Rychlejší než smrt

67%

Komentáře a recenze 10

47 084 bodů
6.5
Rychlejší než smrt je povedeným přírůstkem do žánru Western. Neřadím se sice mezi fanoušky žánru,ale dobrý film ocenit dokážu a zde nemohu jinak než dát slušných 65%. Sam Raimi tak opět prokázal,že mu nedělá problém žádný žánr. Navíc měl šťastnou ruku i při výběru herců. Zamne spokojenost.
29 697 bodů
7
Ale jo.. je to sice Hollywood jako z učebnice, ale ke to slušný spaghetti western, zejména když byl natočen v devadesatkách, kdy už to rozhodně nebyl trendy žánr. Sharon Stone pro western netypické, ale sedlo to. Prakticky jeden střelecký turnaj natažený dramatickým scénami, ale já byl spokojen. Nenáročná jednohubky.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
8
raimiho divoký štýl réžie a práce s kamerou + western? výsledok je dosť dobrá, nenáročná zábava. hlavne pri dueloch sa má fanúšik westernu (komédie a i akčného filmu) na čo tešiť. sharon mi tu príliš nesedí a keď sa práve nestriela tak je to i trochu nuda, ale na pozeranie v hospode je to ideálny film.
8 589 bodů
2
Jiste i z neoriginalni zapletky lze vytesat zajimavej film. Staci napsat dobry dialogy a umet trochu experimentovat, aby film vypadal originalne. Schopni herci na place byli a o to vetsi skoda je, ze jejich potencial nebyl ani zdaleka vyuzit. Film je to beztak prazdnej, protoze do scenare nebylo investovano zadne snazeni. Ten pribeh a storytelling je otřesnej. Proto to nemuze byt ani zabavne. Naprostej výplach, kterej to asi dvěmi svébytnými scénami vytáhl na jednu hvězdu. Koukatelné, ale zbytečné.
p.a.douch
p.a.douch
8 350 bodů
5
jsem fanda westernů, ale tohle je průměr, průměr, průměr. Sharon Stoneové její pistolnici nevěřím ani trochu. Je to pistolnice jako partička Stoweová, Mastersonová, MacDowellová a Barrymoreová v "Pistolnicích", nebo Hayeková s Cruzovou v "Sexy Pistols" - nijaká. Raimi se sice snažil, ale z průměru nevybředl. Nepomohl ani Gene Hackman. O Croweovi a DiCapriovi nemůžu říct nic dobrého - blbé postavy. Původně chtěl dát 40 %, ale 10 % přidám za poslední roli Woodyho Stroda.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
6.5
Když nebudu komentovat to, že se tento film čistě náhodou podobá na jiný film, či filmy, tak se dostávám k poměrně dobrému hodnocení. Na tomto filmu se mi velice líbili detailně zpracované přestřelky, dobré kulisy, efektní výbuchy a černoch jako lovec lidí (nedávno jsem viděl Django Uchained). Mladý DiCaprio a jeho skvělá role, ukázka jeho výborného hereckého umění. Russell Crowe, kterého jsem ze začátku ani nepoznal, si už zvykal na řetězy, kterých si dost užil i v Gladiátorovi. Sharon Stone, která i když je starší než Russell, tak vypadá tak na 18. A samozřejmě Gene Hackman, tady snad není co dodat. Po stránce hudby: pár hezkých a chytlavých kousků tam je. Hudba dobře zasazená do příběhu. Nejsem žádný obrovský milovník westernů, takže neporovnám s podobnými kousky tak dobře, myslím však, že toto je jeden z těch lepších.
alexik789
2 512 bodů
7.5
Obsazení se Samu Raimovi povedlo skvěle stejně, jako celý film.Byl totiž senzační. Jako western se mi to velice líbilo. Sam Raimi je výtečný herec, i když bych k tomuto filmu měla pár výtek, nemohu mu upřít, že film má nádech.
PandaPool
PandaPool
851 bodů
4
tenhle film měl dobrej potenciál ale na konec se to změnilo v katastrofu, jednak tam byli úplný kravini jako třeba když sharon stone střelila dohlavi gena hackmana a von udělal salto dozado, tohle totiž nedokážou ani největší ráže v současnosti, nebo to jak po sobě stříleli z takový dálky by ty kůlky lítaly všude kolem a nakonec když by se trefili tak by to byla obyčejná náhoda, takže když by se držely původního plánu ve kterym šlo hlavně o russella crowa tak by to bylo mnohonásobně lepší ! ! ! ! ! ! ! ! !
katik.m
836 bodů
8
Zápletka jednoduchá, ale pěkně zasazená do kulis divokého západu. Atmosférou nabité přestřelky, solidní hudební podkres, ale i pár slabších míst,které mi ale nezkazili dojem z filmu. Zajímavé postavy a charaktery, které umírají tak rychle, jak odbíjejí hodiny. Široká paleta herců rozhodně potěšila, ale nejvíc z ní vyčnívá Hackmen, který postavu zahrál bravurně.
  • Sharon Stone, Gene Hackman, Russell Crowe, Leonardo DiCaprio, Tobin Bell, Roberts Blossom, Keith David, Lance Henriksen, Pat Hingle, Gary Sinise, Mark Boone Junior
tindersticks
tindersticks
774 bodů
4
Předpokládám, že film měl být poctou italským westernům, ze kterého se bere režijní, hudební i scénaristické zdroje a tento přenos se bohužel vůbec nepovedl. Pompa a patos tak blízké italské škole působí v americkém podání směšně, Sharon Stone nevěřím ani vteřinu, že vůbec umí nasednout na koně, všechny postavy jsou klišoidní a na hrana parodie, případně za ní. Herci (kromě Stone) to ale není, za směšnou podívanou, kterou drží jen vždy atraktivní formát vyřazovací soutěže může naprosto tupý scénář a ještě tupější režie. Druhou možností je, že nejde o poctu žánru a pak by to byla jen škoda slov.