Zakletý v čase

69%

Komentáře a recenze 12

47 088 bodů
7
Nějak mi ve filmu unikal fakt,proč se jednu chvíli v ději objevil Henry z minulosti,pak zase z budoucnosti a pak narazil sám na sebe. Hold tady tomu cestování v čase moc nerozumím a i když mi to připadlo někdy zbytečně moc zamotané,tak je možné že někomu to přišlo jednoduché jako facka. Jinak jsem byl dost spokojenej co se filmu týče. Eric Bana je sympaťák a Rachel McAdamas je tak krásná,až mi z toho přecházel zrak.
28 393 bodů
8
Příběh o lásce, která přesahuje hranice času? Ale ano. I tak by se dal jednoduše tento netypický snímek popsat. Máme tu chlapíka trpícího nadpřirozenou genetickou poruchou, která způsobuje nekontrolovatelné cestování v čase bez ohledu na to, jestli chce a nebo nechce. Prostě najednou zmizí a objeví se v jiné době. V budoucnosti anebo v minulosti. Skutečně zvláštní život. Ale pozor, je vůbec možné, aby se do takového člověka vůbec zamilovalo děvče a dokonce s ním trávilo život? Ale ano a dokonce spolu budou mít dítě, které.... No nic. Jedná se o příběh neskonalé lásky Claire a Henryho, kde platí, že všechno souvisí se vším a že nic není žádná náhoda. Henry si svůj život vlastně řídí sám i když zcela na náhodných situacích. Život plný štěstí i překážek. Vlivem střídání dob by se dalo v ději krapet ztratit, ale při pozorném sledování děje a zachytávání romantické atmosféry se dá celý příběh pojmout dobře a kupodivu i po citové stránce. Koncept snímku je tedy vcelku přitažlivý a funguje dobře. Fantasii se meze nekladou, tak proč nezavršit romantický večer s takovým romantickým filmovým sci-fi příběhem.
6
Romantiku můžu v hodně podobách a tahle slibovala hodně zajímavou podívanou. Boužel celý film mě provázela jedna a to dost zásadní ("Vždyť tohle sakra nedává vůbec smysl!!!") myšlenka. Navíc mi to přišlo chvílemi takové moc šroubované na city, (poslední podobný pocit jsem měl u Marley and Me) a to taky moc snímku neprospělo. Pro mě prostě trošku zklamání, ikdyž se musím přidat k nadšení nad dvojicí McAdams & Bana...5/10
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
8
Zvláštní film, který, kdy bych měl hodnotit jen po sci-fi stránce, tak bych dal s bídou tak 2*, protože po této stránce je to příliš jednoduché, ale, že jde o film spíše romantický, říznutý sci-fi tématikou, tak hodnotím tak, jak hodnotím. Po herecké stránce je to sice na slabší úrovni, protože dle mého Eric Bana je toporný a nevýrazný a Rachel McAdams je natom podobně, ovšem ta má výhodu v tom, že je hezká, ovšem i tak si myslím, že kdyby se v tom objevili známější herci a především lepší herci, tak bych dal totožné hodnocení, protože přece jen je to místy nudné a uspávající.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
7.5
Překrásný romantický příběh s jednoduchou a neustále omílanou myšlenkou, která je ale velmi originálně a nádherně zpracována. Je to opravdu nádherně zpracované a často mě tam překvapilo tolik nevyřčených myšlenek. Dokonalý dojem pak dotváří impozantní výkon Erica Bana.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
7
Romantika se známou zápletkou, jak se dva kvůli hrátkám času obtížně potkávají. Někdy si vyměňují dopisy přes dopisní schránky, někdy hlavní hrdina mládne, jindy naopak hlavní hrdinka nestárne a zde pro změnu hlavní hrdina v čase cestuje a to tak, že to nemůže ovlivnit, a manželka se s tím těžko vypořádává. Jak by taky ne, když už si kdysi pro ni přišel z budoucnosti jako postarší chlap, když byla ještě malá holka a celý jejich společný život měla ona teprve před sebou, zatímco pro něj už pomalu končil. A ji zřejmě nikdo nevychovával, že s cizími nahými chlapy se vůbec nemá bavit:-) Trochu blbý je, že v čase cestujou např. i jejich nenarozené děti, což jejich vztah ještě víc komplikuje. Je to dobře vymyšlené, ale závěr mě moc nepřesvědčil.
wop
wop
1 716 bodů
8
Krásný romantický film, u kterého se musí hodně přemýšlet. Není ani na škodu nakreslit si plánek. Námětem podobné jako Podivuhodný případ Benjamina Buttona, zapůsobilo to na mě ale mnohem víc. Možná proto, že místo americké historie je tu důraz kladen na samotný vztah hlavních postav. Eric Bana je dobrý, i když někdy trochu toporný, zatímco Rachel McAdams je úžasná a celý film nese ona. SPOILER: Nenechával bych na to koukat malé děti. Ona scéna, kdy z lesa vyjde nahý dospělý muž a říká devítileté holčičce "pojď sem, dej mi ruku, jsem cestovatel v čase" není zrovna moc výchovná.
Sheemas
Sheemas
737 bodů
7
Romantický film, kde láska překoná všechny překážky, například i to že jeden z páru pravidelně mizí kdo ví kam. Velmi chválím výběr manželů, Rachel McAdams a Eric Bana jsou pěkná a příjemná dvojice na pohled. Celkově je film poměrně dost zamotaný, mizící Eric Bana sám sebe nahrazuje v různých časech a v různých etapách svého života (trochu úchylné bylo setkání dospělého muže s šestiletou holčičkou). Nakonec to však do sebe všechno zapadne a vznikne velký doják.
Lydie
Lydie
255 bodů
8
Příběh o lásce a cestování v čase, které tady neslouží jako motiv scifi filmu, ale je to spíš o tom, jak to působí na vztah hlavní dvojice. Je to romantický film se skvělými herci a i když se občas objeví nějaké nelogičnosti u cestování časem, romantická složka filmu funguje na výbornou.
bonduelka
bonduelka
252 bodů