Ať vejde ten pravý

64%

Komentáře a recenze 13

29 697 bodů
7
Tohle je horor pro nenáročné a vstrebá ho i "posera" jako já :-) . Příběh zajímavý, děsivost nižší, celkově to do sebe zapadá a film má rozumný spád a hlavní linka není jen bezhlavé vrazdění. Překvapilo mě nízké hodnocení tohoto snímku, protože mě přijde opravdu dobrý... 70%.
4
Kdybych měl vymazávač paměti, měl by tenhle film naprosto nový rozměr. Já ho ale nemám, takže je to jen zbytečná kopie.
6
Matt Reeves určitě nenatočil špatný film, jen je škoda, že svůj nesporný talent plýtvá na takových zbytečných remacích. Let Me In totiž ve všech důležitých aspektech za švédským originálem lehce pokulhává...5/10
7
Mám silné podezření, že to velmi vlažné přijetí Reevesova snímku je zapříčiněno jen a pouze tím, že je až druhý v pořadí po švédském originálu. Protože co se mě týče, já jsem byl po skončení naprosto spokojený a Let Me In má očekávání nejen do puntíku splnilo, ale místy i trochu trumflo. Především mě upoutala skvěle vykreslená atmosféra a postupné spřátelení dvou hlavních postav, které bylo načrtnuto skutečně působivým způsobem. Hodně tomu dopomáhají i oba mladí herci, před jejichž výkony nezbývá než smeknout a užívat si je. Navíc i skloubení dramatu s hororem se tvůrcům vydařilo téměř bezchybně, hororové pasáže jsou opravdu nepříjemné a mrazivé, a stejně tak i zkoumání dvou ústředních charakterů ve mně zanechalo díky celkovému námětu a rostoucímu napětí také hodně silný dojem. Rozhodně se mi zdá nefér házet tenhle film v některých případech skoro do odpadu, i když kopírovat rok starý snímek je pravda trochu na hlavu..
4.5
Dost nudný film. Efekty velice nápadné a obyčejné, krvavé vraždění ujde, ale je toho zoufale málo a ten zbytečně dlouhý a nudný úvod. Děj se strašně moc vleče. Abych pravdu řekl, usínal jsem při sledování.
Pas
Pas
6 225 bodů
3.5
Americký kopírák Hororový paskvil s trochu divným příběhem. Na jednu stranu je dobré vidět film který není klišé ale na druhou stranu je docela slabý tou hororovou stránkou každopádně nedostatek strachu zastínila krásná herečka Chloe.Švédský originál je o něco poutavější.
blazma
blazma
4 928 bodů
6
Další upírský příběh. Jen trošku jinak pojatý, protože příběh o upírový který je dítětem takých tady moc nemáme. I přesto, že jako upír už nějakou dobu je na světě, očividně to dětské myšlení v ní pořád zůstalo. románek takhle mladých lidí nelze brát moc vážně, protože ani sami nevědí co pořádně k sobě cítí, ale je to příjemné. Taky jsem rád, že si nehrají na to, že upíři můžou být i hodní. Když ucítí krev zkrátka se neovládá ať dělá co dělá. Rozhodně to mladí herci v hlavních rolích zvládli velmi dobře. Bohužel právě kvůli těmto mladým hlavním rolím, nemusí tento film zaujmout spoustu lidí.
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
8
Super, filmům o upírech se vyhejbám obloukem, ale v tomhle případě jsem rád, že jsem se na to vrhnul. Originál jsem neviděl a popravdě se na něj ani v nejbližší době nechystám. Co jsem tak pročítal komentáře tak nízké hodnocení je jen proto, že jde o věrnou kopii s minimálními novými vložkami a údajně lépe (vizuálně) natočenou (vzhledem k tomu, že je Let me in podle knižní předlohy bych ani nic jiného nečekal). A to Švédsko mi u originálu moc nevoní. Z Chloe bude jednou dobrá baba. Není moc filmů s těma krvelačnýma bestiema který by mě zaujaly/bavily i když tady je to podáno trošku jinak. Kdo by podle popisu tipoval něco jako Twilight je vedle. Let me in má hlubokomyslnější příběh než ta teenkokotina. 70%
PeterFRiusJilek
PeterFRiusJilek
2 462 bodů
6
Kto videl pôvodný film, tento remake ho nemôže uspokojiť. Napríklad Chloë Moretz v role upíra nesiaha hereckému výkonu Liny Leandersson z originálu ani po členky. Nehovoriac o zásadnej chybe v scéne, keď Abbey vchádza do nemocnice bez pozvania. Veď na tento mytologický prvok odkazuje aj názov filmu! A kto dokonca čítal románovú predlohu, sklame ho absolútna ideologická cenzúra. Švédska verzia je v tomto na americké pomery veľmi otvorená. Ten, čo si myslí, že tu budú aspoň hollywoodske superefekty, má tiež smolu, aj v tom vedie pôvodina. Mimochodom, knihu som recenzoval pre časopis Fantázia, príspevok si môžete prečítač na webe www.jilek.cafe.
Duffman97
Duffman97
1 613 bodů
8
Předem píšu že Švédský originál jsem neviděl což hodlám v nejbližší době napravit.Tento Americký remake byl ale moc dobrý upírský film.....záměrně nepíšu horor, protože jde o kombinaci více žánrů.Matt Reeves zase ukázal,že prokreslení charakterů má v malíku.Máme tu kluka,co snáší šikanu a vybíjí si frustraci jinde.A pak tu máme holku......která má děsivé tajemství.Herecké výkony obou dětí byli výborné a vše jsem jim věřil.Brutality tu moc není...... nicméně když už je,má to grády.Není to horor o upírech.Je to drama o dospívání a hrůz s ním spojené. Update: Obě verze mají své kouzlo.Zatímco původní Švédský film hrál na hororovou notu kdy člověk nevěděl co Elli napadne,Reevesův remake se soustředí hlavně na vztah obou dětí.