Top kina ČR: Lilo & Stitch drtí konkurenci. Nový Karate Kid neměl šanci

Top kina ČR: Lilo & Stitch drtí konkurenci. Nový Karate Kid neměl šanci
Lilo & Stitch | Disney+

5. místo

Nezvratný osud: Pokrevní linie
Nezvratný osud: Pokrevní linie
  • HBO Max
  • iTunes
  • Rakuten
70%
Tržby 1 milion 243 tisíc Kč / návštěvnost 5 818 diváků / 62 kin
Nový Nezvratný osud se stále zuby nehty drží v nejnavštěvovanější pětici a láká poslední nostalgiky, kteří se rádi baví u bizarních úmrtí. Pád o 30 % je na hororový žánr solidní, i díky tomu přepočítává Pokrevní linie celkem už 40 tisíc návštěvníků. Megahit se nám tu sice nerodí, v rámci hororů a nezvratné franšízy se ovšem jedná o velmi solidní počin. K padesátce by to přitom snímek ještě klidně dotáhnout mohl, žádná žánrová konkurence totiž aktuálně není na obzoru.
Nezvratný osud: Pokrevní linie: trailer | Vertical Entertainment

4. místo

Minecraft film
Minecraft film
  • HBO Max
  • iTunes
  • Rakuten
60%
Tržby 1 milion 387 tisíc Kč / návštěvnost 9 102 diváků / 88 kin
Filmový Minecraft už se sice vzdal snu o milionu diváků, stále ovšem poctivě připočítává nové dětské duše a střádá opožděné diváky. Mezivíkendový propad o 9 % je na devátý týden v žebříčku zatraceně pěkné číslo a dá se tušit, že podobně trpělivě bude návštěvníky sbírat i v následujících týdnech. A dost pravděpodobně si tím upevní svou první pozici nejnavštěvovanějšího filmu roku.
Minecraft film: finální trailer | Vertical Entertainment

3. místo

Karate Kid: Legendy
Karate Kid: Legendy
  • iTunes
  • KVIFF TV
  • DaFilms
  • +2
66%
Tržby 1 milion 388 tisíc Kč / návštěvnost 7 864 diváků / 189 kin
Na třetím místě si připsal nevýrazný start nový Karate Kid. Tato značka se u nás nikdy netěšila tak velké popularitě jako ve světě a nový pokus s podtitulem Legendy to jen dokazuje. Pamětníky a fandy Cobra Kai nenalákalo do kin ani spojení Jackieho Chana a Ralpha Macchia a start za necelých 8 tisíc diváků je hodně nevýrazný výsledek. Z nového Karate Kida hit nevyroste, kvůli průměrným ohlasům se dá navíc čekat rychlé vyklízení pozic.
Karate Kid: Legendy: 2. trailer | Falcon

2. místo

Mission: Impossible - Poslední zúčtování
Mission: Impossible - Poslední zúčtování
  • iTunes
  • Rakuten
  • SWEET.TV
73%
Tržby 3 miliony 116 tisíc Kč / návštěvnost 13 611 diváků / 143 kin
Tomu Cruiseovi a jeho poslední nemožné misi dochází dech přeci jen rychleji, než by si fandové přáli. Mezivíkendový pokles o 45 % neslibuje žádnou komerční trvalku, naopak poměrně koresponduje s typickou výdrží této série u nás. Jednotlivé díly většinou skončily u hranice 100 tisíc diváků, k podobnému číslu by se s trochou štěstí mohl Ethan Hunt vydrápat i tentokrát, i když to bude poměrně fuška. Zatím na něj totiž přišlo jen 61 tisíc zvědavců.
Mission: Impossible - Poslední zúčtování: 2. trailer | CinemArt

1. místo

Lilo & Stitch
Lilo & Stitch
  • Disney+
  • iTunes
  • Rakuten
  • +1
75%
Tržby 9 milionů 897 tisíc Kč / návštěvnost 55 004 diváků / 153 kin
K pozici letní trvalky má výtečně nakročeno film Lilo & Stitch, který se stává solidním rodinným hitem. Remake animované disneyovky mezi víkendy klesl o pouhých 32 % a děti s rodiči na něj vyrážejí ve velkém. Velká konkurence v podobě hraného remaku Jak vycvičit draka se sice blíží, do té doby může ale modrý emzák zůstat v klidu. České výsledky navíc docela překonávají očekávání, celkem na snímek dorazilo už 152 tisíc lidí. Překonání hranice 200 tisíc diváků je takřka povinností, hratelná by při nízkých poklesech mohla být i meta 300 tisíc.
Lilo & Stitch: trailer | Falcon
Aktuální program českých kin naleznete zde.
Zdroje: Unie filmových distributorů, Kinomaniak