Slečna zamilovaná

51%

Komentáře a recenze 5

4
Sandra správně šáhlá a přitom sexy, ale to samo o sobě prostě nestačí. Trojka zpravodajců docela nevyužita, čekal jsem, že budou házet hlášku vedle hlášky, ale ono je to spíš o té Mary než o Steveovi. Netradiční závěr potěšil.
p.a.douch
p.a.douch
8 339 bodů
7.5
Dal bych tak 65 %, ale 10 % přidávám za Thomase Hadena Churche. Film je to koukatelný. Sandra hraje dobře, Cooper pak taky docela slušně panikaří a Jones v kozačkách taky ujde. Nejlepší je ale T. H. Church. Jeho pojetí záchrany je boží, tak úžasnej skok do studny se jen tak nevidí. tenhle chlápek je mi čim dál víc sympatickej.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
5.5
Pro komedie se Sandrou Bullock mám celkem slabost, ale tahle je ze všech těch mnou viděných asi nejslabší. Ukecaná potrhlá křížovkářka pronásleduje svého vyvoleného zpravodajského kameramana snad přes celé Státy, až nakonec zjistí, že nejlepší lidi potkala nikoli na konci cesty, ale už v jejím průběhu. Snad jedině to (že si nakonec se Stevem nepadnou kolem krku) ten film jakžtakž zachraňuje.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
6.5
Na film jsem koukal asi jenom proto, že za něj Sandra dostala Malinu ve stejný rok, ve kterém byla oceněna i jako nejlepší herečka. A opět se s kritiky neshodneme. Sandra odvedla vynikající výkon a svou roli zahrála dokonale a přesvědčivě. Potíž je v tom, že tvůrci filmu z nějakého důvodu nemají rádi obyčejné holky, které jsou upřímné, prosté v tom nejlepším slova smyslu a k tomu chytré tak, že by všem scénáristům natrhly zadek. Hodně mi to připomnělo Rande měsíce, ve kterém jsou hodnoty také postaveny opačně. Co se týká filmu samotného, je s podivem, proč bylo nutné vést věci do takového extrému: pipina je děsná, tak všechno kolem ní a všichni kolem ní budou taky děsní, abychom si na takové lidi dali pozor. Takový mám z toho dojem. A o to víc jsem na její straně.
hovorkok
hovorkok
647 bodů
7
Bez ohledu na to, že mám pro Sandru Bullock vážně slabost, musím říct, že All About Steve je snad jeden ze dvou nejemotivnějších filmů, ve kterých hrála. Kritici tento film ztrhali, avšak zjevně nepochopili, oč v něm jde. Kritici, přesně jak Sandra při převzetí Maliny řekla, tento film nejspíš ani neviděli. Každý by si řekl, že se do sebe Mary a Steve zamilují (jako je to ve většině amerických romantických komedií), ale není to tak. Happy-end to sice má, ale jistě ne tak předvídatelný. To nejhezčí na filmu All About Steve je to, že v něm vůbec nejde o Maryinu lásku ke Stevovi, ale o nalezení přátelství, které je mnohdy důležitější než láska. Vlastně by se dalo říct, že se celý film točí kolem Maryiných bot a její odůvodnění, proč nosí ty hrozné červené kozačky, mne úplně dovedlo k slzám. Tento film by si rozhodně zasloužil větší uznání.