Hory mají oči 2

48%

Komentáře a recenze 21

47 088 bodů
2.5
Aja u tohoto pokračování citelně chybí. Celý příběh je plný wtf momentů u kterých si budete škrábat hlavu. Vojenská jednotka je snad ta největší banda idiotů pod sluncem a nic jiného než smrt si nezaslouží. Logika v tomto pokračování nehraje roli,ale i když se přes toto přenesete,tak narazíte na režisérovu neschopnost budovat jakoukoli atmosféru a napětí. Jediné co tak filmu zbylo je pár slušných gore scén.
2.5
Wesi, Wesi, jestlipak víš, proč byla jednička tak úspěšná a otevřela dvěře tomuto geniálnímu a úžasnému pokračování? Protože měla hustou atmosféru, moment překvapení, úchvatně gradované finále a spoustu hororově skvěle zvládnutých scén, z nichž občas opravdu přebíhal mráz po zádech. Zato tahle slátanina je nic, jedno velké nabubřelé nic, které je sice nanejvýš hnusné a nechutné, ovšem příběhově úplně jalové, samoúčelné a zoufale nezáživné, snažící se skrýt režisérskou i hereckou impotenci za hromadu nadržených a brutálních hnusáků. Navíc všichni hlavní hrdinové mi byli od začátku naprosto ukradení, a jestli jsem dvěma pěkným "hérečkám" smrt nepřál, tak tím to úplně haslo. Hledáte-li tupou vyvražďovačku s potoky krve a vyhřezlými střevy, tak ANO. Ovšem dáváte-li přednost stejně jako já hororu, který má smysluplný příběh a pořádnou atmosféru, tak NE, NE, NE.
6.5
Slabší odvárek od prvního dílu, který už nenabízí nic překvapivého. Mrzí mě že jde jen o klasický obyčejný horor. Mutanti se povedly a vojenská jednotka snad nebyla tvořená vojáky ale hrajícími si dětmi. Jde o dobře koukatelný film.
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
6
Poračování uspěšného HMO1 se chopil neznámý němec a podle toho to taky dopadlo.Postradá to atmosféru, logiku- příběh je prosťounký a elitní americká jednotka je tak tupá, že by nespacifikovala ani babičku na invalidním vozíku natož bandu zmutovanejch horníků, kterým jsem ve vraždění amíků nepokrytě fandil.3hvězdy dávám za stále spoustu nechutností a hektolitrů krve.
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
2
Jak může člověk přežít utopen v latríně (z jakého důvodu ho tam mutanti hází, když všem ostatním trhají ruce a nohy)? Proč si army-tvrďačka bere do hor mobilní telefon a za každou skálou si pouští vzkaz svého čtyřletého syna? A kam se poděl "hodný skřítek"? Nejen tyto filozofické otázky sužují mysl audience při sledování samoúčelného porcování lidí, které začne být skutečně zajímavé až ve chvíli, kdy film končí. Totálně dementní jednotka (plazící se hodinu ve tmě, aby po finálním zúčtování zahnula za roh a našla tam dveře ven!) plná modelek a tlouštíků je posledním výsměchem před pádem do nudného mělkého hrobu.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů