Skandální odhalení

60%

Komentáře a recenze 4

8
Pamatuju si, jak každý při prémiéře (sakra ten čas fakt letí) čekal podle názvu a plakátů erotický thriller a tak po skončení filmu panovalo menší zklamání z nedostatku sexuálních scén. Ale film je to i přesto zajímavý. Nemá už pro mě takové grády jako kdysi, ale jednou za čas tahle dávka svádění od Demi vůbec nevadí. 7/10
6.5
Je zvláštní na co v devadesátkách dávali producenti pozor. Virtuální realita. Dnes jsou představy z filmu naprosto scestné, méně ovšem téma metoo a sexuálního obtěžování, které je ovšem tentokrát natočeno z pohledu muže. Douglase mám rád a Demi Moore hraje dračici, která se ničeho nebojí. Film je to ok a viděl jsem ho už několikrát.
5.5
Poutavý snímek.
9 279 bodů
7
Důvod, proč jsem se oddal i Skandálnímu odhalení, bylo nakoukávání jakési vlny thrillerů s erotickým podtextem, který opanoval devadesátkám a jehož vrcholem pro mě i nadále zůstává Základní instinkt, jenž je od zbytku žánrové konkurence o dvě třídy výš. Ale rád prohlásím, že Skandální odhalení mi přijde celkem fajn a skutečně dokazuje kouzelnost podobně laděných thrillerů.. Duo Levinson-Attanasio je super a z poměrně televiznějšího kousku dělá něco víc. A dělají ze Skandálního odhalení takovou tu typicky paranoidní douglasovinku svojí doby. Příběh o kariérní konkurenci mezi Tomem a Meredith, kteří oba usilují o podobné postavení ve firmě DigiCom. Bossing přeroste v sexuální obtěžování. Ale nikoli, jak by se čekalo, nýbrž Meredith narušuje osobní prostor svého podřízeného Toma.. Možná sen tolika mužů dostat se do submisivního područí svojí šéfky, ale když vedle toho máte rodinu, už to tak snově nezní.. I proto se rozhodne nahlásit Tom svoji šéfku za svoje chování šéfům, jenže nebyl první, Meredith ho už předstihla... Jak je v takovém kousku zvykem, a i proto není chyba ho okusit, nabízí řadu dost dynamických a vášnivých scén mezi ústředním duem. Je ale Demi Moore až taková "nabíječka"? Já se až divím, že někomu nesedí. Jistě na spojení Douglase s Sharon Stone absolutně nemá, ale pořád se na ni dost dobře dívá.. Na snímku je specifické zasazení, které možná až zbytečně vrhá příběh do počítačové firmy v níž několikrát přejde do nějakých sci-fi vod, do níž absolutně nemusel, a které jen rozmělňují atmosféru.. Velmi fajn mi přišlo samotné interní mediační řízení, které přece jen před soudem dodalo na dramatizaci, ale stejně skvěle dopomáhá ke gradovanému napětí s možná až zbytečně nosnou zápletkou, která se ale dočká dost poctivě uzavřeného konce.. Když si vezmeme v jaké době to vzniká, ještě to může překvapit převrácením rolí agresorů a dorovnáním genderových rolí, dnes by to snad byla i podmínka pro vznik. Ne, ne, ne - aha tak myslel ano. 70%