Likvidátor

65%

Komentáře a recenze 8

7
Akční devadesátková klasika s mým oblíbencem Arniem v hlavní roli. Snímek má spád a nechybí mu pořádná chlapská akce z které stříká testosteron. Po takových filmech je mi dnes velmi smutno. Likvidátor stejně jako ostatní akční snímky z té doby mají své specifické kouzlo,které dnešním akčňákům tak jaksi chybí.
29 851 bodů
6
Klasická Arnyovka, která se u mě zařadila spíše do kategorie B. Je to klasický akční film devádesátých let, který má všechny atributy do puntíku. Bez Arnodla by to byla úplná nuda, takhle je to u mě za mírně nadprůměrnýc 60%. Je zajímavé, že i na horší filmy s Arnoldem Schwarzeneggerem se dá vždycky v klidu a bez psychické újmy podívat.
28 428 bodů
8
Devadesátková akční pecka s Arniem v pozici, jak ho známe nejlépe. Námětově však nic mimořádného. Že ochrana svědků není jednoduchá záležitost nám už vyprávěl třeba snímek ''Nebezpečný útěk' (1990). S Arniem si zahrála spousta hereckých elit, čímž se stal celý počin o to zajímavější. A aby toho nebylo málo, do vínku byl ještě do děje vsazen vynález nové zbraně. Takže tu máme i určitý druh futurismu. Po akční stránce snímek nezklame. Hláškující Arny neponechá nic náhodě a pro své fanoušky nikde nenechá nit suchou. Jedna akční scéna vedle druhé, které jsou propojené nejrůznějšími komploty. Jistě, z akčního žánru se jedná o jistý Arnieho stereotyp, ale proč by to zrovna u něj mělo vadit. Z popcornového hlediska snímek příjemně uzrál. Zamrzí jen CGI animace aligátora. Je to až moc okaté, ale na svou dobu CGI počátků dejme tomu. Sečteno podtrženo, i přes mnoho výhrad, které by se tu také našly, tento snímek prostě v Arnieho filmografii nezklame.
7
Neprávem přehlížená Arnoldova one man show, ve které s ním hrají i další slavné herecké star let minulých jako James Caan a James Coburn. Po hříchu však nikdo z nich nemá moc co hrát a i té akce není tolik. Na druhou stranu následující ryzí akčňáky od Arnolda dopadly mnohem mnohem hůř.
6
Trochu přízemní, nijak extrémní ale vkusně akční.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
6
pri návšteve reštaurácie si vždy objednáte niečo iné a nezvyčajné, alebo dávate klasicky prednosť vyprážanému syru a hranolkám? ak ste uprednostili ten syr, tak je tento film to pravé pre vás, pretože predstavuje úplne klasického arnieho (takmer nezranitelný superborec), kde mu nerobí problémy vystrieľať neuveriteľné množstvo zločinov a pritom utrúsiť nejakú tu suchú hlášku. klasický arnie s jeho všetkými kladmi i zápormi (s dosť slušný počtom originálnych akčných pasáží a s dosť neoriginálnym dejom).
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
6
Scénáristicky trapné béčko, které působí tak hloupoučkým dojmem, až je Schwarzeneggerovým nejkoukatelnějším filmem z posledních let (a možná posledním skutečně koukatelným). je to vlastně legrace, ale silně nechtěná...
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
6
Ze začátku to vypadalo velmi slibně, Arnold zase zpět ve skvělé formě a s hubou plnou suchých hlášek. Pak ale přišla scéna v letadle a už jsem se koukal zda nejde o komedii, nebo zda dokonce i o parodii, následovala další scína v ZOO, nebýt těchto dvou scén dám i možná více, sice jsou to ty nejlepší akční pasáže ve filmu, ale s příšernými triky a s naprostou absurdností, ale nakonec jsem tedy pochopil, že jde o oddechovku tak tedy budiž. Herecké výkony mě potěšili ze strany James Caan, kterej si střihl skvělého slizkého záporáka, Arnold jako vždy takový jakého chceme, škoda jen že do hlavní ženské role nebyla obsazena nějaká známější herečka, Vanessa L. Williams naprosto nevýrazná a občas i krajně nesympatická.