Správci osudu

74%

Komentáře a recenze 43

29 308 bodů
7.5
Velmi zajímavý nápad, "andělé" , či správci osudu, kteří nám ovlivňují životy a směřují nás k plnění božího plánu, z první poloviny filmu jsem byl vyloženě nadšený a snímek jsem doslova hltal, poté přišel průměrný závěr, který má ale alespoň myšlenku, že pokud se budeme rozhodovat správně, nebudou nás muset správci osudu ovlivňovat. Matt Damon i Emily Blunt zahráli skvěle a film jsem si užil.
22 268 bodů
8
Na nic si to nehraje... a právě proto to funguje. Sympatický Matt konspiračí a je zamilovaný, což prostě bohatě stačí. Kouzelné klobouky jsou dostatečně cool. 70%
8
Romantická sci-fi s Mattem Damonem? No zní to teda divně, ale vůbec to není špatná kombinace, jejímž výsledkem je zajímavý příběh o tom, že vlastně žádné velké rozhodnutí není z naší vůle, ale že náš život je v podstatě od samého začátku pěkně nalajnován a běda těm, kdo se pokusí se Správcům postavit...Novodobá pohádka, která možná není úplně dokonalá, ale ta originalita chtě nehtě body navíc přičítá...7/10
8
Příjemný film, který mi styl P. K. Dicka sice moc nepřipomínal, ale na druhou stranu, předlohu jsem nečetl. Herecké výkony jsou fajn, scénář má dobré dialogy a mezi postavami je ta pomyslná chemie, Blunt a Damon jsou ovšem hodně sladěný pár!
15 150 bodů
7
V rámci žánru nic moc, ale ten snímek je tak originální, až je nadprůměrně dobrý. Skvělé sladění romantické zápletky se sci-fi námětem, výborný casting a rytmický Newmanův soundtrack. Hlavní hrdina mě svým chováním sthnul, šel proti svému osudu za vytouženou láskou, a já mu to strašně moc přál. Závěrečný happyend sice působí trochu křečovitě, ale jak jsem řekl, já jsem se na něj tentokrát hodně těšil..
9 025 bodů
8
Zajímavý sci-fi počin, hrající si s myšlenkou "vyšší vůle", což je oproti jiným sci-fáčům vítaná změna. Nolfi má cit pro režii a zároveň v sobě nezapře Bournovský styl. Ten film se řítí kupředu opravdu nespoutaně a finále je zkrátka boží. Už dlouho jsem takto nebyl spokojený. Někdy opět kouknu znovu.
8 503 bodů
0
Úplně debilní koncept, na kterym vystavět příběh. Dva si milují jen proto, že v řadě předchozí božích plánech si byli souzeni a ač teď nejsou, stejně je to k sobě táhne. Namísto toho, aby sledoval nejaký vyvoj vztahu a mohl rozmýšlet nad tím, proč to páru funguje/nefunguje, tak jsem vláčen směšně vykonstruovanou sračkou, na jejíž hru přistoupí jednak bez kritickýho uvažování a nároku na vkus, jednak krávy věřící na lásku bez hranic. Mladý politik se tu teda 110 minut hrotí s Anděly v kloboucích, kteří ho přesvědčují, aby ji nechal být. Chvíli se jim to daří a chvíli ne. Nakonec to jistě skončí tím, že obětují svou zářnou budoucnost jen, aby mohli být spolu (hádám, ještě jsem to nedokoukal, ale vsadil bych na to svůj krk) Pravý opak toho, co jsem ocenil na La La Landu. Ve správcích osudu je to odůvodněné stylem, že když se ti dva dají dohromady, oba přestanou mít potřebu mířit tak vysoko, protože určitou prázdnotu zaplní láskou toho druhého. Bože, to zní tak uchcaně. Kdybych to neměl puštěné do pozadí, styděl bych se, že něčemu takovými věnuji svůj čas.
limeta
limeta
5 175 bodů
8
Námět fajn, čekala jsem, že bude víc akční a méně romantiky. Ale celkově příjemný oddechový film, který udrží pozornost od začátku do konce
evismaior
evismaior
4 254 bodů
7
Mattu Damonovi a Emily Bluntové to spolu zatraceně sluší a na zápletce je sympatické, s jakou cílevědomístí se snaží být spolu, stále se nacházejí a stále se k sobě vrací, přestože správci osudu mají jiné plány. Oni to s lidmi přece myslí dobře. Jenže lidi to sami se sebou zpravidla moc dobře nemyslí - a to je ten problém.
Petrson
Petrson
4 166 bodů
7.5
Počátek, ani Matrix to není, ale je to podobný styl a navíc má film nádech Kavky (Zámek), alespoň mně to tak přišlo...a důležité je, že jsem byl na filmu duchem přítomen ( žádné hodinky, žádné přemýšlení, či spánek), což je pro mne vždy pozitivní.