Láska na druhý pohled

55%

Komentáře a recenze 4

28 422 bodů
8
Vynecháme-li velmi konzervativní šablonu typickou pro takovéto romantické filmy, zůstane nám vcelku příjemný snímek na poli běžných vztahů a řešení osobních problémů. Máme zde spisovatele Ryana radícího  lidem jak se vyrovnat ze ztrátou svých nejbližších a však držícího v sobě kruté tajemství a květinářku Eloise mající na muže smůlu a téměř myslící si o mužích to nejhorší. Osud tyto dva spojí a byť se to zdá takřka nemožné, vlivem různých okolností jejich vnitřní neklid vypluje na povrch a dokáže takřka nemožné. Vypořádat se se žalem nemusí být pro někoho jednoduché. O to větší síla je v tom pomáhat druhým, ačkoliv to sám nedokáže. Romantický příběh vázaný na mužském sebezpytování a překonávání své vlastní lidskosti za pomoci pohledné ženy mající pochopení i přes odpor vlastní nevraživosti krapet sráží na kolena mužskou ješitnost a citové založení. Na druhou stranu to zase uvádí fakt, že i tací jsou a že i oni vnitřně dokáží trpět byť to navenek vůbec nevypadá. Aaron Eckhart je ve své roli vcelku přesvědčivý. Jeho vnitřní síla nedává nic najevo až do chvíle kdy se vše rozvine do patřičných sounáležitostí.  Jennifer Aniston tu je prostě jen svá a tak ničím ani nepřekvapí. Přesto se chvilkami zdá že jistou jiskru v určitých aspektech přeci jen má a tak se dá říci že její postava má v jistém smyslu určitou dravost avšak s pochopením a svým citovým rozhraním. Snímek v sobě nese lehkou romantickou vlnu ve svěžím tempu, takže se stačí jím jen nechat unést a prožít pohodový příběh, který uchvátí a snad dodá v prezentovaném problému i jistou myšlenku.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
4
film ktory nevie ci chce byt romanticko komediou alebo dramou o vyrovnavani sa so smrtou niekoho blizkeho. obe pasaze su viacmenej zastupene rovnakym dielom ale ani jedna z nich prilis nefunguje, jennifer hra svojho typickeho "diblika" a aaron eckhart je sympatak ale brandon camp neprichadza s nicim novym co dostalo film nad priemer...
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
6
Tak jednou se to vidět dalo, ale rozhodně by to u mne nebyla láska i na druhý pohled! Film mi připadá nezajímavý, ryze americký, herecké výkony nic moc. Nefunguje to ani jako komedie, ani jako srdceryvné drama. Sorry!
tindersticks
tindersticks
783 bodů
4.5
Bylo by bývalo lepší, kdyby Eckhart s Aniston natočili nenáročnou romantickou komedii, bez onoho téma vyrovnání se se ztrátou blízkých, protože tahle linie táhne svým kýčovitým dojímavým vydíráním hlavní dvojku pod hladinu v každé scén. A pak bych si přál, aby ono téma ztráty zpracoval jiný režiser jiným způsobem s jinými herci. Mohlo by to být klidně vážné drama nebo lehký psychologický náhled, to je konečně jedno, hlavně aby to zpracování nebylo takhle blbě citově vyděračské. Místo dvou nadějných filmů máme tedy jeden, který míří mimo. Velká škoda!!