49%

Komentáře a recenze 20

Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
4
Abych se pravdu přiznal, tak jsem se na tuto komedii docela těšil hlavně proto, že měla celkem zajímavý a působivý námět a proto o to víc jsem po jejím dokoukání byl zklamán. Hlavním mínusem celého filmu jsou vtipné scény, a to proto, že vtipné nejsou, což je v komedii docela chyba. Film těží z ústřední dvojice ztvárněné jako vždy obstojně hrajícím Grantem, který se do tohoto typu filmů hodí a mou osobou nenáviděnou S. J. Parker, která mi nepřijde ani přitažlivá a ona s Grantem rozhodně neutáhnou komedii, která postrádá humor. Škoda, tvůrci to absolutně nezvládnuli a proto to dopadlo tak, jak to dopadlo - nuda.
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
6
Ty vole, ono to bylo i vtipný. Nic novýho, že je to tady podhodnocený. Příjemná jednorázovka, není co dodávat. 60%
bidlobox
3 802 bodů
5
Na tenhle film rychle zapomenete.
HappyPiere
HappyPiere
2 773 bodů
6
Tak není to zrovna úplně ten Hugh Grant, ale výjimečně se zařadím mezi ostatní diváky televize, kde toto dílo dávají opakovaně, a prostě musím říct, že mě to baví. Je to uvolněný, vtipný, romantický,... Film na sobotní nebo nedělní odpoledne, tak mu jednou dejte šanci.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
9
Docela se na to dalo koukat i když od Grenta jsem čekala něco lepšího.
michaela159
michaela159
1 045 bodů
6.5
Někdy je film k zbláznění, ale občasné scény jsou psina.
sek
427 bodů
3.5
Hvězdné herecké obsazení, velmi dobře vymyšlená zápletka a přesto má tento film k romanci i komedii na míle daleko. Sarah Jessica Parkerová a Hugh Grant se k sobě mají asi jako dva byznysmeni, co se moc nemusejí, na formální schůzce. Vějíře vrásek na jejich tvářích jakoby jim vzali nejen chuť do hraní ale snad i do života. A scenárista a režisér Marc Lawrence jakoby vynaložil všechnu životní energii na to, aby se nepotkal byť jen s jediným vtipem. Ale abych jen nekritizoval, Sam Elliott a Mary Steenburgenová v lakonicky milých vedlejších rolích venkovského starosty a jeho ženy mě celkem bavili a zajímali.