RoboCop

66%

Komentáře a recenze 50

47 088 bodů
7
Vyrostl jsem na původním RoboCopovi a tak jsem se hrozně těšil na tuto novou verzi. Po shlédnutí jsem nesmírně šťastný,že se tvůrcům podařilo zachytit ducha této legendární Sci-fi podívané. Padilha svým debutem rozhodně nezklamal,ba naopak si hlasitě řekl o další šanci. Verhoevenova verze byla více nekorektní a špinavá,ale to zde dohání tvůrci povedenými CGI efekty. Jsem rád,že je RoboCop značka na kterou se nezapomnělo a i dnešní mládež si jí může vychutnat.
6
Hodně se rozmýšlím mezi trojkou a čtyřkou. Nakonec to ale PG-13 a místy (nepřekvapivě) až neusledovatelně zběsilá akce stáhnou dolů. Rozhodně ale po trapném Total Recall velmi příjemné překvapení. Možná že scénář má pár děr, možná že přesah je až moc okatý, ale má to charisma a má to šťávu. Nesrovnatelnou s originálem, samozřejmě, ale nebuďme tak zlí. Nevím, jestli budu sám, ale první polovina mě bavila zásadně víc než druhá, kde už se to jen mlátilo. 70 % a 3 1/2, o jejichž zvýšení neustále přemýšlím a dost možná se nechám strhnout davem.
4
Nejen na tom obsazení je vidět, že tvůrci chtěli z nového Roba udělat víc než jen další klasickou střílečku, ale dosáhli (chvilkama fakt pomotaného) hi-tech příběhu o pomstě s docela slabým finále. 4.5/10
7.5
Robocop dostál své pověsti mírně kontroverzní masové zábavy, přiměje vás děj sledovat a dokonce vás v jedné scéně překvapí velmi nečekaným twistem a trikovou kompozicí, která v sále, kde jsem byl, vyvolala ze začátku nevěřícné kroutění hlavou.Padilha ve svém hollywoodském debutu obstál a já jsem velmi zvědav, kam se bude ubírat dál. Myslím, že po úspěchu Wagnera Moury v Elysiu by určitě nebylo od věci, kdyby se tenhle brazilský import dal dohromady na nějakém svižnějším a drsnějším titulu.
7.5
Jak je první polovina zaměřená z podstatné části na psychologii zrobotizovaného Murphyho velice příjemná a vrozený divácký apetit po kvalitní akci úspěšně potlačuje scénář plný politických a rodinných motivů, tak druhá půlka, která dává větší prostor jak střelným zbraním, tak i hlavnímu nositeli emocí, pohledné robotově ženušce Abbie Cornish, je snad ještě příjemnější a já se nestačil divit, jak moc se mi nový Robocop nakonec líbil. Padilha si poradil na jedničku, když klasický a obsahově dost chudý příběh nechal vykoupat v dolarové lázni a zmodernizoval ho do podoby nečekaně inteligentního a sociálně kritického blockbusteru, který navzdory mnoha klišé drží v rukou dle mého více trumfů než Verhoevenův hurá akčňák z 80. let. A navíc má k dispozici herce formátu Garyho Oldmana, který odtáhl většinu dialogů na svých bedrech, a Samuela L.Jacksona, který jako král monologů opět nezklamal. Zatím snad největší letošní překvapení..
sabule
14 227 bodů
7.5
Robocop je originální podívaná o rozstříleném policajtovi,který se vrací do akce jako robot i když stále s lidským myšlením a tato předělávka není sice špatná,ale už to není to klasické překvapení,které na vás čekalo v originále
8
Tak jako většina v poslední době remaků, stojí tento na nízké hodnotící hranici. Na moderní podání jsem čekal trochu víc. S původním filmem to má společného jen příběh.
  • akce
  • styl remaku
headhunter
headhunter
10 287 bodů
7.5
Remaky nepodporuji,... ale ani neodsuzuji. A tenhle mi, tak nějak, celkem sedl, protože to nebyla otrocká kopie původního (mimochodem ten původní, jsem jako prcek, hóoodně žral). Vůbec jsem se nenudil a obsazení bylo fajn, i když jsem byl raději, když byl "Robo" nasraný (helma spuštěná ;-))*
Matli
Matli
8 300 bodů
8
Určitě dobrý remake, tvůrci to chopili za správný konec, ale čekal jsem možná víc akce, než rozebírání rodinných vztahů. Na druhou stranu to filmu určitě neuškodilo. Akční podívaná na úrovni, co víc dodat. Samuel Jackson a Gary Oldman opět výborní. 70%
blazma
blazma
4 928 bodů
6
Pokud od tohoto Vzkříšení Robocopa nečekáte velké věci, nebudete zklamaní. Průměrná střílečka. Obstojný dej, který se snaží v první půli ukázat pocity u přeměny člověka v robota. Druha půlka už je jen bezhlavá střílečka s průměrnými efekty. Dalo se z toho určitě vymáčknout ještě víc, ale jak říkám pokud od toho moc nečekáte, nebudete zase tak moc zklamaní. Nejvíc mě ale pobavil Samuel L. Jackson jako šíleny moderátor.