Scott Pilgrim proti zbytku světa

76%

Komentáře a recenze 45

47 088 bodů
7.5
Celý projekt je tak šílený,až je vlastně skvělý. Je dobře,že se snímek nebere ani na vteřinu vážně,protože to mi bude hrozně ublížilo. Wright dokázal,že má geniální smysl pro humor a zde ho využil naplno. Tady se boří hranice lidského chápaní a žánru.
4
Jednoznačně zklamání. Hlavně z toho že SP je vlastně jen obyčejný (a ne moc zábavný) indie nezávislák s klasickým Cerou, který je ale zaštítěný "známou" komixovou předlohou a má to štěstí, že ho do rukou dostal neskutečně skvěle připravený režisér, který do něj vrazil takovou spoustu nápadů, že jen doufám, aby mu nějaké zbyly pro filmování ve staré dobré Anglii. SP svým osudem snese srovnání třeba i se Speed Racerem, který kdyby taky neměl tu skvělou vizuální stránku, tak je skoro ne(do)koukatelný...4/10
6.5
Příběh postavený totálně na hlavu, cool bojové scény, ještě lepší střih a Edgar Wright, neboli "ten, co natočil Soumrak mrtvých a Hot Fuzz"? Sakra proč ne? Já se bavil celou dobu velmi dobře, jen se na mém zážitku asi hodně podepsalo to, že jsem nikdy nečetl komiksy a nijak se nenadchl ani pro počítačové hry, kterým je tu vzdáván hold opravdu ve velkém. Scott Pilgrim je opravdu vizuální lahůdka s nesmírně originálním příběhem spojeným s několika vynikajícími nápady (deveganizace), které mě dokázali správně divácky nabudit, ale zároveň se spoustou míst a zvratů, kterým jsem se nějak nedokázal přizpůsobit a jejich ujetost a nesmyslnost mi prostě vadila. Přitom snímek si vůbec neprotiřečí, naopak od prvních scén je jasné, jakým směrem se bude ubírat. Jenže znáte to, já jsem někdy cestou asi omylem odbočil a s Wrightem jsme se už do konce nesetkali. Čekal jsem zkrátka mnohem víc, s Peggem a Frostem to Wrightovi svědčí jednoznačně lépe..
5.5
Všechno kromě bojových scének bych vystříhal. Připadalo mi to jako pohádkovo pubertální blbost s trapnými nápisy všech pazvuků a vizuálem videohry. Velmi neúčinné a bez vtipu. Snad jen něco málo stálo za pousmání.
9 284 bodů
2
Aha, tak tohle lze nalézt v žebříčku oblíbených filmů... Hubený nintendo debílek může přemoct partu namakaných kaskadérů. Celý příběh je fakt divný, Pilgrim vypadá, jak kdyby mu vždy prvního maminka v garáži stříhala vlasy, jeho spolubydlící je jako největší gay všeználek. A pozor oni spolu sdílí jednu postel ?! Ramona je poměrně zajímavá, ale tvl její prokletí ?... Nevím, co třeba trošku realističnosti! K tomu všemu navíc hlášky typu "Praštils mě do prsou! Připrav se na smrt pochopitelně." Všichni navíc rychle mluví, že působí jak na kokainu. Ale největším failem je ta kompozice, kdy naprosto nesnáším tenhle typ vyprávění ve stylu "lusknutím jsme na jiném místě". A že tam hrál Chris Evans?! Na co ho ukecali! Tohle už nikdy víc! 25%
M3lios
M3lios
9 140 bodů
10
Najviac 2010s film, aký môžete zohnať.
9 025 bodů
9
Po Hot Fuzz jsem věděl, kdo je člověk jménem Edgard Wright. Umí udělat výbornou komedii a to dokonce jen vizuální. Což mě těší. Navíc se zde posunul svojí kvalitou ještě dál. Perfektní scénář, naprosto bravurně zvládnuté dialogy, komediální střih, úžasný soundtrack a Cera v hlavní roli. Tahle kombinace už vám musí stačit.
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
8
V podstatě mám pocit, že to nemohlo dopadnout líp – dostal to do ruky někdo, kdo umí točit filmy, poctivě četl komiks, dokonale chápe problematiku přechodů mezi jednotlivými obrázky (škarpy), ctí herní kulturu i popkulturu všeobecně a přiklepli mu hromadu peněz. Orgasticky trikový mišmaš je zcela na místě a dokonale provazuje film/komiks/videohry do celku, jehož jediným problém je to, že to musí být celek. Jako tři nezávislá vyšperkovaná média (a komiks i výbornou videohru tu máme!) působí/by působil mnohem uspokojivěji. Nezřídka jsem měl pocit, že mi pod palci chybí tlačítka, či onen klid a mnohonásobně nižší tempo, kterým se mi informace dostávají pod kůži při louskání malovaných okének; a z hlediska filmového se mi stýská po klasických vypravěčských konstruktech a vlastně i příběhu, který by mě držel v permanenci. Ale jako čistá adaptace černobílých (v obou smyslech) osudů nenápadného teenagera zaseknutého v 90. letech a fantaziích o lásce na celý život to zřejmě nemá jedinou chybu a nešlo pro to udělat víc. Pokud máte po zhlédnutí traileru na mysli nějaké zásadní otázky (hlavně proč se tu děje to, co se tu děje), v podstatě nemá na film valný smysl chodit. Je to drahá hračka pro pár fanatiků, která vtipně ilustruje, jak se dají dětské fantazie vyhrotit a zkřížit s všemožnými odkazy (při čísle 20 jsem přestal počítat). Opakovaný příval úžasných nápadů bych ale nutně nezaměňoval s nějakou hloubkou – je to „pouze“ čirá esence kreativity. P.S. Chris Evans +10000.
squirrelpool
squirrelpool
7 016 bodů
1.5
Tak tohle mi totálně nesedlo. Nic proti komiksům nebo hrám, ale tohle mně fakt minulo. Hlavní hrdina je idiot, a ani ne směšnej, spíš otravnej.
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 385 bodů
8
Výborně udělané. Ale také první film, ve kterém mi Michael Cera vadil. Nebo možná ani ne tak Michale Cera, jako jeho nepřesvědčivý až nefungující vztah s Ramonou (která mi navíc připomíná jednu bývalou lásku).