Má mě rád, nemá mě rád

80%

Komentáře a recenze 12

29 761 bodů
8
Jelikož se nepovažuji za fanouška teenage romantických filmů, tak tady musím vyloženě smeknout klobouk dolů. Žádná přeslazenost, zbytečně přehnané emoce a přehrávání. Med rozhodně neteče proudem, ale je to kultivovaná romantická komedie a dvou zamilovaných teenagerech, vše poctivě z obou stran pohledu.. moc pěkné.
8
Něco kouzelného to v sobě prostě mělo. Dokonalou atmosférou mi to navíc připomnělo výborný seriál Báječná léta...A za ten podařený způsob vyprávění níž nemůžu...7/10
9
Láska je ze všeho nejdůležitější- teď už o tom nebudu nikdy pochybovat.
cerfik
cerfik
7 890 bodů
10
Rob Reiner mi po Než si pro nás přijde (2007) nadělil další opravdovou lahůdku. To že u americké romantické komedie o lásce dvou školáku z roku 2010 zažiji ještě nějaké výraznější překvapení jsem nečekal a bylo to překvapení obrovské. Takovou hloubku, přesah a úžas nad věcmi všedního života a dotek zrodu lásky a opravdového přátelství s vytříbeností a smyslem pro celek i detail jsem u mnoha filmů se zdánlivě zajímavým dějem postrádal a zde jsem to vše dostal v takové míře, že jsem se opravdu dojal a vychutnával si každou minutu filmu. Opravdu nádherný film o mystériu života a místa lásky v něm, o tom jak rozlišit povrchnost od skutečných hodnot a vidět lidi za jejich slupkou strachu a přetvářky. Mistrovský kus.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
5.5
Tak nevím, asi jsem zase viděl jiný film, než ostatní. Mě by asi bohatě stačilo, kdybych to viděl jenom z jednoho úhlu pohledu, všechny ty "opakovačky" mě po chvíli začali nudit a to jakože docela hodně. Tenhle film by se dal popsat jedním výstižným příslovím: Chtěla jsem, nechtěl si, teď bys chtěl? Naser si!
Marty McFly
Marty McFly
3 554 bodů
10
SWITCH WEEK 2 / 1) FLIPPED. Ja som si už od začiatku myslel že sa bude jednať o ničím výnimočnú slaďárnu ktorú som videl tak sto krát. Nuž, mýlil som sa. Nieže tento film mi zlepšil náladu ale našiel si špeciálne miesto v mojom srdci. Ja viem že to znie ako keby to písala nejaká osem ročná fanúšička filmu Twilight ale keď to už mám popísať ako som to vnímal tak ak to tak aj znie. Film Flipped je perfektným príkladom pre rôzne priemerné romantické filmy a názor asi nikdy nezmením. Nie je to vôbec detské alebo príliš trápne, aj napriek malému rozpočtu je to film ktorý podľa mňa zalahodí každému kto má rád filmy, možno aj ľudom ktorý filmy veľmi nemusia. Film ma jednoducho dojal svojou jednoduchosťou ktorá je tam vidieť. Keďže mi nie raz "ukvápla" slzička tak musím povedať že sa za mňa jedná o perfektný film. HODNOTENIE: 9/10
Marcos22
Marcos22
994 bodů
10
Emocemi napěchovaná dětská romance, vyprávěná originálně z pohledu obou hlavních protagonistů. To dodává divákovi jedinečnou možnost nahlédnout do mysli jedenáctileté Juli (Madeline Carroll) a stejně starému Brycovi (Callan McAuliffe), jak se vypořádávají s identickými životními situacemi, které je spojují, a zároveň rozdělují. Má mě rád, nemá mě rád je velmi lidským filmem, který má v divákovi vyvolat vzpomínky na jejich první lásku, a to se mu daří. Vyjma toho zde zachází hlouběji do duší jednotlivých postav a snaží se pracovat s možnými příčinami jejich chování. Snímek o tom, že spoustě obtíží bychom se dokázali vyvarovat, kdybychom se nebáli vyjádřit svůj názor a malinko vystoupili ze své komfortní zóny. Takhle dojatý jsem nebyl snad u žádného jiného filmu. Palec nahoru. Pět hvězd. 👌 (16.03.2022)
lukasopicasso
lukasopicasso
890 bodů
9
Neuvěřitelně příjemná a šikovně odvyprávěná okouzlující pohádka o dětské lásce. Z poslední doby nemohu doporučit na zpříjemnění nálady žádnou jinou romanci, ve které by ty emoce fungovaly tak silně. 9/10
dandyD
141 bodů
10