Soudce Dredd

55%

Komentáře a recenze 14

28 422 bodů
3
V dystopické budoucnosti je nekompromisní ruka zákona a nejslavnější soudce Joseph Dredd (policejní důstojník s okamžitým soudním rozhodnutím) obviněn z vraždy. Ocitne se tak ve věznici mezi těmi, které sám zatkl a odsoudil. Na vlastní pěst se následně pustí do očištění svého jména. Tak tohle je ve zkratce dějství snímku natočeného podle světoznámého komiksu, který vychází i v Česku. Takovýto námět podle komiksu? To jako vážně? Kolikrát to tu už na různé způsoby bylo? Co takhle třeba Tango a Cash, kde si Sylvester Stallone zahrál také? Mimochodem, charaktery postav Roba Schneidera a Kurta Russela jsou si taktéž velice podobné, byť jsou každý jiné profese. Ne, ´Soudce Dredd´ je jen další obyčejný devadesátkový béčkový akční snímek, tentokrát z oblasti sci-fi, neustále námětově omílající jedno a to samé. Z daným komiksem tohle nemá absolutně nic společného. Tvůrci si jen převzali jméno hlavní postavy a dobu, kde se to odehrává, a to je vše. Nehledě na fakt, že soudce Dredd v komiksech nikdy přilbu nesundal. Jenomže Sylvestrova hvězdná namyšlenost tento fakt nehodlala přijmout. Diváci přeci jdou do kina, aby ho viděli, když už v tom hraje, tak jakápak schovávačka. Coby komiksový film je tento počin absolutně nepřijatelný. Vizuální efekty taktéž neoslní. Devadesátá léta? Tohle vypadá, jakoby se točilo v letech osmdesátých. Takže co má tady vlastně diváka uchvátit. V podstatě vůbec nic. Jen jedno se musí uznat. Věrnost uniformy. https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQLgNS6hzqlWtiFbhiZWtunhCnYcpd-DrdZr7n2e9AzglETcbPT
Fingon
16 886 bodů
4
Soudce Dredd jako komix a jako film. No, jeden blbý film stačí...
4
Nejhorší Stallonův film, který je tak blbý, že se to nevidí.
6
Přeumělkovaná akční podívaná. Slabá Slyova postava, ale dobře se na tento film kouká. Děj, no žádná sláva. Akcičky vcelku ucházející.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
4
najlepšie pre film a pre divákov by bolo ak by stallone celý film odohral s prilbou na hlave (čím je dredd typický), avšak ani to by tejto slabej adaptácii kultového komixu neprospelo. film je v porovnaní s komixom príliš mäkký a nudný. zaujímalo by ma ako by film vyzeral, ak by z neho nevystrihli najbrutálnejšie scény, alebo ak by sa dreddovi postavil do cesty sudca death a nie nevýrazný assante.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
1
"Já jsem zákon!" Sly jako méně známý komiksový hrdina, který slouží jako policista, žalobce, soudce a vykonavatel trestu. "Věděl jsem, že to řeknete." Má to velmi mizerný děj: Na Dredda někdo hodí zločin, který nespáchal. Dredd se pak snaží očistit své jméno. Je to mizerně natočené: Příklad 1 Kanibalové vs Dredd. Příklad 2 finálový souboj. Co to bylo? Nic jsem z toho neměl, neboť to byl střih a střih a Sly vyhrál, aniž by někomu vrazil pěstí. Kostýmy jako z nějaké pornoparodie. Jednoduše řečeno Danny Cannon je břídil. V porovnání s Demolition manem, který byl originální je Dredd sra*ka. "Soud je u konce." - 10%.
Standa.
Standa.
6 180 bodů