Resident Evil: Apokalypsa

61%

Komentáře a recenze 24

29 851 bodů
6
Druhý Resident Evil je pro mě čistě bezduchá zombárna, která postrádá tajemno a atmosféru prvního dílu. Je to čistá městská akční hororová režba bez zásadnější myšlenky. Pokud to beru tak, je to ok. Ale RE se mohlo vydat daleko lepší cestou a druhý díl nasměroval tuto sérii do pekel.. mohla z toho být klidně kultovní série.. Apokalypsa u mě tedy za 60%
28 428 bodů
4
Kdo zná videoherní předlohu, ví o co se jedná, takže musí uznat, že něco takového převést na filmové plátno není žádná brnkačka. Hra je jen o akci a tak podle toho vypadá i film. Děj se tak jeví jako podřadný. Druhý snímek začíná tam, kde předchozí první skončil. Pro jistotu se však připomene probuzení Alice v nemocnici v Raccoon City, aby následně poznala stav věci. Danou oblast zaplavili zombie, ze které se musí dostat dříve, než do ní vletí jaderná bomba. Musí se však prostřílet a že to nebude jednoduché nám právě ukazuje následující dění, ve kterém samozřejmě nezůstane sama. Po rekapitulaci probuzení Alice je tedy v následujících minutách na první pohled jasné, že je toto pokračování od předchozího snímku zcela odlišné. Akce, akce a zase jen akce. Ano, jako v té videohře. Jenomže něco takového ve filmu prostě vyznívá jinak. Pokud si někdo z diváků myslí, že se jedná o naprosto zbytečné pokračování, ve svém smyslu uhodil hřebíček na hlavičku. Tohle by stačilo pro seriálovou epizodu, kde čtyřicet minut stopáže postačí. Takhle se to zdá být zbytečně natahované, čímž se monotónnost všeho dění stane z diváckého pohledu hodně rychle únavné. Snaha o dramatizaci akce sice znatelná je, ale ten děj s nějakými odkazy a myšlenkami prostě chybí. Zkrátka a dobře, je to jako celek jednoduché až moc. Z akčního hlediska dejme tomu, ale jinak opravdu bída z nouzí. A nepomohla tomu ani prodloužená verze.
22 284 bodů
2
Nuda a trapné. Nevím, jestli má tento snímek ještě nějaké vlastnosti, ale já je nepostřehl.
7
V podstatě totéž co jednička až na to, že Anderson je sice pošuk, ale občas umí režírovat film, což choreograf kaskadérů Alexander Witt úplně neovládá: Je si toho ale vědom, takže dialogu je poskrovnu a místo toho se pouští do zpomalených záběrů, divokých akcí a překombinovaných sekvencí. Naštěstí je tam ale Milla Jovovich na kterou se dobře kouká a jsou tam zombíci. Pro třináctiletý děti super podívaná:-)
10
Tak toto už je opravdu plnohodnotně postavený film na vlastních nohou než úvodní díl. Tady se pustil plně do akce, napětí a efektních vizuálních požitků. Plnokrevný akční horor.
M3lios
M3lios
9 141 bodů
8
Keď som videl dvojku hneď mi bolo jasné, že sa Paul Anderson neudrží a s praví z toho svojráznu šialenú sci-fi akčňárnu podľa svojho gusta. A úprimne sa mu ani nedivím. Vyložene sa to po akčnej a tiež mierne retardovanej jednotke pýtalo. Síce je už z toho len klasická zombie sračka, no má, čo divákovi ponúknuť a zábava na pozeranie to stále je. Plus tam ešte stále vidím veľa prvkov z pokračovaní Resident Evila a i keď to už je podľa herného LORU a chronologického postupu úplný blábol, ktorý trepe dve na tri a mieša do filmu veci, ktoré sa majú stať až ďaleko v budúcnosti, alebo ich príchod zrýchlili. Hej ako stále je to dopozerateľné, ale už nie tak dobré ako jednotka. No mne sa tento sci-fi prelud celkom páčil, aj keď hra je už dávno niekde v koši. To isté sa nedá povedať o ďalších filmových pokračovaniach, ktoré aj lacnú zábavu zakopali a v súčasnosti z toho ostala len filmová kostra, ktorá už dávno nikoho nezaujíma. Ako béčko obstojné. Druhý diel a široko-ďaleko sú Redfieldovci a Kennedyovci stále v nedohľadne...
kedl
kedl
6 380 bodů
4.5
Myslím,že spojení OBROVSKÉ ZKLAMÁNÍ bude tím správným českým výrazem. Mám z toho úplně stejný pocity jako z AvP,bože a já se na to těšil jak malej kluk!!!To není fér....
blazma
blazma
4 928 bodů
8
Z podzemního bunkru se dostáváme do celého města. Dostáváme daleko zvučnější jména postav jako je záporák Nemesis nebo členka STARS, Jill Valentine. Nic méně oproti prvnímu snímku jde vidět kudy se chtějí tvůrci vydat, více akce a méně hororové atmosféry. Přeci jen v herní sérii zabijíte zombíky vším čím můžete, takže i ve filmech by jste neměli mít strach a pořádně jim nakopat zadek a přesně tímto směrem se chce film vydat a funguje to tak na půl.
Floridsky
4 376 bodů
4