Komentáře a recenze 6

Fingon
16 886 bodů
6
Viděl jsem to, když mi bylo patnáct a znovu se na to dívat nebudu, nechci si kazit iluze. Občas to byla i sranda...
3
Bývalá sekretářka FBI Erin Grantová si noc co noc vydělává jako striptérka. Erin potřebuje peníze, aby mohla úspěšně vést soudní spor o svou sedmiletou dceru Angelu, která žije u jejího psychotického manžela, který se živí příležitostnými krádežemi kolečkových křesel ze starobinců. Příběh se zkomplikuje návštěvou kongresmana Davida Dilbecka v striptýzovém klubu, který začne být v zápětí vydírán kompromitujícími fotografiemi. Do akce se zapojí rovněž detektiv Al Garcia. Jenže kde nic není... Film je opravdu příšerný. Nebýt pár sexy striptýzových čísel a bombastické kampaně okolo tehdy nejvíc sexy ženy světa Demi Moore a jejího 12, 5 milionového honoráře za odhalení nápadně zvětšeného poprsí film by zapadl do nejšpinavějších regálů opuštěných videopůjčoven. Na druhou stranu nejhorší role zcela jednoznačně připadla Burtu Reynoldsovi, který Demi opravdu ,,přehrál".
4
Pro mě úplně nezáživný film. Prakticky není v něm co hodnotit. Snad jen ten taneček?!
9 335 bodů
3
Není žádnou ostudou, že jste se podobně jako já a jiní nechali napálit Striptýzem.. Po Duchovi, Pár správných chlapech či Skandálním odhalení bylo snadné se do Demi Moore zakoukat. A kdo by nechtěl vidět více z toho, co tehdy denně vídával Bruce Willis... Demi Moore jako Erin Grant, bývalá sekretářka u FBI, vlivem složité životní situace a boje o péči dcery musela rychle a snadno přijít k penězům, a tak se její vnadné vystupování, kde odhaluje svoje perfektní tělesné křivky, zdálo jako nejsnazší volba.. Mohla by si to protančit, dohodit něco na styl Showgirls a divák by to vnitřně asi miloval.. Ale Striptýz měl větší ambice! Dokonce z toho mám skoro až pocit, jak chtěli tvůrci na složitém období svojí postavy, které nepomůže ani vláda, dojít až k zlaté sošce.. No, podařilo se, jen nakonec ve tvaru Maliny.. Nesmírně chaotický scénář, kde pár dobrých herců zachraňují skoro od začátku zřejmý propadák.. Skoro by se na to nedalo koukat, ale ze stejného důvodu, proč jsem si to pustil, jsem to i dokoukal - Demi je kus! 35%
alexik789
2 512 bodů
2
Absolutně nezdařilý mix komedie, krimi, rodinného dramatu kolem tyče z nerezu a silikonu, co by stačil na zaspárování nejméně čtyř koupelen.
bmagic
bmagic
567 bodů
7.5
Svého času zajímavý film, ale nedávno jsem se nevydržela dívat do konce. Nicméně Demi Moorová je v tomto kousku výborná - herecky i pohybově, možná by se mohla tancováním u tyče živit, kdyby jí nikdo nenabízel dlouho žádnou roli. - Senátor je zde až přehnaně komická figurka.