Nikdy neříkej nikdy

65%

Komentáře a recenze 13

29 851 bodů
5.5
Nejnudnější bondovka s jinak skvělým Connerym. Tento návrat do role Jamese Bonda je opravdu nevydařený a to kvůli špatnému scénáři i nepovednému příběhu. Nikdy jsem nechtěl Bonda vidět v lacláčích a hrát stupidní videohru. Hodina a půl nudy a průměrný finiš.. kdepak.
28 422 bodů
Sean Connery se vrátil ke své nejslavnější roli a to mimo oficiální sérii. Nějak ale nechápu proč. Že by z trucu? Návrat je pojat humorně, což je i trochu přínosné. Connerymu už nějak nejde výcvik a tak je nucen se rehabilitovat. To samozřejmě zvládne na výbornou, takže tu máme opět Bonda jak za starých časů. Překvapením je postava Blofelda v podání Max Von Sydowa. Přesně takhle měl původně vypadat s tváří Jana Wericha. Co za tím stálo? Bond girl si střihla Kim Basinger a ne zrovna špatně. Až jsem si řekl, že je škoda, že se neobjevila už dříve v oficiální sérii. Dále je tu Rowan Atkinson v pro něj typické komické roli. Řekl bych však že zbytečné. Přínos v ději to nemá žádný. Akčních scén v podobě honosných přestřelek a honiček tu pochopitelně moc není. Zaujme snad jen rvačka v rehabilitačním středisku jak ze staré školy okořeněná humorem. Ne, rozhodně se nejedná o špatný film. Bond rapidně zestárnul, ale no a co? Normální biologický proces. Snímek má úplně stejnou atmosféru jako Conneryho předešlé bondovky, takže je to vlastně taková obyčejná milá vzpomínka.
6
Connery je zpět a s ním i jisté charisma a šmrnc. Bohužel je ale jinak tahle Bondovka strašně nudná a nezajímavá. To bude asi předlohou, protože samotný původní Thunderballl mě taky nebavil.
4
Bond Nebond. Okolnosti vzniku filmu pro mě byly nové, ale protože výsledek je takový jaký je, ani to moc řešit nebudu. Connery je hodně fain, zbytek (hlavně scénář) nic moc. Ono taky, co čekat od bondovky, ve které hraje Atkinson a nemá hlavní roli.
8
Poslední Bondovka s Connerym, kterou si ale natočil sám, navzdory producentům Bonda rodině Broccoli, jež ve stejný rok poslali do kin Chobotničku s Rogerem Moorem. Tenhle film by ale zapadl i do hlavní série kvůli přepálené akci, aristokratickému padouchovi Klausi Maria Brandauerovi a krásné bond girl Barbara Carrera. Jinak dějově je to téměř remake Thunderball, ale kdo by to řešil, že?
avenis
avenis
8 145 bodů
8
Bondovka mimo oficiální řadu, zdařilý remake Thunderballu. Působí svižně a vtipně. Bond sice dostává na budku jako Roger Moore, ale fórek s močí je fakt dobrý. Bond girl jsou klasické. Blbá hodná roztančená blondýna a divoká zlá sexy bruneta. Hodnotím pozitivně. (2.2.2014)
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
8
Takzvaně neoficiální bondovku, ale proč? Pojďme si to pěkně shrnout: Bonda ztvárňuje posedmé Sean Connery. Connery chrlí hlášky, š*ká sexbomby, drtí padouchy! Má pár šedin, ale jeho charisma nezmizelo. Příběh: Organizace Spectre chce peníze nebo zničit svět! Je tu i Blofeld (ten s kočkou na klíně) osobně. Chybí akorát Q, ten byl nahrazen jinčím hercem. Bondgirl: Je jich tu moc, ale já vypíchnu jen Kim Basinger. Stále nosí uplé hadry a koukají jí bradavky... V růžovém trikotu na konci jdou pak vidět celé její kozy. Režijní styl: Kershner má zkušenosti (natočil Impérium vrací úder) a jde to vidět - prostředí, akce vše vypadá skvěle. Verdikt: Když to shrnu je to velmi dobrá Bondovka! Neoficiální je jen proto, že na ní vydělávalo jiné studio. - 80%.
Floridsky
4 376 bodů
4