport je pro mne snad nejlepší snímek belgického tvrďáka JCVD. Příběh je jednoduchý,ale má v sobě to co mám tak rád - pomstu. Nejvíc jsem si samozřejmě užil bojové scény,které byly po stránce technické a choreografie dokonale provedené. Klasika!

• 80%
    0
    0
    7. 9. 2019
    martin-mickey-stusak (26249 bodů)

Utekl z armády a to jenom proto, aby se zúčastnil turnaje bojových umění v Hongkongu, kde klidně může přijít i o život. A to všechno jenom proto, aby vzdal hold svému učiteli. Snímek, kterým se Jean Claude Van Damme po dvou záporných rolích v akční žánru dostal do širšího povědomí. Film je to strohý, ve kterém vlastně, co se týče děje, není zase tolik o co stát. Námět obsahuje klasickou šablonu bojových filmů a tak se dozvíme, jak, proč a kým byl nějaký Frank Dux vycvičený v bojovém umění, které pak použil v onom zápase. A protože je vojenský dezertér, pronásledují ho dva vojenští agenti, aby ho dovezli zpět. Sice to vypadá na vcelku napínavý akční snímek, ale není tomu tak. Drama či napětí tu nikdo nenajde ani ve stínu pod lampou. Vše je na bázi obyčejné filmové zábavy, což znamená, že byť jsou akční scény dosti brutální a krvavé, celková atmosféra filmu má spíše ryze obyčejný sportovní charakter. Takže do jedné ruky popcorn, do druhé Coca-Colu a s chutí a vervou sobě vlastní se jen a pouze bavit.

• 80%
    0
    0
    21. 10. 2015
    Sheldon (16026 bodů)

Takhle má vypadat poctivá žánrovka, nemusí se utratit miliony dolarů za efekty, stačí vzít poctivého belgického atleta přihodit zajímavý děj a zakázané zápasy a je to. Hodně povedená akční klasika.

• 50%
    0
    0
    25. 10. 2017
    Danny F. (11147 bodů)

Klasika bojových scének a umění. Akce, akce, akce a lá Van Damme.

• 70%
    0
    0
    10. 3. 2016
    Krupe (1964 bodů)

Jó, to byly časy, kdy jsem takové filmy hltal. Tehdy frčely tyhle akčňáky. Dnes se u nich už jen usmívám a nostalgicky vzpomínám na ty léta, kdy vrcholem filmového umění v mých očích byly kopy s otočkou :)

• 100%
    0
    0
    7. 12. 2012
    Pavlína81 (1572 bodů)

Taková krásná sportovní klasika.

• 80%
    0
    0
    5. 10. 2012
    Medúska (946 bodů)

Jestli vyzvednout nějaký Van Dammův film, tak je to tento. Ve většině svých filmů na mne působí jako "vyskákaný baleťák", ale zde mu role sedla. Příběhově trochu naivní a předvídatelné, ale zaujme a to je hlavní.

• 75%
    0
    0
    22. 9. 2022
    tindersticks (382 bodů)

V rámci žánru asijských bojových umění pro neasijského diváka je to ovšemže za plný počet, pro diváky, které ostré údery do protivníkovi hlavy nezajímá tam v podstatě nic zajímavého k vidění není. S nostalgií ocenuji pro sebe na 75, protože, přiznávám, v pubertě jsem mírně strašidelný výraz van Damma ze závěrečného souboje měl i chvíli vysřižený na plakátku z Brava. Tam tedy bývaly k vystřižení i zajímavější fotky, když už jsme u toho.

• 90%
    0
    0
    12. 12. 2014
    slovan (24 bodů)

jako dítě a později v pubertě jsem měl velice rád van damma, v pokojíku jsem měl na zdi oblepené plno plakátú, film krvavý sport jsem viděl minimálně třicekrát a mohu ho vidět pořád, hlavní záporák chong-li je zahrál velice přesvědčivě, je zde skvělá hudba, film má skvělý příběh, jean claude vynikající fazonu, je až neskutečný jak ten čas letí od premiéry filmu uběhlo víc jak 25 let... přesto mě tento film baví pořád a mohu jen doporučit...

Hodnocení a recenze Krvavý sport

70 ? ?
jak hlasovat?