Návrat do Silent Hill 3D

47%

Komentáře a recenze 20

7
Film mě upoutal jen tak, tak. To je ale špatné znamení. Je to už slabší odvárek. Sice jsem se nenudil, ale něco tu chybělo. Atmosféra se pomalu už skoro vytratila tak jsem si alespoň vychutnal ty oblůdky co se ve filmu objeví. Taky souboj Pyramid Heada byl celkem koukatelný, ale krátký.
M3lios
M3lios
9 141 bodů
2
Příspěvek obsahuje spoiler!
Tom Hardy
Tom Hardy
8 369 bodů
4
První díl je taková malá srdeční záležitost. Z dvojky jsem v rozpacích. Je tu řada milých detailů, které naznačují, že chtěl Bassett vytvořit důstojné pokračování. Nohy mu ale podrazilo 3D a nízký rozpočet. Je tu podobný efekt, jako v RE4ce - příliš často je patrné, že postavy v daném místě nejsou a vše je doklíčované (nejvíce to asi zamrzí v samotných ulicích Silent Hillu). Děj je hrozně zmatený a noví hrdinové, při maximální míře tolerance, nezajímaví. Ale pořád je z toho chvílemi cítit Silent Hill, to tvůrcům upřít nemůžu. Ale minimálně. Být tohle první díl, byl bych možná shovívavější. Ale coby "pokračování nejlepší herní adaptace vůbec" logicky nemůžu jít nad 40%. Tím bych jedničce plivl do tváře a předloze také. Nenadšených 40%.
Rollman1
5 557 bodů
6
Nevstupuj dvakrát do jedné vagíny nebo do řeky ? No, to je jedno. Když jsem byl v kině a seděl úplně vzááádu viděl jsem před sebou dva páry, jedni furt jenom šukali, tím pádem jsem k filmu měl i speciální komentář typu : dělej to pořádně, nebo příště jdu sama, nebo nemávej těma rukama, když jsem nad tebou, ser na popílek. Takže půlka filmu byli jen skřeky typu Jééééé. Druhý pár, ten nešukal, ale borec pořád pindal do holky, že je hovado a že neumí žrát hranolky. Nedivím se, že byla nakrknutá a nechtěla mu dát ..... Hranolku. Jo a film mě moc nenadchnul, jelikož jsem herní fanda :))), ale několik scének stálo za to, to zas jo
Harapes
Harapes
4 985 bodů
6
Průměrnej biják,kde se efekty 3D moc nepožívaly,jen na začátku filmu hořící popel.Příběhově průměrné a krve nic moc.Takové odpočinkové,když je venku ošklivě.
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
5
Silent Hill: Revelation 3D (2012) / Nemyslím si že sa jedná o vyslovene zlý film ale vidím že kvalita šla dole. Naozaj smiešny a stupídny film ale miestami celkom zaujímavý ale aj cez to všetko som si to aj "užil" keďže som sa filmu viac smial ako sa pri ňom bál. Nápady tu nedávajú zmysel a záverečný súboj v horore som dlho nevidel ale aj tak bol doslova hrozný. Záporná postava prvého filmu sa premení zrazu na dobrú a bojuje zo zápornou postavou z tohto filmu. HODNOTENIE: 5/10
saboter
saboter
3 564 bodů
5.5
První film byl skvělej dvojka ujde ale spíše sklamání nesypatická hrdinka hloupé znovu obsazení Seana Beana.Příběh totálně zmatený a eště zmatenější konec a na filmu se samozřejmě podepsal i nízký rozpočet a 3D také za nic nestojí film mohl být lepší a to hodně.
pantak
pantak
3 368 bodů
5
Kdyby film nebyl ve 3D tak by bylo moje hodnocení vyšší.
mattesak
1 205 bodů
6
Jakožto fanoušek PC verze jsem se na pokračování tohoto snímku těšil. O to víc, když jsem po shlédnutí traileru zjistil, že toto pokračování je inspirováno mým nejoblíbenějším dílem série. Pomineme-li jakýsi nový trend natáčení ve 3D, byl jsem natěšen na parádní podívanou. Již začátek mě velmi oslovil. Dokonce i 3D padající popel jsem si užíval. Zábavní park na jedničku, hlavní hrdinka téměř věrna předloze. Bohužel mé nadšení počalo opadávat. Z jinak nadějného filmu se začal stávat typický hororový slaďák. Románek mezi Heather a Vincentem mi lezl krkem a i trapná scéna představování před třídou mohla být v klidu vystřižena. 3D efekty dále spíš jen na obtíž a závěrečný souboj příšer spíše k smíchu. Kladně hodnotím věrnost některých pasáží a monster, avšak příběh mě nepřesvědčil. Dávám spíše slabší průměr 45%.
ScarFace_V8
ScarFace_V8
1 171 bodů
6
Trvalo to sice dlouhých šest let, ale pokračování skvělého Silent Hill z roku 2006 přece jenom dorazilo. To tentokrát vychází z příběhu třetího herního dílu. V SH3 se tentokrát ujímáme hraní za Harryho adoptovanou dceru Heather (dříve Sheryl), která se vydává zpět do Silent Hill, aby zde našla svého otce. Mimoto tu odkrývá více o svém původu. Revelation tento námět příliš nemění. K filmu se ale nevrací původní režisér ani scénárista a oba posty přebírá Michael J. Bassett, který stojí třeba za skvělou Pustinou (2006) nebo za několika díly ze seriálu Ash vs Evil Dead. A no – musím říct, že si na záda nabral obrovskou nálož. Film vznikl v době toho velikého šílenství kolem 3D a samozřejmě se tomu ani tento nevyhnul. U většiny takových filmu mi přišlo, že vznikly hlavně jako ukázka moderních technologií s tím, že zapomínali, že potřebují mít i nějaký ten obsah. Příběh samotného SH Revelation byl takový strašně „honem honem“. Nenechával moc rozdýchat a sypal jednu scénu za druhou. Prostě jako jedna dlouhá cutscéna bez žádného gameplaye. Jakoby Bassett dostal povel od studia, aby veškerou práci vměstnal do 95 minut a to včetně titulků. Všechno totiž působí strašně zrychleně – tedy jak píšu výš: Jedna dlouhá cutscéna bez nějakého gameplaye. Už to nemá ten fantastický hororový nádech prvního filmu. Obraz působí vyleštěně a už to není tak „hnusný“ jak to má být. Jako jo – je tu pár hezkých scén, momentů nebo odkazů, ale že by to vážně ctilo první film - to ne. O nějakém uctění videohry ani nemluvě. Spíš průměr, který ani skladby od Yamaoky nezachrání.