Madagaskar 2: Útěk do Afriky

71%

Komentáře a recenze 18

47 083 bodů
7.5
Druhý díl je stejně výborný jako ten první a to se zas tak moc často nestává. Druhé pokračování je snad ještě více barevné a hravé. Musím pochválit také i výborný český dabing. Myslím,že děti musí být nadšeny,protože já jsem nadšený byl a to nejsem dítě.
Psisko59
Psisko59
32 827 bodů
8
Bezvadná komedie, parádní animák. Příběh, srozumitelný pro děti a snesitelný pro dospělé-spousta roztomilých poučení: jak být součástí stáda a přitom jedinečný, jak se zpěvem v divočině neobstojíte, pokud neumíte nic jiného, a jak se nevyplácí skrývat své city za hranou lhostejnost. Miluju Glorii i jejího nápadníka Mota-Mota, tučňáky a hlavně babičku s taštičkou: "Ošklivý kocourek!" Navíc se povedl český dabing (mj. Blažek, Švarc, Vydra, Pleštilová, Hudečková), takže se Madagascar 2 zařadil k mým nejoblíbenějším animákům.
29 308 bodů
8
Dvojka je lepší než jednička a to nebývá pravidlem. Partička zvířat ze ZOO v africe + setkání hlavního hrdiny s rodinou. Jo, je to sranda + něco navíc k jedničce. Moc dobré.
8
Tahle série si drží celkem vyrovnanou kvalitu. Druhý díl není o moc horší než jednička, zase jsou tu sice rodinná moralizování (ale kde nejsou), ale je to prostě zábavné. Navíc když jde do tuhého, je vždycky spoleh na tučňáky.
15 150 bodů
6.5
O něco lepší a vtipnější než jednička. Příběh zůstal hodně dětinský, a přestože přibyla spousta nových postav, tahuny dál s přehledem zůstávají původní čtyřka a především tučňáci, z nichž se vyklubali skuteční mistři vedlejších rolí. A navíc to chtě nechtě vypadá jako nehorázná vykrádačka Lvího krále, což zamrzí hlavně s ohledem na to, že Lví král se sledoval daleko příjemněji a měl i dospělým hodně co říci... To Madagaskar nemůže v žádném případě.
7.5
Pěkné, zábavné a koukatelné. Od předchozího dílu jde o slabý odvárek. I přesto se lze při sledování docela dobře bavit.
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
4
Dražší, delší, ale taky otravnější a infantilnější než jednička. Jděte radši do ZOO. Zvíře je roztomilejší když nemluví. 32%
4
Taková animovaná tuctovka, kterou táhnou bláznivý tučňáci a hustý opice.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 867 bodů
5.5
Já osobně animované filmy až na vyjímky nemusím, proto to hodnotím podle toho co řekne můj bratr (10 let). Zkombinuji své pocity a přídám jeho bylo to dobrý/bylo to na prd ---> z toho vznikne mé hodnocení v %, ale jako podstatný bod animáků beru kouknout jako celá rodina, nebo nedoporučuji koukat vůbec. Proto tento komentář použiji u většiny animáků, jen u opravdových vyjímek hodím něco více obsáhlého. Souhrn: Pro děti ideální.
Edward
Edward
2 481 bodů