Gangsteři

65%

Komentáře a recenze 9

28 393 bodů
9
Jedná se sice o zlodějský snímek jakých vzniklo v podstatě spousty, ale přeci jen je po přirozeném úvodu představení všech postav a dějově příprav na onu loupež daleko svižnější a akčnější. Dějová linka je také v jedné podstatné věci odlišná. Parta jde loupit, ale neví že jde o lest a pomstu jejich bývalého člena gangu. Prostě mu skočili, jak se říká, na špek a tak se zdánlivě banální loupež zvrhne v děsivou přestřelku a štvanici, která jakoby neměla konce a která nezůstane bez obětí. Snímek tak svým tempem a akcí dokáže přinutit neodtrhnout oči od celého dění a vychutnávat si každičkou vteřinu skvělé akční adrenalinové podívané. Za zmínku také stojí, že se po celé stopáži objevují odkazy na velice známé starší snímky různých žánrů. Jako příklad uvedu závěrečnou scénu z filmu ´Butch Cassidy a Sundance Kid´ a to, jak Paul Newman s Robertem Redfordem ve svých rolích vběhli do náruče smrti během přestřelky. Ano, tato scéna je i tady. A mnoho dalších. Tentokrát se jedná o skvělou filmovou práci.
6
Nelítostný souboj to zrovna není, ikdyž se jím chvílemi snaží být, ale svoje světlé chvilky Takers i tak mají. Obsazení je dost v pohodě (ale chtělo to víc Zoe Saldany), a ani ta vesměs negativně hodnocená kamera mi nějak nevadila..Ale to, co hlavně sráží Gangsterům body dolů, je až přespříliš jednoduchý scénář. V určitých chvílích mi nezbývalo, než jen kroutit nechápavě hlavou...5.5/10
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
5
Nelítostný souboj (Heat) pro MTV generaci, v němž si tvůrci stylovost pletou s povrchními pozlátky a
  • Elba, Walker a Dillon
  • parkourová pasáž
  • slušná scéna přepadení
  • mizerně nasnímané přestřelky
  • slabé vykreslení charakterů
  • postava Ghosta
  • namachrovanost
Matli
Matli
8 300 bodů
8
Po dlouhé době zase jedna dobrá zlodějářská prácička se spoustou akce a známých tváří (do Chrise Browna bych to neřekl). 76%
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
6
Elegance až na prvním místě, scénář na tom posledním, aneb nameleme do 100 minut úplně všechno, co kdy žánr přinesl, poslepujeme šokujícími náhodami a občas hlasitě dupnem do akčních pedálů, aby o zbytku nikdo moc nepřemýšlel. Takové to švihácky nablyskané slo-mo hov*o, které klouže po cool povrchu, ale nikdy se do něj skutečně ambiciózně nezakousne. Vpravdě debilní, ale pořád o stupeň zábavnější než třeba Armored (podobná poloosa obrněné auto - Matt Dillon - herecká parta k pohledání). 50%.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
6.5
Tohle se bude pravděpodobně spíš líbit lidem, kteří nejsou moc seznámeni s dřívější tvorbou tohoto žánru. Větší znalci si budou u filmu několikrát říkat, jo, tak tohle už jsem někdy viděl. Nebýt těch vykradených scén, tak je to celkem dobrá podívaná.
wop
wop
1 716 bodů