Pasti, pasti, pastičky

62%

Komentáře a recenze 13

29 697 bodů
9
Naivně vypadající komedie na velmi vážné téma. Jakousi naivitu podtrhuje zvláštní projev Tomáše Hanáka, který jinak ani hrát neumí.. někde to sedí, někde méně. Každopádně mě Pasti, pasti, pastičky neskutečně baví. Ty vole, já to tam nemám.. Mirek Donutil fenomenální..
4
Tohle už je moc karikované na to, aby to zvládlo ještě o něčem vypovídat. Působí to spíš jako nekonečná křeč a tvůrčí bezradnost. Jako by Chytilová hodně moc chtěla předvést kritický pohled na svět, ale přitom nevěděla jak.
7.5
Zfilmování skutečné kauzy Věrou Chytilovou se řadí k jejím lepším titulům, a to zejména díky výbornému obsazení nesourodé dvojice Hanák - Donutil. Tato kombinace by mě nenapadla ani v nejdivočejším snu, ale dohromady kupodivu funguje. Místy je to sociální kritika jak z jiné planety, místy je to zábavná ostrá komedie. Palec nahoru.
6
Docela úchylárna, která se stává dobře koukatelnou a svižnou hlavně díky hereckému výkonu Miroslava Donutila. Být na jeho místě jiný herec, tak by veškeré vtipné scény a gagy zdaleka nevyzněly tak povedeně a celý film by spadl ještě o úroveň níže.
6
No ty vole. Co ty koule?
9 284 bodů
2
Režijně čirá zoufalost! Oba hlavní představitelé hrají totéž, ať už je to kdovíco. Neurčitý film, snaží se vše zlehčit, ale zároveň je tak tragický a brutální.. Stopáž naprosto přepálená, nevím z čeho vařili, ale ani ta voda tam nebyla.. 10%
avenis
avenis
8 056 bodů
5
Dekadentní a krutá společnost. Takoví jsme byli pohledem režisérky Chytilové. Vzhledem k tomu, že jí bylo už 69 let a vzhledem k tomu, co už měla všechno za sebou, lze tento její postoj pochopit. To však nic nemění na tom, že film se mi moc nelíbí. Nelíbil se mi v době svého vzniku a nelíbí se mi dnes. Právě pro tu krutost na selatech a pro tu chladnou bezcitnost v lidských vztazích. Přesto uznávám, že není ku škodě občas něco takového shlédnout a zamyslet se.
cerfik
cerfik
7 890 bodů
10
Zajímalo by mě, jestli nízké hodnocení způsobilo dotknutí se mužské ješitnosti útokem "na to nejcennější" nebo sarkasmus paní Chytilové počínající Dědictvím, který už nejde vyložit jen jako my proti těm zlým (komunistům, diktatůře, straně), ale jako tnutí do živého, do každého z nás. Málo režisérů má takový dar odkrývat roušku, která halí vše, co na sobě nechceme vidět. Okořeněno pořádně břitkým humorem, který jen nelechtá, nýbrž se zasekne dosti hluboko.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
6
Film se skvělým začátkem, kdy Donutil otevře hubu tak je tu hálška za hláškou, a Hanákův arogantní projev toho jeho casanovi spolu s Donutilem skvělá dvojka. Následné znásilnění a poté kastrace jsou nezapomenutelné momenty, ale pak už jde jen o nudu, nudu a zase jenom nudu. Film stojí za něco snad jen prvních 30 minut pak už je to vaření z vody a téměř o ničem.
kawa
3 388 bodů
6
Příběh filmu začíná tím, jak se náměstek ministra a poslanec v jedné osobě Dohnal a pracovník reklamní agentury Petr sejdou na párty a rozhodnou se projet autem. Cestou potkají stopařku Lenku. Pánové ji odvezou do lesa, kde ji znásilní. Lenka omdlí. Když se probudí, předstírá, že si nevzpomíná na to, co jí muži provedli. Dělá jakoby nic, pozve je k sobě do chaty na skleničku a do nápoje přimíchá silná sedativa, která jako veterinářka používá na zvířata. Čas kruté pomsty nadešel. Krutým vyrovnáním účtů ovšem příběh filmu zdaleka nekončí...AK Další podprůměrný film Chytilové, který naši intelektuálové považují za něco uměleckého, ani režie, ani kamera, ani hudba, herci Hanák a spol. total trapní... Proto pak vyčnívá Donutil. Výsledná realizace je hodně ovlivněná nováckou produkcí. První polovina ještě ok, druhá polovina, kdy se snad ve finále musí na jednom obraze sejít celý filmařský štáb...?