Panna nebo orel

68%

Komentáře a recenze 20

31 278 bodů
4.5
Za mě obtížně koukatelný film a žánr, který opravdu nemusím. Problémy jedné teenagerky a spousta vyprsených blondýn na střední škole. Musím uznat, že Ema Stone odvedla dobrou práci a snímek nejde do trapností a nehledá humornou scénu za každou cenu. Více než za 45% to u mě i tak není.
22 395 bodů
6
Ale tak proč ne. Příjemný film se skvělou Stone. Dějově to mohlo být promakanější, ale tak nemůžu chtít úplně všechno...
8
Pokud se tohle dá označit jako teenege komedie, tak je Easy A jedním z mála koukatelných příspěvků do tohohle žánru. 7/10
16 069 bodů
8
anna nebo orel je ale především jedinečným hereckým sólem Emmy Stone (Zombieland) a film prostě musíte vidět v originále. Její specifický hlas a roztomilé šišlání je prostě nenapodobitelné. Film mě pobavil řadou skvělých hlášek. Neodpustím si tu, kdy Amanda Bynes říká Emmě Stone:,,Existuje vyšší síla, která tě bude soudit za tvoje obscénnosti.“ A Emma Stone odpoví:,,Tom Cruise?“ Každý z herců ve vedlejších rolích má však svojí scénu – Thomas Haden Church pobaví svým monologem o stupiditě statusů na facebooku, Malcolm McDowell svým monologem o státních školách, Lisa Kudrow hovory o sexu a největší prostor mají pochopitelně rodiče Stanley Tucci a Patricia Clarkson. Film má dokonce i jednu scénu, která má slušnou šanci zkultovnět. Panna nebo orel nevyřeší světový mír ani se nezapíše do dějin kinematografie, ale pokud jste náctiletí nebo chcete prostě jen vypnout možná by Vás mohla tahle komedie docela potěšit.
ZkuKol
12 290 bodů
6
Ve dvaadvaceti utáhnout celý film, tomu říkám herecký talent. Obzvlášť, když vás režíruje někdo tak nevýrazný jako Gluck. Easy A je vcelku fajn teenage film, který má slušný scénář (rodinné dialogy hrají první ligu), svěží zápletku a povedené obsazení vedlejších rolí. Žel režisér používá pouze ověřené postupy - jak vizuální, tak vyprávěcí - prakticky se nedočkáme ničeho, co by nám naznačovalo, že je pro tvůrce film něco víc než prací. Přitom ve scénáři je dost odkazů, poct a jsou různě hravě aplikovány. V Americe film doslova rýžoval, ale Will měl hlavně štěstí na casting. Emma nás bude dlouho bavit a já doufám, že i v lepších filmech. Drby mají schopnost se rychle šířit a těžko se zapomínají a rozhodně by se neměli podporovat, pak to totiž dopadá takhle... 60%
8 701 bodů
2
Stravitelné maximálně tak pro 13 leté holky. V životě jsem neviděl high school film o holce, která má působit tuctově, ale začne si libovat v pozornosti, tudíž o sobě opakovaně začne roznášet, že je kurva. Pak se jí to přestane líbit, takže všechny naláká na stream, kde vyřkne pravdu. Pod okno jí přijede kluk, který těm fámům nikdy nevěřil. "Hned jsem dóle" vykřikne na něj naše fejková běhna a před tím než odejde, řekne na závěr do kamery "To je Tod. Možná s ním dneska přijdu o panenství, ale hádejte... Nikomu do toho nic neni."
kedl
kedl
6 380 bodů
8
Drby se šiří jako morová nákaza a v A Easy to platí dvojnásob :-), aneb co všechno může způsobit jedna nepromyšlená lež. Panna nebo orel je plný skvělých hlášek a hlavně nezapomenutelné sexy Emmy Stone, která se pomalu začíná dostávat do širšího povědomí publika a já jí to jen přeji.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
8
Příjemná komedie o starosti jedné holky ze střední. Emma to zahrála skvěle a hrozně jí to slušelo. Příjemné překvapení.
petra-satkova
4 740 bodů
6
Ze začátku jsem se nemohla přenést přes nesmyslnou úvodní zápletku, která narostla do obrovských rozměrů. Některé postavy bych z filmu úplně vyhodila (celý ten náboženský spolek byl strašně trapný). Na druhou stranu je tady ale něco, co z Easy A dělá celkem příjemnou a stravitelnou komedii. A to je Emma Stone. Ta ze sebe dává úplně všechno, je to neuvěřitelná sympaťačka a už delší dobu mě tato herečka opravdu baví. Rodiče hlavní hrdinky jakoby přiletěli z Marsu, jenže když jsou v podání Stanleyho Tucci a Patricii Clarkson, nelze si je neoblíbit. Easy A na některý pohodový večer rozhodně není špatná volba a pár vtipných momentů se zde taky najde, bohužel trapných je poněkud více a víckrát už si asi Easy A nezopakuji.
10
O moc chytřejší než se zdá a to mě baví. Konečně někdo vytřel ze stereotypem podlahu a ukázal nám, že vše jde i jinak.