Samotář v Seattlu

69%

Komentáře a recenze 7

8
Samotář v Seattlu je všechno, jen ne romantická komedie. Je to melancholické drama, za které by se nemusel stydět ani Frank Capra. Film pojednává o nedávno ovdovělém Samovi, kterého syn Jonáš přihlásí do televizního pořadu pro osamělé. Samozřejmě, že se tam někde objeví ta pravá, jenže způsob jak se k tomu tvůrci dostávají není ani zdaleka tak prvoplánové, jak bývá v Hollywoodu zvykem. Finále filmu bez kapesníčků nedáte.
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 005 bodů
8
Jak si přečtu u filmu "romantická komedie", a ještě navíc americká, přepínám na jiný program. Nicméně už jsem napsala recenze k několika takovým filmům (a navíc americkým!), které byly zcela pozitivní. Holt výjimky potvrzují pravidlo! :-) Tom Hanks je moje srdeční záležitost, dlouho to byl vůbec jediný americký herec, kterého jsem "brala" a znala, no a Meg Ryanová je velmi sympatická americká žena a navíc velice půvabná. Možná že je to srdcervoucí kýč, ale nejen akčními thrillery může býti živ člověk! Někdy i neromantický divák trochu té romantiky prostě potřebuje k přežití. A líbil se mi i malý Jonáš!
mojmir.sedlacek
6 030 bodů
8
Nechci odsuzovat všechny romantické komedie jako bezduchý patos, ale... dělávám to. Však najdou se i vyjímky. Samotář v Seattlu s (jako snad vždy) skvělým Tomem Hanksem a taky jednou dobrou Meg Ryanovou je jednou z nich. Není to žádný závar pro mozek, ale kouká se na to pěkně a i když člověk žánru nefandí, dá se zkousnout. Jako jedné z nejlepších romantických komedií dávám plné 4*!:-)
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 356 bodů
6
Harryho a Sally mám prostě raději.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
7.5
Tom Hanks a Meg Ryan jsou celkem prověřené romantické duo, mezi kterým to ve filmových vztazích pěkně jiskří. I tohle je samozřejmě romantika jak hrom, jenže zde hlavně kvůli lásce Seattleského tatíka k zemřelé manželce. Jinak se kromě pár letmých setkání hlavní hrdinové sejdou až na úplném konci, do té doby se bohužel jedná jen o dva odděleně popisované životní příběhy lidí, kteří by si snad mohli rozumět.
Renfield
Renfield
2 480 bodů
6
Čím blíže k závěru tím více pohádkově, což vzhledem k žánru není vyloženě špatně. Já si ale více než romantiku užíval všechny odkazy na klasické filmy a část rozboru scén v Tuctu špinavců obzvlášť. Taktéž mi sem sedl věčný alergik Bill Pullman, ale i Meg Ryan a Tom Hanks k sobě jdou... vlastně "k sobě jdou" po celý film. Navíc má film i díky dobře vybrané hudbě velmi příjemnou atmosféru. Jednoduše nenáročný relax, v tomto žánru velmi slušné.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů