55%
Oni 2: Noční kořist

Rodinu, která se na noc ubytuje v odlehlém kempu, navštíví tři maskovaní psychopati a podrobí je zkoušce až po ty nejzazší meze. (Vertical Ent.)

Recenze: Oni 2: Noční kořist

Kinobox.cz
53%

Je zde jedna pěkná scéna u bazénu. Přes počáteční nepříliš povedenou emo-pózu se mi nakonec zalíbilo hraní hlavní protagonistky filmu, Bailee Madison, která tak trochu vypadá jako mladá Carla Gugino. Ale ve skutečnosti je to ta talentovaná rozkošná holčička (aka ten příšernej spratek) z Zkus mě rozesmát (2011) s Adamem Sandlerem. Pěkně nám roste. A ještě lépe řve bolestí.

1.5
Tentokrát jsem zvolil špatně a sáhl jsem po filmu,který mi ale vůbec nesedl. V dnešní době už od filmu a hlavně hororu očekávám něco víc než jen bezduché vyvražďování a tupé násilí. Je mi jasný,že je to Slasher a k takovému filmu to prostě patří,ale pro mne to bylo prostě málo.
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
0
Jakožto hororový sexpert... ne, já na to už kašlu. #odpadnisklizen [2020]
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
3.5
The Strangers 2 jsou naprosto zářným důkazem toho, v jaké krizi se nachází většina moderních hororů - jedna laciná lekačka za druhou, minimum napětí a absolutně dementní a nelogický chování hlavních postav: 1) Našli jsme dva brutálně zavražděný lidi v osamoceném tábořišti uprostřed noci, pojďme se rozdělit! 2) ,,Mami, je za tebou maskovaná nána s nožem, nechceš se bránit?" ,,Ne, zlato, nechám se zabít, aby to vypadalo, že jsem ti hrdinsky zachránila život." 3) ,,A hele, dvoumetrový maskovaný týpek s mega velkou požární sekerou. Toho dám! *řekl mladíček s kuchyňským nožem*. 4) ,,Hej, ségra, sice nám možná zabili rodiče a jsme v baráku obklopeném vraždícími psychopaty, ale pamatuješ si tenkrát na tu bžundu z tehdy a tehdy?" ,,Jojo, to byla hrozná sranda, hahaha! Lol!" Na rozdíl od slušného prvního dílu, kde se ta děsivá atmosféra dala často krájet, je dvojka jen velice slabým odvarem, který nevyděsí, nezaujme, nenadchne. K dobru mu můžu přičíst pár pěkných záběrů a herecký výkon hlavní holčiny. Jinak je to ale horor na prd, se kterým bych neztrácel čas.

Dodatečné informace

Původní název:
The Strangers 2 (více)