Scrubs: Doktůrci

76%

Komentáře a recenze 15

8
Dlouho jsem si hledal k doktůrkům cestu. Humor a pojetí seriálu mi ze začátku vůbec nesedlo a postava Doriana mi dost lezla na nervy a ty jeho představy jak by smet. Postupem času jsem si k nim našel cestu a dnes už můžu říct,že se jedná o velmi dobrý seriál z prostředí nemocnice. Mezi nejlepší postavy rozhodně patří údržbář,dr. Cox a Kelso.
22 283 bodů
10
První série - 100% Druhá série - 100% Třetí série - 100% Čtvrtá série - 90% Pátá série - 85% Šestá série - 100% Sedmá série - 90% Osmá série - 85% Devátá série - 40/// Scrubs jsou moje srdcovka, která mi vždycky zvedne náladu. Když nepočítám nepovedený pokus o spin-offní devátou řadu, drží si kvalitu a vtip. Takhle jsem se nenasmál snad nikde. Skvěle (i když do extrému) vyprofilované postavy jsem si zamiloval, s hrdiny se smál a občas i smutnil a osmička byla důstojné zakončení. Devítku ignorovat!
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
8.5
Jak už to tak u letitých seriálů bývá, nepodařilo se po celou dobu udržet vysoko nasazenou laťku. První čtyři sezóny bych se nebál označit za geniální. Tvůrci skvěle vyhmátli všechny představitele a především vedlejší postavičky se tu povedlo dovést do dokonalé absurdity (zoufalý právník Ted, věčně nadržený Todd, hláškující dr. Cox, ďábel Kelso, pojídačka duší Jordan, šílený údržbář a vycpaný pes Rowdy!). Ústřední postava John 'J.D.' Dorian, která je současně vypravěčem, boduje svými oživlými fantaziemi, které jsou charakteristické pro celý seriál. V rámci páté sezóny se bohužel hranice mezi fantazií a realitou trochu smazala, čímž se seriál přiblížil žánru parodie. Nic proti tomu, ale právě ono "držení se při zemi" mi umožnilo, aby mi byl seriál opravdu blízko. A pátou sezónou se mi trochu vzdálil. Po šesté se naštěstí vše vrátilo do správných kolejí a do konce osmé to tvůrci doklepali bez větších výkyvů se ctí (byl jsem dojat!). Jen přídavek v podobě Med School být nemusel. Není to vyloženě zlé, ale je bez debat, že lékařská variace na Policejní akademii je o několik řádů slabší, než originál.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
7.5
Nejoblíbenější postavy: 1) Údržbář- protože je přísnej, jako svině :D 2) Bob Kelso- protože si pořád dává čočku s Perrym :D 3) Perry Cox- protože všem dává kouř a ještě k tomu přezdívky :D ale hlavně proto, že jako jeden z mála ukazuje v seriálu, že je taky jenom člověk.
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 400 bodů
10
S málokterou filmovou či televizní postavou jsem se ztotožnil tolik jako s Johnem Dorianem a jeho úžasnou schopností dělat špatná rozhodnutí, zahazovat příležitosti, zabíjet vztahy, propadat se do světa fantazie a říkat nevhodné věci v nevhodnou dobu. Jako bych se viděl v zrcadle. Jenže Scrubs jsou navíc zábava.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
4
Na to, jak moc je to oblíbenej seriál, je to docela slabota. Další přeceněnej seriál, kterej neni rozhodně špatnej ale neni ani tak dobrej, jak všichni řikaj. Celkem zklamání. Pár vtipů se v každym díle povede, ale víc jich je trapnejch a nepovedenejch. A k tomu mě nikdy nemocniční prostředí nebralo a postavy jsou málo uvěřitelný a tak nějak nepovedený. Po uvážení hodnocení ještě snižuju a na seriál už se dívat nebudu. Díl od dílu horší a horší.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
10
Jeden z bezkonkurenčně nejlepších prvních dílů, jaké jsem u sitcomu vůbec zaznamenal. Salvy smíchu. Scéna s Paralenem přebije i E.T.ho. A i když laťka samozřejmě nevydrží po celou dobu seriálu na stejné výši, klesne opravdu jen trošičku. Elliot je roštěnka, žádný umělý smích v zákulisí a žádné zbytečné prodlužování jako tomu bylo třeba u Friends. Za mě 100% zážitek a to i po čtvrté.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
7
Scarecrow má docela pravdu.
winetach
winetach
1 927 bodů
10
Osem sérií (áno poslednú som zatiaľ ignoroval) ubehlo ako voda a musím povedať, že tento pobyt v Sacred Heard na mne zanechal stopu, ktorá ostane. Jeden z naj seriálov, ktoré som kedy videl a to pozerám seriálov veľa :D
Michudy
Michudy
1 290 bodů