Správci osudu

74%

Komentáře a recenze 50

36 202 bodů
8
Každý máme svůj osud, který je předem dán a který se nikdy nesmí narušit či dokonce změnit. Na to dohlíží takzvaní Správci osudu, kteří zakročí a okamžitě napraví náhle vzniklé odchylky. Dobře odvedená práce na scénáři je znát každou vteřinou a vyvolává hádanku, co že se to vlastně jedná za žánr. Sci-fi? Romance? Mysteriozní drama? Asi od každého trochu. Matt Damon opět zazářil a poradil si s rolí nadmíru skvěle. Děj má spád a ve všem se drží tak trochu zkrátka. S akčními scénami se tu nepřehání, ba ani s těmi romantickými, či mysteriózními. Jak jsem se už zmínil, vznikl zajímavý snímek, který funguje, je jednoduchý a tak nějak překvapivý.
31 080 bodů
7.5
Velmi zajímavý nápad, "andělé" , či správci osudu, kteří nám ovlivňují životy a směřují nás k plnění božího plánu, z první poloviny filmu jsem byl vyloženě nadšený a snímek jsem doslova hltal, poté přišel průměrný závěr, který má ale alespoň myšlenku, že pokud se budeme rozhodovat správně, nebudou nás muset správci osudu ovlivňovat. Matt Damon i Emily Blunt zahráli skvěle a film jsem si užil.
22 388 bodů
8
Na nic si to nehraje... a právě proto to funguje. Sympatický Matt konspiračí a je zamilovaný, což prostě bohatě stačí. Kouzelné klobouky jsou dostatečně cool. 70%
kunafix
kunafix
20 042 bodů
6
Stejně jako se při chcaní nechvátím, tak taky u tohohle filma uchvácením neuchcávám. Nebyla tu žádná pizda, ani mě tam neštval žádnej vocas. Taky mě tam ale taky nic netěšilo. Příběh to byl timpatickej, ale někdy trochu moc. Dost často jsem se ptal proč. Odpovědí na svoje proč jsem se dočkal jenom málo. Mohli tam dát trochu víc akce.
8
Romantická sci-fi s Mattem Damonem? No zní to teda divně, ale vůbec to není špatná kombinace, jejímž výsledkem je zajímavý příběh o tom, že vlastně žádné velké rozhodnutí není z naší vůle, ale že náš život je v podstatě od samého začátku pěkně nalajnován a běda těm, kdo se pokusí se Správcům postavit...Novodobá pohádka, která možná není úplně dokonalá, ale ta originalita chtě nehtě body navíc přičítá...7/10
16 069 bodů
8
Příjemný film, který mi styl P. K. Dicka sice moc nepřipomínal, ale na druhou stranu, předlohu jsem nečetl. Herecké výkony jsou fajn, scénář má dobré dialogy a mezi postavami je ta pomyslná chemie, Blunt a Damon jsou ovšem hodně sladěný pár!
15 244 bodů
7
V rámci žánru nic moc, ale ten snímek je tak originální, až je nadprůměrně dobrý. Skvělé sladění romantické zápletky se sci-fi námětem, výborný casting a rytmický Newmanův soundtrack. Hlavní hrdina mě svým chováním sthnul, šel proti svému osudu za vytouženou láskou, a já mu to strašně moc přál. Závěrečný happyend sice působí trochu křečovitě, ale jak jsem řekl, já jsem se na něj tentokrát hodně těšil..
ZkuKol
12 290 bodů
6
Dicka točí v holywoodu často, ale málokdy s velkým úspěchem. Vysokých tržeb se dočkal jen Steven, který si ho silně "rodině" znásilnil a Verhoeven, který naopak do toho šel na plno a doba mu přála. Nolfi na to neměl, je to průměrný scénárista, co se svezl na pár velkých filmech, nudný vypravěč a vše musí zachraňovat ústřední dvojce, zajímavý svět, starosvětská stylizace a New York s hezkým vizuálem. Filmu ale chybí víc emocí, drive, nějaká strhující scéna a jasně identifikovatelná melodie. Film o lásce musí diváka vtáhnout do děje, nechat ho držet palce u nohou a chvílema přinutit k zastavení dechu. Zde hrdinům tak nějak přejete, ale víc nic, škoda. Jen se uviděli, už se milovali, ale nejen osud jim stál v cestě... 60%
9 986 bodů
8
Zajímavý sci-fi počin, hrající si s myšlenkou "vyšší vůle", což je oproti jiným sci-fáčům vítaná změna. Nolfi má cit pro režii a zároveň v sobě nezapře Bournovský styl. Ten film se řítí kupředu opravdu nespoutaně a finále je zkrátka boží. Už dlouho jsem takto nebyl spokojený. Někdy opět kouknu znovu.
8 701 bodů
0
Úplně debilní koncept, na kterym vystavět příběh. Dva si milují jen proto, že v řadě předchozí božích plánech si byli souzeni a ač teď nejsou, stejně je to k sobě táhne. Namísto toho, aby sledoval nejaký vyvoj vztahu a mohl rozmýšlet nad tím, proč to páru funguje/nefunguje, tak jsem vláčen směšně vykonstruovanou sračkou, na jejíž hru přistoupí jednak bez kritickýho uvažování a nároku na vkus, jednak krávy věřící na lásku bez hranic. Mladý politik se tu teda 110 minut hrotí s Anděly v kloboucích, kteří ho přesvědčují, aby ji nechal být. Chvíli se jim to daří a chvíli ne. Nakonec to jistě skončí tím, že obětují svou zářnou budoucnost jen, aby mohli být spolu (hádám, ještě jsem to nedokoukal, ale vsadil bych na to svůj krk) Pravý opak toho, co jsem ocenil na La La Landu. Ve správcích osudu je to odůvodněné stylem, že když se ti dva dají dohromady, oba přestanou mít potřebu mířit tak vysoko, protože určitou prázdnotu zaplní láskou toho druhého. Bože, to zní tak uchcaně. Kdybych to neměl puštěné do pozadí, styděl bych se, že něčemu takovými věnuji svůj čas.