Bez soucitu

63%

Komentáře a recenze 27

7.5
John Travolta v jedné ze svých nejlepších rolí. Skvěle jsem se bavil. Co skvěle, já se bavil přímo královsky. Výborná akční jízda,která ani na minutu nepřibrzdí a sype to do nás pod plným plynem. Scénář je trochu jednoduší,ale vše to zachraňují výborní herci a kulervoucí akce.
28 434 bodů
9
Tvrdá akční jízda v produkci Luca Bessona, který si tu střihl i malou roličku. John Travolta představuje tvrďáka, což mu lze s tou holou hlavou uvěřit, a Jonathan Rhys Meyers mu úspěšně sekunduje, i když ve své roli vystupuje téměř jako nezkušený začátečník. Adrenalinová jízda v hongkongském stylu. Co víc dodat. Zbytečně se nežvaní a akce střídá akci. Počet mrtvol tomu jen dosvědčuje. Snímek má spád a je plný nečekaných zvratů. Jednoduchý příběh? No a co? Tady jde především akci a vůbec o akční adrenalinovou jízdu. Luc Besson moc dobře věděl do čeho jde a jeho představa se mu podařila. Fanoušci akčních filmů si rozhodně přijdou na své.
6
Místo nasraného Neesona Morel vyfasoval vykřeněného Travoltu, který kosí přistěhovalce s neskrývaným nadšením a se solidním průměrem 1 mrtvý asiat na hodinu. Jeho hláškujícího zabijáka prostě není možné nemilovat už od úvodní scény. Trošku horší to je už s JR Meyersem, který dostal nevděčnou roli přicmrndavače a nosiče vázy a to se na něm asi podepsalo po zbytek filmu. Prostě mi tu moc neseděl. Možná tomu pomohl i chvílemi zbytečně překombinovaný scénář - přitom by tady stačila jednoduchá jízda ve stylu Taken...Každopádně koukatelná zábavná oddychovka to je určitě, a pořád o třídu lepší než poslední Transporteři...6/10
6
V podstatě ne, že by se mi to nelíbilo. jen je to prostě děsnej průměr. Scénář průměr, herci průměr, triky průměr. Zkrátka jsem od toho asi čekal víc a z hlavy se to vykouří už pět minut po zhlédnutí.
8
Tak toto je perfektní akční film za poslední dobu. Travolta ve své snad nejlepší roli drsného, nekompromisního, správně sprostého a drzého agenta. Role mu seděla a je tou pravou pro něj (vizáž vše jen podtrhovala). Film mě udržel v křesle až do závěrečných titulků, aniž bych se chvíli nudil a to je znakem dobré kvality.
  • tempo
  • akce
  • obsazení
headhunter
headhunter
10 287 bodů
8
Postřeh... Po pomádě druhý film, kdy se Travoltovi na hlavě nehnul ani vlas! ...konec postřehu! Jinak svižné tempo (až tak svižné, že někdy předbíhá logiku - ale budiž odpuštěno, tohle máme na Lucovi Bessonovi přece rádi). Pár bodů jsem ale strhnul, když jsem se na chvíli přistihl, že koukám s pocitem, že na plac vtrhne Simír s parťákem a... Postřeh č. 2 ...Do slovníčku jsem si poznamenal překlad z "with Love" na "bez soucitu", geniální! ...konec postřehu č. 2!
Milandob
Milandob
8 900 bodů
6
bessonovska jednohubka so scenarom po lobotomii, demitizujuca pariz ako hlavne mesto romantiky (po taken je pariz opat rodiskom najvacsieho povlu na svete) a ponukajuceho nam diabolskeho travoltu a kopec akcie (bohuzial v porovnani s taken od isteho rezisera postraca prehladnost a dost sa tu striha...), ziadna nova akcna pecka ale len slusne remeslo...
p.a.douch
p.a.douch
8 362 bodů
7.5
Fakt dobrej akční film. Co se týče akce snese podle mě srovnání s filmem "96 hodin", akorát mi připadá, že se nebere tak moc vážně. Každopádně Travolta jede jako motorová pila roštím, drtí všechno kolem sebe a ještě kolem sebe pouští hlášky. Rhys Meyers mu dobře nahrává. Ostatní jsou buď na odstřel, nebo slouží jako stafáž. Jako akční film bezva.
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
4
Morel si na sebe upletl bič – nejdřív natočil Taken a pak (natočil a natočí) všechno ostatní. Liam Neeson válcuje celou tuhle pařížskou historku lusknutím prstu, přestože Travolta hláškuje jako o život (jen to běhání po střechách už mu zjevně nejde) a akce patří k tomu lepšímu, co poslední měsíce nabídly. Pokud jsem ale u Taken tvrdil, že scénář je demence roku, právě teď a tady se omlouvám. Taken alespoň při vší jednoduchosti dával dokonalý smysl, Paříž bohužel jede přes klasický Bessonův patent „semelu to tam všechno, hlavně ať se něco děje a ještě to pro jistotu řeší nějaké velké téma“, v němž se utopil např. i druhý Okrsek 13. Všeho moc škodí a za pár laciných pistolek, výbuchů a jednu průměrnou honičku se ten zmatek už dneska neschová. Nejsme v osmdesátých letech a i u akčních filmů jsme se naučili používat mozek. Zvlášť když nám někdo předloží obsáhlejší koncept než „unesli mi dceru a teď musím všechny zabít“. Mám neblahý pocit, že podobnou stezkou mají namířeno i Poldové Kevina Smithe. Slabších 50%.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
7
Za mě jo! Proč by ne? Vždyť to byla sranda, nebo aspoň já jsem se docela dobře bavil. Co jsem tak viděl ty komentáře tady, tak tomu plno lidí nedalo ani šanci, hned jak zjistili, že se na tom nějak podílel Luc Besson, a to je podle mě docela chyba. Travolta je skoro tak badass, jako když mu Castor "kur*a" Troy ukradl xicht ve Face/Off. Jasně že měl film slabý místa, jako nesmrtelnost hlavních hrdinů, apod., ale jak říkám, pohodová akční oddychovka.