Happy Tree Friends

79%

Komentáře a recenze 4

47 088 bodů
8
Kdo by to řekl,že postavičky tak roztomilé mohou být tak zvrácené a morbidní. Happy Tree Friends byly ve své době opravdové zjevení,které jen tak nevzniká. Tolik krve a bizardních úmrtí jen tak nikde jinde neuvidíte. Na pobavení a zasmání je tahle partička roztomilých zvířátek zcela ideální.
6
Některé díly vynikající a nápadité, jiné zase dost nudné. Drsné a brutální jsou ale úplně všechny...
TheSompeque
TheSompeque
1 554 bodů
6
Už nevím jaký web to byl, snad i herní, kde jsem narazil poprvé na HTF. Drsná gore zábava schovaná za malebnou až pohádkovou animací. HTF je už klasikou, ale ničím neohromí, ani nezklame. Máte-li brutální choutky a DOOM vás už nebaví hrát, tak vás tento kreslený počin nezklame.
Izmo1_2_3_
Izmo1_2_3_
1 157 bodů
0
Každý dětský seriál je roztomily ale co třeba seriál který bude vypadat na první pohled pro děti ale když se na tenhle seriál koukne dítě tak z něho dostane trauma až do konce svého života, což je ta nejlepší věc co může člověk udělat, protože tenhle člověk který tenhle seriál vymyslel tak to asi nepromyslel, i když tenhle seriál vypadá zajímavě, tak vás musím opět bohužel zklamat, protože komedie je tady na velice nižší úrovni něco jako u seriálu Mr. Pickles který taky nefunguje ale co u tohohle seriálu funguje je snad je ta krvelačnost která je sice na vysoké úrovni ale tenhle seriál je jednoduše ztráta času, u tohohle seriálu se těžko hledá komedie tak jako u seriálu Mr. Pickles, ani postavy nejsou dobré, v každém díle se každá postava snaží být simpatická jenomže tím jenom všechno zhorší, proto se jedná o další seriál který opět dočista nenávidím, pokud máte rádi černý humor tak tenhle seriál je přesně pro vás, jinak hodnotím: Animace 9/10 Postavy 0/10 Příběh 0/10 Krev 100/10 Komedie 0/10 Celkově hodnotím odpad!