Návrat do Modré laguny

42%

Komentáře a recenze 4

29 851 bodů
5.5
Já bych tento film až tak nezatracoval. kKamera a herecké výkony sou spíše průměrné, ale příběh "Robinsonů" mě vdy fascinoval a i tenhle film jsem shlédl v klidu a míru.. Ve filmu nejsou extra kýče, hlavní představitelé jsou sympaťáci a je to klidné pokoukání na nudné odpoledne. Proč ne.. 55%
28 428 bodů
3
Jedenáct let po třetí filmové verzi příběhu irského literárního autora Henry De Vere Stacpoolea filmoví tvůrci opět dostali nápad se k tématu vrátit. Další remake? Ano i ne. Záleží na tom, jak se to vezme. Příběh nazvali ´Návrat do Modré laguny´ a přímo navazuje tam, kde snímek ´Modrá laguna´ (1980) skončil. A hned v podstatě přišel šok pro ty, co si mysleli, že trojice uvízlá v loďce bez pádel v širém oceánu byla zachráněna. A další šok přichází v dalších minutách, neboť v tu ránu jakoby měli diváci Déjà Vu. S drobnými změnami se začne odvíjet ta samá etuda. Takže koncept předchozího snímku je tentokrát stlačen na polovinu, aby se navázalo dění, v uvozovkách, nové. Ano, skutečně v uvozovkách, poněvadž je to kapitola, která se původně ještě týkala původní dvojice, jak ukazuje verze z roku 1949. Tohle právě tvůrci v remaku z roku 1980 vynechali. Takže docela vyčůraný tvůrčí majstrštyk. Scénář vzhledem tomu budiž katastrofální. Nejen v onom brutálním zkrácení ohledně dospívání dětí, kdy opět poznávají sami sebe a vzájemně se posmívají, což pobaví snad jen puberťáky, ale hlavně v dialozích. To opravdu trhá uši. Romantika se jaksi tentokrát nekoná, humor už vůbec ne a nějaké napětí ohledně druhé poloviny snímku skřípe více, než je zdrávo. Takže co s tím. V podstatě nic. Snad jen doporučit onu zmiňovanou verzi z roku 1948, která má samozřejmě také určité chybičky, ale už v samém zárodku vývoje děje je prostě nesrovnatelně lepší. Tady tvůrci udělali koncept celého příběhu dvougenerační a to zcela bez logiky. Ne, tento snímek lze považovat za naprosto zbytečný.
Fingon
16 886 bodů
4
Moje milá Milla... každý jednou začíná.
9 335 bodů
2
Roztomilost a dravost mladé Milly Jovovich znamenala, že jsem na tom jako mladší trošku ulítnul. Ale ona je opravdu jediným kladem, jinak je to holt děsný! I po letech nad ní tady vyvalím oči, ale tím to končí.. 10%